Frisør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2008

Mie A

Jeg er hos frisør ca. 2 gange om året... Synes det er mange penge der ryger, når jeg er afsted... så det er simpelthen fordi at jeg er nærig :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

Anna-Rosa

Hver anden måned, og så er det lidt forskelligt hvad der sker....sidst fik jeg krøller:)

Anmeld

19. juni 2008

Loggidut

sjuske-Dorthe, det er mig! Jeg er bare så dårlig til det, og der kan gå år og dag imellem...

det passer manden fint, for piger skal være langhåret, er hans mening...også selv om jeg har forsøgt at forklare ham at man skal klippes langhåret...altså....jeg er sjusket, og manden kan li det.

så det sker godt nok kun når det er yderst nødvendigt :$

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

sjuske-Dorthe, det er mig! Jeg er bare så dårlig til det, og der kan gå år og dag imellem...

det passer manden fint, for piger skal være langhåret, er hans mening...også selv om jeg har forsøgt at forklare ham at man skal klippes langhåret...altså....jeg er sjusket, og manden kan li det.

hahahahahahaha ja du går ikke til frisør, du gør det jo SELV!!!!!!!8(8(8(:D;)

Anmeld

19. juni 2008

Mikkelmusen

Det blir vidst til 1 gang hver 2. år. Min svigerinde klipper mine spidser og så må det være det. Jeg skal faktisk til frisøren inden Filucas dåb, så nu må vi se hvad det blir til...

jeg synes sgu også det er for dyrt.

Anmeld

19. juni 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

Loggidut skriver:

ja ha...der kan du bare se...kun når det er yderst nødvendigt! og det var det altså lige den dag kalaha!

man skulle jo tro nogen havde pisset mig i håret!

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

ka li ja skriver:

Loggidut skriver:

ja ha...der kan du bare se...kun når det er yderst nødvendigt! og det var det altså lige den dag kalaha!

man skulle jo tro nogen havde pisset mig i håret!

ja og det er altså for klamt!!!!8(8(+o(;)

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

så nu har jeg lige farvet mir hår. blev klippet i går. så nu er jeg klar til sydhavsparty!!! for lækker!!!

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

sådan!!

Anmeld

19. juni 2008

mor til en del

ka li ja skriver:

sådan!!

Er du gal det ser godt ud, hvis ikke lige jeg var en gammel kone på 41, så skulle jeg dælme også gejles op på den facon.

Lisbeth.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.