Ja, han er nemlig en dygtig dreng.... havde dog håbet på at han ville savne mig bare lidt, men næææ nej - helle dagplejer er bare den bedste, hehe.... intil jeg henter, så kan jeg godt se han har savnet men det gør også at man bliver klar til at komme ud i det pulserende liv igen - glæder mig faktisk lidt...
Jannie
Hi hi, det kan jeg godt forstå :D Det er rart, men alligevel... Rart han har savnet dig lidt, når du henter ham så (L)
Når min mor er her, så duer jeg bare heller ikke. Så vil Nova Maria kun sidde hos og lege med hende og selvom det er rart med lidt frie hænder, så kniber det alligevel lidt i maven, når hun skubber mig væk :S
Men det er selvfølgelig godt, at man har et barn, der er så tryg ved andre mennesker, at det tør kravle friskt og frejdigt ud i verden og knytte sig til dem...
Jeg kan godt forstå, du også glæder dig lidt til at starte på arbejde igen. Det må blive spændende at komme tilbage og arbejde blandt andre voksne igen... Omend du selvfølgelig også skal være sammen med en ordentlig omgang børn :)
Knus fra Birgitte
Anmeld