så fin så fin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2008

heaven

birgittemarie skriver:

Ih, det var dejligt. Sikke en dygtig, lille dreng (L)
Og god fornøjelse med at starte på arbejde igen 8(

Knus fra Birgitte

Ja, han er nemlig en dygtig dreng.... havde dog håbet på at han ville savne mig bare lidt, men næææ nej - helle dagplejer er bare den bedste, hehe.... intil jeg henter, så kan jeg godt se han har savnet(L)(L)(L) men det gør også at man bliver klar til at komme ud i det pulserende liv igen - glæder mig faktisk lidt...:P

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

birgittemarie

Ja, han er nemlig en dygtig dreng.... havde dog håbet på at han ville savne mig bare lidt, men næææ nej - helle dagplejer er bare den bedste, hehe.... intil jeg henter, så kan jeg godt se han har savnet men det gør også at man bliver klar til at komme ud i det pulserende liv igen - glæder mig faktisk lidt...

Jannie

Hi hi, det kan jeg godt forstå :D Det er rart, men alligevel... Rart han har savnet dig lidt, når du henter ham så (L)
Når min mor er her, så duer jeg bare heller ikke. Så vil Nova Maria kun sidde hos og lege med hende og selvom det er rart med lidt frie hænder, så kniber det alligevel lidt i maven, når hun skubber mig væk :S
Men det er selvfølgelig godt, at man har et barn, der er så tryg ved andre mennesker, at det tør kravle friskt og frejdigt ud i verden og knytte sig til dem...

Jeg kan godt forstå, du også glæder dig lidt til at starte på arbejde igen. Det må blive spændende at komme tilbage og arbejde blandt andre voksne igen... Omend du selvfølgelig også skal være sammen med en ordentlig omgang børn :)

Knus fra Birgitte

Anmeld

19. juni 2008

Juniors mor

Det lyder jo som den aflevering vi alle drømmer om, men ikke helt tør håbe på :-o
Det må bare være super skønt for dig/jer at det går så godt - det er en super dygtig lille dreng du har (og sansynligvis en god DPér)
Og så er det da spændende med projekt:baby nr 2! Håber det kommer til at gå rigtig godt og nemt for jer (L)
Hvor lang tid gik der med Lasse?
kram, Helle

Anmeld

19. juni 2008

heaven

birgittemarie skriver:

Ja, han er nemlig en dygtig dreng.... havde dog håbet på at han ville savne mig bare lidt, men næææ nej - helle dagplejer er bare den bedste, hehe.... intil jeg henter, så kan jeg godt se han har savnet men det gør også at man bliver klar til at komme ud i det pulserende liv igen - glæder mig faktisk lidt...

Jannie

Hi hi, det kan jeg godt forstå :D Det er rart, men alligevel... Rart han har savnet dig lidt, når du henter ham så (L)
Når min mor er her, så duer jeg bare heller ikke. Så vil Nova Maria kun sidde hos og lege med hende og selvom det er rart med lidt frie hænder, så kniber det alligevel lidt i maven, når hun skubber mig væk :S
Men det er selvfølgelig godt, at man har et barn, der er så tryg ved andre mennesker, at det tør kravle friskt og frejdigt ud i verden og knytte sig til dem...

Jeg kan godt forstå, du også glæder dig lidt til at starte på arbejde igen. Det må blive spændende at komme tilbage og arbejde blandt andre voksne igen... Omend du selvfølgelig også skal være sammen med en ordentlig omgang børn :)

Knus fra Birgitte

Jeg glæder mig SÅ meget til noget mere voksenkontakt, og savner mine kollegaer..... har gået hjemme siden 1 maj sidste år, så det er også på tide at komme igang igen for mig... og ja, det er jo bare så meget nemmere, når jeg ved at Lasse er glad, når jeg afleverer ham(L)
Og, ja - der bliveer nog at se til, arbejder i en bhv med 88 børn plus overbelægning, så der er drøn på.... så mon ikke jeg er godt træt i hovedet når jeg kommer hjem de første dage.... heldigvis er det en blid start, skal kun arbejde i 2 uger, så har jeg 3 ugers ferie, og jeg har fri hver onsdag de første 10 uger... så jeg kommer ikke til at arbejde mine 31 timer før engang hen i okt... dejligt.

Jannie

Anmeld

19. juni 2008

heaven

Juniors mor skriver:

Det lyder jo som den aflevering vi alle drømmer om, men ikke helt tør håbe på :-o
Det må bare være super skønt for dig/jer at det går så godt - det er en super dygtig lille dreng du har (og sansynligvis en god DPér)
Og så er det da spændende med projekt:baby nr 2! Håber det kommer til at gå rigtig godt og nemt for jer (L)
Hvor lang tid gik der med Lasse?
kram, Helle

Ja, det har også været en drømmeopstart,, men jeg ved erfaringsmæssigt at reaktionen godt kan komme lidt senere, så nu må vi se.... heldigvis er han jo tryg ved dp, så mon ikke vi i fællesskab kan hjælpe ham i den periode, hvis den kommer.....
Ja, vi er også spændte på projekt baby nr 2, men er egentlig rimelig afslappet omkring det - er SÅ taknemmelige for vi overhovedet har fået Lasse... Det tog 5 år, 3 underlivsoperationer (har endometriose) og 6 icsi forsøg på skejby fertilitetsklinik, før han var der - så det har været en langvarig proces.... vi håber det går nemmere denne gang;)

Jannie

Anmeld

19. juni 2008

Rasmine

Årh Jannie.
Det var sgu dejligt at høre.
Man er jo lidt spændt på hvordan det går, når poderne skal ud at passes.

Anmeld

19. juni 2008

heaven

Mebach skriver:

Årh Jannie.
Det var sgu dejligt at høre.
Man er jo lidt spændt på hvordan det går, når poderne skal ud at passes.

Ja nemlig ja, men det er jo som sagt, bare gået så nemt.... men det er sådan lidt med en underlig fornemmelse her idag f.eks... jeg sidder bare her, og feder den og skal ikke hente ham før kl 4.... det er lidt med dårlig samvittighed jeg har ham afsted så længe, men det passer bedst med søvn osv..... burde få gjort lidt rent og noget, men gør jeg det??? doubt it!!!! dette er min sidste "alenedag" inden jobstart, Lasse skal være hjemme imorgen, da dp har fri.... Så jeg tror jeg vil hygge med en stak blade og en kop kaffe...

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.