stillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.484 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

MarieMor

er næsten helt flov ved at skulle spørge om hjælp til et så privat emne .. 

men sagen er den at jeg nu er i 32 og maven derfor er ved at have en pæn størrelse . det gør efterhånden at sex bliver mere og mere vanskeligt . har stadig meget lyst men synes sjældent det bliver særlig godt fordi det er så "bøvlet" med maven .. 

så som overskriften lyder er der så nogle der har haft særlig gode erfaringer med nogle bestemte stillinger .. må jo nok desværre indrømme vi har brug for lidt råd ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Caliha

Ja nemt skal det ikke være herhjemme fungere det bedst på alle 4 el. når vi ligge i ske, så er mavsen ikke i vejen

Anmeld

8. juni 2010

MarieMor

Caliha skriver:

Ja nemt skal det ikke være herhjemme fungere det bedst på alle 4 el. når vi ligge i ske, så er mavsen ikke i vejen

ja det er også dem der fungere bedst her , synes bare det bliver lidt kedeligt , ikke så meget at skifte imellem 

Anmeld

8. juni 2010

LouiseNielsen

Bagfra, eller du sidder oven på ham....

Anmeld

8. juni 2010

lucas<3

kender det godt. såen har jeg det os.. så kigger lige med..

Anmeld

8. juni 2010

MarieMor

LouiseLarsen skriver:

Bagfra, eller du sidder oven på ham....

bagfra er også meget godt  men synes efterhånden min mave er for tung til at jeg kan sidde oven på ham .. er måske for svag i benene 

Anmeld

8. juni 2010

CarinaSB

Når man ligger i ske, rider ham, eller bagfra var helt klart farvoritterne herhjemme .. eller hvor mine ben var på hans skulder .. Eller den sidste og bedste på havebordet ude i haven.. Jeg var højgravid i juli sidste år ... så kunne slet ikk klare at dyrke sex indenfor .. 

Skal os lige siges at jeg tog 38 kg på .. så maven var rigtig meget i vejen .. 

Anmeld

8. juni 2010

MarieMor

CarinaSD skriver:

Når man ligger i ske, rider ham, eller bagfra var helt klart farvoritterne herhjemme .. eller hvor mine ben var på hans skulder .. Eller den sidste og bedste på havebordet ude i haven.. Jeg var højgravid i juli sidste år ... så kunne slet ikk klare at dyrke sex indenfor .. 

Skal os lige siges at jeg tog 38 kg på .. så maven var rigtig meget i vejen .. 

hmm den med havebordet lyder også god bliver bare lidt svær de vi bor i lejlighed, men måske man bare skulle udnytte spisebordet 

Anmeld

8. juni 2010

CarinaSB

MarieMor skriver:

hmm den med havebordet lyder også god bliver bare lidt svær de vi bor i lejlighed, men måske man bare skulle udnytte spisebordet 

Hehe .. ja det kunne være det var en god ide ..

Anmeld

8. juni 2010

Sommerfuglelarven

Op på spisebordet/køkkenbordet med dig

Jeg var også mest til bagfra, ride ham, ligge i ske, ligge på siden i fosterstilling og han så sidder på knæ og trænger ind, 69'er, han sidder i en stol og hun sidder ovenpå ham med ryggen mod ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.