er bare så nede lige nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2008

Tikki

[citat][f][småt]MariaE skriver:[/småt][/f] Øv da. Håber dælme ikke du skal følge min SA som jeg havde for et par uger siden. Det var sgu øv. Men man burde vel kunne se noget nu hvis der var noget. Rigtig øv, føler med dig og ja, man når at glæde sig rigtig meget. SElv om jeg kun var 6 uger henen da jeg mistede glædede jeg mig helt vildt til at william skulle være storebror. Så det ramte da noget hårdt. Ih, det er drøn urtefærdigt når moder natur lige giver en elektrisk stød, smider bæ over en og og så lige tramper lidt ekstra bare for hyggens skyld..øv.[/citat] Jamen....er helt målløs - har du haft en SA??:( Jeg har kun læst det indlæg om, at du var gravid - Jeg har helt misset det - åhh bliver helt ked over sådan noget :'(. Du får da ogaå lige en krammer (H)...sikke noget møg altså. Verden er sgu så uretfærdig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

bette

det er jeg ked af at høre sødte... håber du er okay..

kommer også lige med en krammer til dig(H)

Anmeld

18. juni 2008

Muffinmus

[citat][f][småt]Jeanette skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]MariaE skriver:[/småt][/f] Øv da. Håber dælme ikke du skal følge min SA som jeg havde for et par uger siden. Det var sgu øv. Men man burde vel kunne se noget nu hvis der var noget. Rigtig øv, føler med dig og ja, man når at glæde sig rigtig meget. SElv om jeg kun var 6 uger henen da jeg mistede glædede jeg mig helt vildt til at william skulle være storebror. Så det ramte da noget hårdt. Ih, det er drøn urtefærdigt når moder natur lige giver en elektrisk stød, smider bæ over en og og så lige tramper lidt ekstra bare for hyggens skyld..øv.[/citat] Jamen....er helt målløs - har du haft en SA??:( Jeg har kun læst det indlæg om, at du var gravid - Jeg har helt misset det - åhh bliver helt ked over sådan noget :'(. Du får da ogaå lige en krammer (H)...sikke noget møg altså. Verden er sgu så uretfærdig! [/citat] Ja, det var desværre en kort fornøjelse at være gravid. Men det er jo ikke første gang jeg har mistet, denne gang kom det dog af sig selv. sidste gang skulle jeg havde det fjertnet jo. Så hellere blødning og slut prut. Men vi prøver da at holde humøret oppe. Tester med ÆL tests på livet løs, men nej, kort stigning i LH og nu på vej ned igen så har vist desværre slet ikke ÆL nu her. Må vel bare vente på første mens og så tage den derfra. Bløder heldigvis ikke mere nu. Rart:)

Anmeld

18. juni 2008

birgittemarie

Kære Louise, hvor er det bare synd for dig/jer :'( Jeg tør slet ikke forestille mig, hvor grim en oplevelse, det må være. Jeg håber bare så meget, at det går dig lige som Mie og de finder bette bassen på fredag! Men hvis ikke, så er det bare noget møgpis :'( Men det kan jo være, at den lille alligevel syntes, at den ville vente lidt med at komme, da den hørte, at den skulle dele vogn med sine søskende og så bare kommer tilbage igen snart (L):$:'( Det var ikke for at lave sjov med din triste oplevelse!! Tænkte bare, at det måske var en trøst at tænke på, at den lille nok skal komme tilbage til jer, bare om et stykke tid, hvis den altså har forladt livmoderen denne gang. Med fare for at lyde spirituel, tror jeg virkelig på, at det bliver den samme lille sjæl, der flytter ind i dig igen næste gang, du bliver gravid. Stor krammer fra Birgitte

Anmeld

18. juni 2008

BellaT

Åh nej. Det er jeg ked af at høre!:'( Tanker til dig og din familie(H). Jeg synes Birgittemaries overbevisning er meget smuk. Knus fra Helle...(H)

Anmeld

18. juni 2008

Nadi

Åh nej for pokker!!! Det er jeg virkelig ked af at høre :'( Håber virkelig du kommer oven på igen. Jeg har desværre ikke nogle visdomsord som kan ta smerten og sorgen, men du skal vide at jeg tænker på dig. (H) -Nadia

Anmeld

19. juni 2008

Juniors mor

Herfra får du bestemt også det største knus (H) og en masse tanker. -jeg er rigtig ked af at høre, at der alligevel ikke er en lillebror/lillesøster til jer -øv! Håber hurtigt du kommer ovenpå igen.
(H)(H)(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.