så fin så fin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. juni 2008

heaven

en start vi har fået i dp...(L)(L)(L)

Jeg har bare så dygtig en dreng - kravler selv til dp om morgenen inden jeg overhovedet har fået jakken af ham, giver hende sutten, og så er han ellers klar til dagens dont!!! intet har der været, og hun siger han bare er så dygtig, og dejlig. Og han sover fint der og leger og ja.... altså det går bare så fint, så nu kan jeg overskue jobstart på mandag...FUUUUUCK, sagde jeg mandag??? Puha det er snart...

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

ivfmarie

Juhuuu! Det er bare den største lettelse når afleveringen går gnidningsfrit!

Og god arbejdslyst siger jeg og gnider mig i hænderne - hehe... jeg har jo lige genoptaget min barsel (fik jo nyt job) Så jeg skal først starte mandag den 11 august!

Marie - kåd

Anmeld

18. juni 2008

heaven

ivfmarie skriver:

Juhuuu! Det er bare den største lettelse når afleveringen går gnidningsfrit!

Og god arbejdslyst siger jeg og gnider mig i hænderne - hehe... jeg har jo lige genoptaget min barsel (fik jo nyt job) Så jeg skal først starte mandag den 11 august!

Marie - kåd

hehe, tak... og tillykke med ivf-jobbet, dejligt for dig.... nu skal vi snart igennem møllen, suuuk, så må vi se om det kommer en bette mere;)

Jannie

Anmeld

18. juni 2008

Helle30

Årr, det er bare i orden. Det giver dig nok også bedre overskud til at starte job, tænker jeg. Vi har også haft en super fin start. Sofie elsker sin dp og dp'en elsker Sofie, og så kan man bedre slappe af, når man ved, det hele går godt for begge parter. Tillykke med den fine start! - Helle, hvis datter dog har fået sin første blå niver på kinden i dp i dag: Han hedder Julius, og jeg ved, hvor han bor(C);)

Anmeld

18. juni 2008

bette

heh tillykke med den skønne start.. dejlgit at vide alt er okay.. når man drager ud på arbejdsmarkedet igen.. :D

Anmeld

18. juni 2008

ivfmarie

selvfølgelig gør der det (kommer en bette mere)... Men derfor er det jo stadig omstændigt og følelsesladet...
Pøj pøj når den tid kommer.

Anmeld

18. juni 2008

heaven

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Årr, det er bare i orden. Det giver dig nok også bedre overskud til at starte job, tænker jeg. Vi har også haft en super fin start. Sofie elsker sin dp og dp'en elsker Sofie, og så kan man bedre slappe af, når man ved, det hele går godt for begge parter. Tillykke med den fine start! - Helle, hvis datter dog har fået sin første blå niver på kinden i dp i dag: Han hedder Julius, og jeg ved, hvor han bor(C);)[/citat] ja, er så lettet over det går så fint, ikke at jeg havde forventet noget andet, men man er jo altid spændt på, hvordan det går, når de skal undvære moar(L) Men jeg er åbenbart overflødig, så det må jeg jo leve med, hehe..... hehe, ;) - betyder vi snart skal igang med projekt baby på privatklinik, idet vi ikke kan selv..... var også igennem det med Lasse. Så det er vi meget spændte på... Jannie

Anmeld

18. juni 2008

birgittemarie

Ih, det var dejligt. Sikke en dygtig, lille dreng (L)
Og god fornøjelse med at starte på arbejde igen 8(

Knus fra Birgitte

Anmeld

18. juni 2008

heaven

ivfmarie skriver:

selvfølgelig gør der det (kommer en bette mere)... Men derfor er det jo stadig omstændigt og følelsesladet...
Pøj pøj når den tid kommer.

tak(L)

Jannie

Anmeld

18. juni 2008

heaven

bettemouse skriver:

heh tillykke med den skønne start.. dejlgit at vide alt er okay.. når man drager ud på arbejdsmarkedet igen.. :D

Ja, det er memlig rart at vide... og dejlig at det går godt med jeres aftenroderi.. hvad har du gjort??

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.