Frisør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
31 svar
0 synes godt om
19. juni 2008

Rasmine

Hvor tit er I der?

Synes lige jeg ha smide en formue hos frisøren, men ikke så meget desto mindre trænger jeg igen.

Jeg har altid haft én eller anden idé om hvis/når jeg engang skulle giftes skulle jeg have langt hår.
Det er bare lidt svært når det bliver kortere og kortere hver gang jeg er der for tiden.
Men det er da heller ikke til at holde ud, når man synes håret klasker og er træls.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

ka li ja

hvis jeg skulle klippes når det trængte så skulle jeg afsted hver 5.uge.
men der går som regel over 2 måneder og så ligner jeg lort!!!

mht det lange, har du så været langhåret før?
for du kan jo få sat extentions på for 4500 og så er det i hele håret. og så er det langt!! ja måske koster det endda mindre i viborg;)

Anmeld

19. juni 2008

Rasmine

Ja, har også tænkt på de extensions, men synes godt nok det er mange penge.
Tror jeg beholder længden, som den er nu, men får det klippet lidt op i etager.

Hvorfor åbner du ikke din egen biks, Kalaha?
Så vil jeg godt ofre mig, og køre ned til dig og få ordnet garn!

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Ja, har også tænkt på de extensions, men synes godt nok det er mange penge. Tror jeg beholder længden, som den er nu, men får det klippet lidt op i etager. [rød]Hvorfor åbner du ikke din egen biks, Kalaha?[/rød]Så vil jeg godt ofre mig, og køre ned til dig og få ordnet garn![/citat] hmm det har jeg tit tænkt, men gider ikke arbejdet med at ordne pengesager og holde styr på dit og dat. det skal fritiden jo brues til, og så er der nok ikke meget til til børnerne:'( så må hellere holde mig til at være løn slave!!!

Anmeld

19. juni 2008

Grynt

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Ja, har også tænkt på de extensions, men synes godt nok det er mange penge. Tror jeg beholder længden, som den er nu, men får det klippet lidt op i etager. [rød]Hvorfor åbner du ikke din egen biks, Kalaha?[/rød]Så vil jeg godt ofre mig, og køre ned til dig og få ordnet garn![/citat] hmm det har jeg tit tænkt, men gider ikke arbejdet med at ordne pengesager og holde styr på dit og dat. det skal fritiden jo brues til, og så er der nok ikke meget til til børnerne:'( så må hellere holde mig til at være løn slave!!![/citat] Kalula, er det ikke det man har en revisor til????? Han bliver ligefrem betalt for at holde styr på alt det med papir og penge så du kan holde fri ;)

Anmeld

19. juni 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Grynt/Tina skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Ja, har også tænkt på de extensions, men synes godt nok det er mange penge. Tror jeg beholder længden, som den er nu, men får det klippet lidt op i etager. [rød]Hvorfor åbner du ikke din egen biks, Kalaha?[/rød]Så vil jeg godt ofre mig, og køre ned til dig og få ordnet garn![/citat] hmm det har jeg tit tænkt, men gider ikke arbejdet med at ordne pengesager og holde styr på dit og dat. det skal fritiden jo brues til, og så er der nok ikke meget til til børnerne:'( så må hellere holde mig til at være løn slave!!![/citat] Kalula, er det ikke det man har en revisor til????? Han bliver ligefrem betalt for at holde styr på alt det med papir og penge så du kan holde fri ;) [/citat] Just what I skould tel and tu say! Så må du bare få godt gang i shampoo salg osv., så det kan betale en assistent! Måske kunne du lave en lille shop i forbindelse med salonen, hvor du kan sælge alle dine kreative home-made ting! :)

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Grynt/Tina skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Ja, har også tænkt på de extensions, men synes godt nok det er mange penge. Tror jeg beholder længden, som den er nu, men får det klippet lidt op i etager. [rød]Hvorfor åbner du ikke din egen biks, Kalaha?[/rød]Så vil jeg godt ofre mig, og køre ned til dig og få ordnet garn![/citat] hmm det har jeg tit tænkt, men gider ikke arbejdet med at ordne pengesager og holde styr på dit og dat. det skal fritiden jo brues til, og så er der nok ikke meget til til børnerne:'( så må hellere holde mig til at være løn slave!!![/citat] Kalula, er det ikke det man har en revisor til????? Han bliver ligefrem [rød]betalt [/rød] for at holde styr på alt det med papir og penge så du kan holde fri ;) [/citat] ja han skal jo lige præcis betales.. der er ikke noget ved at ha sit eget hvis man ikke tjerner på det!!

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Grynt/Tina skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Ja, har også tænkt på de extensions, men synes godt nok det er mange penge. Tror jeg beholder længden, som den er nu, men får det klippet lidt op i etager. [rød]Hvorfor åbner du ikke din egen biks, Kalaha?[/rød]Så vil jeg godt ofre mig, og køre ned til dig og få ordnet garn![/citat] hmm det har jeg tit tænkt, men gider ikke arbejdet med at ordne pengesager og holde styr på dit og dat. det skal fritiden jo brues til, og så er der nok ikke meget til til børnerne:'( så må hellere holde mig til at være løn slave!!![/citat] Kalula, er det ikke det man har en revisor til????? Han bliver ligefrem betalt for at holde styr på alt det med papir og penge så du kan holde fri ;) [/citat] Just what I skould tel and tu say! Så må du bare få godt gang i shampoo salg osv., så det kan betale en assistent! [rød]Måske kunne du lave en lille shop i forbindelse med salonen, hvor du kan sælge alle dine kreative home-made ting![/rød] :) [/citat] ååhh den tanke har jeg haft MANGE gange. tror jeg gør det når min mor skal pensioneres. så kan hun hjælpe mig:D

Anmeld

19. juni 2008

Bamseboet :D

jeg er til frisør max een gang om året.. ved godt at man skal pleje sit hår, men synes bare at pengene skal bruges et andet sted, fx, til camping ture og andre oplevelser med familien..

inden for de sidste 2 år, har jeg været til frisøren 1 gang, for at få lavet krøller... så det er jo ikke lige dèr jeg bruger mine penge..

(H) - Helle- som altid har haft mit lange "slaske-hår".

Anmeld

19. juni 2008

Astrid P

Jeg er også i sådan et mellemstadie hvor jeg synes mit hår skal blive langt, så lige pt. er der nok 2-3 måneder mellem mine frisørbesøg.
Men på en eller anden mystisk måde ender jeg altid som korthåret igen på et tidspunkt, så lur mig om det ikke også sker igen næste gang. Vi er bare nogle der egner sig bedst til at være korthårede... Omend det ville være dejligt med langt hår med lækre Julia Roberts krøller!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.