stillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

lollandpigen

Nu er jeg så  heldig at jeg i uge 32+ 6 kun har taget 2,1 kg på indtil videre men synes dog alligevel at maven er meget stor..... og ivejen når det gælder sex.....

Vi bruger meget den hvor jeg har fødderne på hans skulder eller vi ligger i ske og faktisk er vi her de sidste  2 måneder begyndt meget bare at ligge og nusser, kæle og røre det er faktisk ligeså godt og det kan der også godt komme noget ud af.... Griner....

Så der er masser af muligheder......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

mariamiss6

Du kan også ændre lidt på ske-versionen.... Det gøres ved at du ligger på ryggen med benene over hans hofter.... På den måde kan i stadig komme ansigt til ansigt, bare lige en smule på afstand... Men det er faktisk også en meget rar stilling...

Anmeld

8. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg glæder mig bare til at gå på barsel... For jeg har bare IKKE energi til sex mere... og føler ikke jeg har haft det i flere uger... Har ikke haft sex i en måned tror jeg... Det er faktisk ikke sket hele vores ægteskab..

Det er ligesom at alt det andet, der er, samt det at energien bare ikke er der, gør at når vi så når til det på listen med hanky panky, så er jeg bare FÆRDIG og træt og har ondt i kroppen. Suk. Så BARSEL KOM GLAD!!!!!..

Men jeg husker, ligesom de andre, fra graviditeten med Idun, at det bagfra, ride-ranke, stå op af bord, ligge i ske osv. der er bedst...

Men jeg ville bare gerne have noooooget...

Anmeld

9. juni 2010

MarieMor

tusind tak for de mange gode idéer, og der er helt sikkert et par stykker som skal afprøves 

én vi lige prøvede var at jeg sad på sofaen oh ham på knæ foran .. super dejligt at kunne se hinanden i øjnene , så dan kan ihvert fald anbefales hvis der var andre end mig der havde brug for lidt forslag..

..og til Zafir så er det en meget afslappende stilling som ikke rigtig kræver andet end at slappe af og nyde det .. så måske det ikke var nødvendigt at vente helt til barslen

Anmeld

9. juni 2010

mamalicious

CarinaSD skriver:

Når man ligger i ske, rider ham, eller bagfra var helt klart farvoritterne herhjemme .. eller hvor mine ben var på hans skulder .. Eller den sidste og bedste på havebordet ude i haven.. Jeg var højgravid i juli sidste år ... så kunne slet ikk klare at dyrke sex indenfor .. 

Skal os lige siges at jeg tog 38 kg på .. så maven var rigtig meget i vejen .. 

he he ... helt fantastisk.... og ret heldigt, at det ikke var vinter du var højgravid !!

Anmeld

9. juni 2010

Vidunderligeunger

LouiseLarsen skriver:

Bagfra, eller du sidder oven på ham....

også dem vi brugte mest - når der endelig var ligt lummert under dynerne

Anmeld

9. juni 2010

CarinaSB

mamalicious skriver:

he he ... helt fantastisk.... og ret heldigt, at det ikke var vinter du var højgravid !!

Ja tak skæbne .. det kunne da have været en kold fornøjelse at ligge med rumpen i vejret i dec mdr ..

Anmeld

9. juni 2010

msax

IHH - havde lidt gået og tænkt det samme - det er ved at være lidt kedelidt det der sex - og det plejer det ikke.

Så jeg er super glad for de nye gode ideer, og glæder mig helt til kæresten kommer hjem...

SMIL fra Mette 32+0

Anmeld

9. juni 2010

Lou87

Jeg synes også energien er svær og få til og hænge sammen med, men lysten er der da stadig...

DOG så har jeg fået bækkenløsning, er der nogen der ved om nogle stillingere er bedre end andre til dette ??

For ikk nok med maven er i vejen, så gør det også hurtig ondt. SUK

Anmeld

9. juni 2010

msax

Lou87 skriver:

Jeg synes også energien er svær og få til og hænge sammen med, men lysten er der da stadig...

DOG så har jeg fået bækkenløsning, er der nogen der ved om nogle stillingere er bedre end andre til dette ??

For ikk nok med maven er i vejen, så gør det også hurtig ondt. SUK

Jeg tænker at han skal give dig en god finger og slikke løs... også til sidst tre ryk og en aflevering (undskyld sproget)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.