vidunderligt!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. juni 2008

bette

jeps mikkel sover uden brok for 2. dag i træk nu... eeelsker den cd med vuggeviser.. anbefaler den til hele verden!!8D

me like so much!! (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

birgittemarie

Jaaarhmen, hvor er det fantastisk!! Nyd din frihed! Ja, det er der jo nok ingen grund til at sige... ;)
Tillykke med det, hvor må det være dejligt!

Knus fra Birgitte

Anmeld

18. juni 2008

ivfmarie

Ahhh - det var sgu dejlit at høre du bette :D
Det har du da også fortjent - det har vist ikke været helt nemt at være dig i den sidste tid....

Vi bruger også musik når ungerne er urolige - det får dem lige til at ligge lidt stille og lytte, og så pludselig så falder de i søvn!

Marie - glad på Bettes vegne

Anmeld

18. juni 2008

MrsMartens

Hvor dejligt!!!
Håber det holder!!!!!(H)

Anmeld

18. juni 2008

ka li ja

nej hvor fedt!!!

duer musik??
hvorfor har jeg aldrig prøvet det?!
hvad skal jeg fx spille for alexander for at drosle ham ned?

Anmeld

18. juni 2008

ivfmarie

Jeg har sådan et par "Stressless" cd'er som jeg hørte under graviditeten med Freja - den har fulgt med siden. Det er ikke specielt børnemusik - bare sådan noget helt stille afspændingsmusik med rislende vand og fuglekvidder... http://dk.fonixmusik.com/product_9011

Anmeld

18. juni 2008

ka li ja

er det noget du kan duplikere?

Anmeld

18. juni 2008

ivfmarie

tjooo... en skive til campingvognen kan vel ikke gøre noget :$

Anmeld

18. juni 2008

bette

har en cd der hedder "solen er så rød mor" den er nemlig med wellness sange.. uden teks og med børnemelodier.. sådan nogle jeg faktisk selv kunne falde i søvn til.. :D
det har ihvertfald været det værd at prøve.. da jeg fik den af en veninde tænke jeg bare.. hmm den kommer vist bare i skuffen...
men så her for 2 dage siden.. tænke jeg at ejg jo lige så godt kunne prøve den.. nu hvor alt andet har slået fejl..

det er en cd som min veninde har fået gennem hendes uddannelse med børn hvor de har lært at sådan noget musik er godt når børn skal sove osv..
det kan jo ikke skade at prøve..

der er også let fuglekvidder i og så er det under hjerterytmen = afslappet.

det har virket her ihvertfald.. tror jeg skal kramme min veninde godt og grundigt næste gang jeg ser hende

Anmeld

18. juni 2008

ivfmarie

Jeg bruger dem faktisk selv ind i mellem...

Prøv lige at sætte dig i en solstrole på stuegulvet - ingenting til at forstyrre! Luk øjnene, træk vejret heeelt ned i maven og lad musikken trænge helt ind i hjertet. Tænk kun gode tanker - ikke noget med hvad du skal nå når du er færdig... tænk på skov og hav, skyer og dufte...

Du er et nyt menneske bagefter!

Marie - lyder lidt flippet nu eller hva´?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.