Pyldre, rase, jamre tråd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.946 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

Enayia

Som nogle godt ved, mistede vi i Februar vores lille søn i uge 37.  Jeg er så lykkelig over jeg er blevet gravid igen så hurtigt og er nu 7 uger henne. Jeg er bare så uendelig glad, men også utrolig bange konstant.

Jeg lider af flere angst sygdomme, dem har jeg levet med i over 10 år, så det er egentlig ikke den store nyhed. Problemet er bare efter jeg er kommet hjem fra sygehuset, er "panik-angsten" blusset sådan op det er helt ulideligt! Angsten for at miste er bare så stor. Angsten for at det nærmeste jeg kommer på at få mit eget barn, er at skulle ud og købe en kiste.

Det er underligt man mister mennesker i ens liv når man har mistet et lille barn, lige pludselig tager mange afstand til en, de ved vel ikke hvad de skal sige mere. Mange tager afstand efter de har sagt noget der måske ikke lige var hensigsmæssigt.

Nogle i familien opfører sig som om det hele er tys tys og jeg aldrig har været gravid, for DET snakker man ikke om!

Utroligt hvad man kan lytte til fra nogle mennesker.

-Du kan få andre børn ( Men det er bare ikke det samme, man ved man aldrig fpr det første tilbage)

-Mennesker med angst burde heller ikke få børn.

(Ja okay, så fordi jeg har en sygdom som jeg er uforskyldt i, så bliver jeg bare en total dårlig mor?? Jeg bliver så rasende!

Sms: Hvad laver du?

mig: Jeg har lige været nede på Kirkegården.

Sms: Det lyder hyggeligt. (smiley)

Mig: Jeg syntes nu ikke det er hyggeligt, nærmere tragisk.

Sms: Ej hold nu op, bare få det bedste ud af det.

Hvad fanden sker der for nogle ?!?!?!

´Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med denne tråd, bare komme ud med nogle af mine tanker, dem har jeg så mange af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

trine3112

Ville bare læse din tråd. Og sender dig et kram.

/Trine

Anmeld

9. juni 2010

Corn

Jeg kan nok ikke komme med nogle kloge ord, men følte mig bare ufattelig ramt på dine vejne over den sms med:  Ej hold nu op, bare få det bedste ud af det.

Anmeld

9. juni 2010

Enayia

trine3112 skriver:

Ville bare læse din tråd. Og sender dig et kram.

/Trine

Tusind tak ! Det er tiltrængt !

Det er så dejligt man lige kan få raset af herinde og få et lille klem med på vejen

Anmeld

9. juni 2010

Silvermist1

For det første, hvor føler jeg dog med jer. Det er dybt dybt sørgeligt, uretfærdigt og tragiskt. Varme tanker til jer

Med hensyn til den kommentar du fik som sms. Sikke en uheldig kommentar, den var da bare dum

Anmeld

9. juni 2010

Enayia

Macaab skriver:

Jeg kan nok ikke komme med nogle kloge ord, men følte mig bare ufattelig ramt på dine vejne over den sms med:  Ej hold nu op, bare få det bedste ud af det.

Uhh dejligt at vide jeg ikke er den eneste, nogle gange kan det nemlig være svært at skelne hvornår man skal være overbærende og hvornår man kan tillade sig at blive stødt!

Anmeld

9. juni 2010

Enayia

Silvermist skriver:

For det første, hvor føler jeg dog med jer. Det er dybt dybt sørgeligt, uretfærdigt og tragiskt. Varme tanker til jer

Med hensyn til den kommentar du fik som sms. Sikke en uheldig kommentar, den var da bare dum

Ja den var ikke helt hensigtsmæssig! tak for tanken! Vi håber og krydser for dette barn får lidt bedre vilkår

Anmeld

9. juni 2010

Corn

Enayia skriver:

Uhh dejligt at vide jeg ikke er den eneste, nogle gange kan det nemlig være svært at skelne hvornår man skal være overbærende og hvornår man kan tillade sig at blive stødt!

Jeg tror måske jeg ville have svært ved at holde den "pæne" side til den person fremover... Honest to God... Ligemeget hvor lille/stor man er når man går bort, så er man jo elsket og savnet...

Anmeld

9. juni 2010

Enayia

Macaab skriver:

Jeg tror måske jeg ville have svært ved at holde den "pæne" side til den person fremover... Honest to God... Ligemeget hvor lille/stor man er når man går bort, så er man jo elsket og savnet...

Det har jeg også! Syntes bare ikke jeg gider nedværdige mig ned på sådant et niveau ! Selvom man godt kunne have lyst til at blive rigtig gal og skrive noget "ikke så pænt" Men heldigvis har man andre mennesker i sit liv man bare må holde sig til så. Men det er sørgeligt der er så mange man bliver nødt til at tage afstand fra.

Knus

Anmeld

9. juni 2010

N&J

Som du selv skriver så ved folk ikke altid hvad de skal sige, så de får sagt/skrevet noget uhensigtsmæssigt..

Jeg kan godt sætte mig ind i det med angstanfald (som jeg selv lider af) jeg forsøgte under min graviditet (fordi jeg var bange for at miste) at omgive mig med positive mennesker (cuttede simpelthen dem der kunne tricke negative tanker) positive film, så ikke nyheder, og forsøgte at undgå de situation hvor jeg vidste at min angst kunne blive tricket..

En anden ting jeg gjorde var at skrive en graviditetsbog (jeg købte en man kunne notere i) men ellers kunne man jo lave sin egen og skrev mor er godt nok bekymret lige nu, fordi.... 

Jeg ved godt at jeg på ingen måde kan sætte mig ind i den situation I står i, og håber at du finder noget der kan hjælpe dig i det daglige indtil du når til den dag hvor du får din lille pige/dreng i armene.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.