vidunderligt!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2008

bette

ivfmarie skriver:

Jeg bruger dem faktisk selv ind i mellem...

Prøv lige at sætte dig i en solstrole på stuegulvet - ingenting til at forstyrre! Luk øjnene, træk vejret heeelt ned i maven og lad musikken trænge helt ind i hjertet. Tænk kun gode tanker - ikke noget med hvad du skal nå når du er færdig... tænk på skov og hav, skyer og dufte...

Du er et nyt menneske bagefter!

Marie - lyder lidt flippet nu eller hva´?

heeh nej det synes jeg nu ikke du gør..
har ofte sat en wellness cd på og nydt et glas vin.. uden fjernsyn eller andet forstyrrende.. det er sååå lækkert.. bare laaang tid siden jeg har gjort det.. har ik gjort det siden før jeg blev gravid faktisk..
men nu du nævner det savner jeg det lidt.

steffen, min mand satte altid cdeen på når han skulle give mig massage... hmm det har han da heller ik gjort i lang tid.. skal lige være efter ham hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

ivfmarie

...eller en tur i badekar med levende lys og musik... (L)

Øv, jeg savner at have et badekar!

Anmeld

18. juni 2008

bette

ivfmarie skriver:

...eller en tur i badekar med levende lys og musik... (L)

Øv, jeg savner at have et badekar!

ohhh badekar.. damn havde lige glemt det for en stund... hulk savner badekar.. kunne leve i et badekar... tror jeg(L)

Anmeld

18. juni 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

tjooo... en skive til campingvognen kan vel ikke gøre noget :$

jeg kan måske "låne" din kopi til bilen;)8D

Anmeld

18. juni 2008

ivfmarie

dooh! Det er jo dig der er campingvognen... altså i overført betydning, søde. Du er da ikke en campingvogn - du er en lækker toptrimmet velsmurt bobbel 8D

Anmeld

18. juni 2008

Nadi

KANON!!!

Jeg tror vores drenge har aftalt det ;) Oliver sover også som en engel og det tager bare ingen tid (iforhold til det jeg havde regnet med) at putte ham! Og han hører nemlig også vuggeviser, ved ikke om det er den samme cd -så hvis det er nævnt så SORRY :$ men har slet ikke overskud til at læse de andre indlæg. Men jeg elsker også bare den vi har, og det gør Ollie også (L)

-Nadia

Anmeld

19. juni 2008

Juniors mor

Hvor er det bare fedt, at det virker for jer! Skønt at der endelig er noget der virker, når man ellers føler man har prøvet ALT!
Det lyder fantastisk med sådan noget musik, det tror jeg bestemt også jeg skal på jagt efter.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.