Fortæl om din sædefødsel eller pks pga uk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Anne85 skriver:

Tark  ja det er bare så skønne nyheder... tror bare hun skulle trues med at nogen ville komme og skubbe voldsomt til hende før hun selv fandt ud af at ligge sig rigtigt

Armen hvor er det også bare skønt for dig! Du må være lettet nu

Jeg har forresten lige været ved jordemoderen idag - lille Frederikke skønnes nu til 3 kg, og hendes hoved sidder HELT fast, og ligger langt nede i bækkenet, så det er bare skønno!

Sikke dag en dejlig dag, trods det kedelige regnvejr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Corn

Anne85 skriver:

jeg tør slet ik lytte efter min krops signaler... så blir de næste 3 uger til termin alt alt alt for lange. Prøver at forklare mig selv at der går laaang tid før der sker noget  Så kan jeg kun blive gladeligt overrasket HVIS der nu lige pludselig kommer veer.

P.s... kan overhovedet ikke huske hvordan en ve føles

Det har jeg også fuldstændig glemt... Da jeg fødte anden gang, skældte jeg ud på Søren fordi jeg havde glemt hvor ondt det gjorde fra første gang...

Anmeld

10. juni 2010

Anne85

Mathildesmor skriver:

Armen hvor er det også bare skønt for dig! Du må være lettet nu

Jeg har forresten lige været ved jordemoderen idag - lille Frederikke skønnes nu til 3 kg, og hendes hoved sidder HELT fast, og ligger langt nede i bækkenet, så det er bare skønno!

Sikke dag en dejlig dag, trods det kedelige regnvejr

Ih hvor dejligt... så hun er også bare helt klar til at komme til verden

Anmeld

11. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det var rigtig dejligt at høre Håber at det går rigtig godt med det hele...

Anmeld

11. juni 2010

klmf

Min veninde fødte sin dreng ved sædefødsel. Hun synes overhovedet ikke det var slemt og havde en rigtig god oplevelse. Hun vidste ikke det ville blive sædefødsel, hun gik i gang 4 uger for tidligt, så han var en rigtig lille surprise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.