Hvorfor spiser David så grimt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2008

Louise mortil4

her hjemme har vi 2 af den slags, der er bre mad over alt, og jeg mener virkelig OVER ALT. Her den anden dag fandt jeg faktisk en klat på loftet ude i køkkenet hvor de spiser. Over vejede faktisk om jeg skulle finde en paraply og sidde med mans de spiser, for at afværge faren ved ned falden mad. Heldigvis er Freja stoppet med den slags for længst, så der er da håb for at de små også gør det. Selv om det er trals nu, så er det bare en over gang heldigvis.

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

Rasmine

Fordi det er en fase de skal igennem.

Det er da heldigt det er et 4 stjernet hotel, så er der vel personale nok ansat, til at rydde svineriet op efter Jer.
:P

Anmeld

19. juni 2008

Sille

Jeg tror alle børn der lige er begynhdt at spise selv spiser grimt.. sådan er det bare....

Anmeld

19. juni 2008

MrsMartens

Er der så nogen der kan huske hvor længe de bliver ved med det her gris??
(?)

Anmeld

19. juni 2008

Loggidut

hmmm, Tiffanie sviner også, vildt meget...og lige nu tør jeg slet ikke fortælle jer hvad der ligger af spændene ting under hendes stol...hmmmm, jeg er sådan et svin til ikke at få det væk :$

måske er det dovenskaben der gør det, nå men hvor om alting er, så tror jeg de fortsætter i lang tid, afhængig af hvor meget øvelse de får.

dog vil jeg sige, at allerede nu får Tiffanie besked på ikke at sidde med fingrene i munden mens hun spiser...

i starten lod jeg hende sidde, indtil min veninde en dag pr. refleks siger nej Tiffanie, få fingrene ud af munden, det er noget grisseri...doooh, så vågnede moderen...self skal hun da have det afvide...lol.

maden kan hun befamle på bordet...ikke når den er kommet ind i munden...

men ja, herre meget svineri her hos mig, og jeg forventer ikke bedring før om mange måneder!

Anmeld

19. juni 2008

birgittemarie

Her bliver der skam også svinet og det regner jeg så sandelig med, der bliver lææænge endnu 8D Lad være med at tænke på, hvad andre mener om den sag på jeres ferie, for jeg har meget svært ved at forestille mig, at der overhovedet er nogen, der kunne finde på at tænke noget grimt om jer og lille David af den grund. Og hvis de gør, er de jo komplet vanvittige, for sådan spiser børn i den alder nu engang.

Så søde Mrs. Martens. Husk nu, hvad du selv skriver: Giv børn kærlighed, kærlighed og endnu mere kærlighed - så kommer de gode manerer af sig selv ;)

Kh Birgitte

Anmeld

19. juni 2008

Rasmine

MrsMartens skriver:

Er der så nogen der kan huske hvor længe de bliver ved med det her gris??
(?)

MrsMartens, synes jeg kan læse af dit "ordsprog" at de gode manerer kommer af sig selv af kærlighed, kærlighed og mere kærlighed...
Så du må jo bare igang med at give dem mere kærlighed, kærlighed og kærlighed.....;)

Anmeld

19. juni 2008

Rasmine

birgittemarie skriver:

Her bliver der skam også svinet og det regner jeg så sandelig med, der bliver lææænge endnu 8D Lad være med at tænke på, hvad andre mener om den sag på jeres ferie, for jeg har meget svært ved at forestille mig, at der overhovedet er nogen, der kunne finde på at tænke noget grimt om jer og lille David af den grund. Og hvis de gør, er de jo komplet vanvittige, for sådan spiser børn i den alder nu engang.

Så søde Mrs. Martens. Husk nu, hvad du selv skriver: Giv børn kærlighed, kærlighed og endnu mere kærlighed - så kommer de gode manerer af sig selv ;)

Kh Birgitte

Åha BM, havde så ikke lige set at du også referede til ordsproget med "kærligheden og de gode manerer..."
:P

Anmeld

19. juni 2008

birgittemarie

Åha BM, havde så ikke lige set at du også referede til ordsproget med "kærligheden og de gode manerer..."

Hi hi 8D;)(L)

Anmeld

19. juni 2008

MrsMartens

birgittemarie skriver:

Kh Birgitte

Du har helt ret!! Og normalt ville jeg også være ligeglad (som jeg skrev i det første indlæg), men det går mig bare på at han er så "ulækker".
;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.