er bare så nede lige nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. juni 2008

Louise mortil4

Jeg har i dag været inde og blive scannet fordi jeg har pletbøldt lidt on off siden fredag. Ikke meget, men jeg har blødt. Var ved lægen, han sendte mig til scanning med det samme så vi kunne få vished. Hende der scannede siger så at der ikke er noget der inde. Hun mener så at rejen enten er gået til meget tidlig og t min krop bre er fortsat med at være gravid, eller også sidder den uden for livmoderen. Jeg har fået taget blodprøve i dag og skal ha det igen på fredag. Og mandag skal jeg scannes igen. Efter vi er kommet hjem er jeg begyndt at bløde mere, nok mest fordi hun var meget hård der oppe med scanneren for f... det gjorde ondt, hun trykkede bare til. Øv hvor er jeg bare nede lige nu. Nu var lige lige begyndt at glæde mig da lægen jo sagde i fredags at jeg var gravid, og nu er der så ikke noget alligevel.

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

Bamseboet :D

:'( årrrhhh hvor er jeg ked af at høre det ..... :'(du får i hvertilfælde lige en krammer her af mig.. (H)

Anmeld

18. juni 2008

ka li ja

øøøøv hvor er det træls!!! ved slet ikke hvad jeg skal skrive... føler bare med dig!!:'((H)

Anmeld

18. juni 2008

ivfmarie

Årh, sådan noget pis søde! :'(:'( Ja, håbet er jo ved at svinde - det kan jeg godt forstå. Altså, måske en sidste sidste chance kunne være at det er så tidligt i graviditeten at "rejen" ikke kan ses ved scanningen. Normalt ser man vist først hjerteblink omkrig uge 7 (mener jeg) og tit er det først senere. Men kombineret med at du har blødt, kan jeg godt se at det er svært at blive ved med at være optimistisk. Ved ikke helt hvad jeg ellers skal sige . andet end at jeg tænker på dig, og føler med dig! :'( (H) Marie

Anmeld

18. juni 2008

Ny mor

Æv, noget fuking skod....:'( STORT trøstekram (H) BIgritte

Anmeld

18. juni 2008

Rasmine

Sikke noget lort. :'( Ved ikke hvad jeg skal sige, andet end... Øv!

Anmeld

18. juni 2008

Loggidut

det er bare så træls!

i sær når nu lige du havde vendt dine tanker til det positive...

nøj hvor er det synd for dig, og for din familie!

stort trøsteknus fra mig af!

Anmeld

18. juni 2008

Mie A

Hej Louise

Sikker noget værre møg... :(

Jeg var også til skanning, efter at jeg havde blødt og der kunne de heller ikke se noget som helst. - fik også taget blodprøver, som selvfølgelig heller ikke steg som de burde... Så de regnede også med at det var en graviditet uden for livmoderen.
Men de tog fejl - jeg var bare ikke så langt henne, hvilket gør at de ikke kan se noget. - Håber inderligt at det er præcis det samme, som der er sket for dig.

Knus Mie

Anmeld

18. juni 2008

Muffinmus

Øv da. Håber dælme ikke du skal følge min SA som jeg havde for et par uger siden. Det var sgu øv.
Men man burde vel kunne se noget nu hvis der var noget. Rigtig øv, føler med dig og ja, man når at glæde sig rigtig meget. SElv om jeg kun var 6 uger henen da jeg mistede glædede jeg mig helt vildt til at william skulle være storebror. Så det ramte da noget hårdt.
Ih, det er drøn urtefærdigt når moder natur lige giver en elektrisk stød, smider bæ over en og og så lige tramper lidt ekstra bare for hyggens skyld..øv.

Anmeld

18. juni 2008

Tikki

åhh :'( nej altså ...det er godt nok ikke særligt sjovt. Øv øv øv altså. Kæmpe kæmpe trøstekrammer herfra (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.