Et skud i tågen (ang Hawai !)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2008

Loggidut

Marco2 skriver:

Loggidut skriver:
... men nu er jeg jo ovre i marcos bil...hmmmm....

Jamen så kommer jeg lige ned med noget vand til dig, for det må sgu da være herrevarmt at sidde i den nu.... 8D 8D 8D

AG

lol....dumme....dumme...dumme...jeg blev jo så ivrig over at Anja ville med, og at der endelig melder sig nogle modige piger som tør møde os!

godt gået Anja!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

Mikkelmusen

ha ha loggi, det er altså først på lørdag :P

Anmeld

18. juni 2008

Loggidut

anja...kom lige ind i kampen igen...lol...har du mulighed for at komme i nærheden af tut, eller skal jeg selv komme helt ned og hente dig...lol

Anmeld

18. juni 2008

Ny mor

Wee Anja, du skal da med ;) Vi har nogle venner der bor i Slots Bjergby og det er lige ved broen - nu ved jeg ikke hvor stor Slagelse er, he, he, men ellers må da der være nogle Jyder, der kan samle dig op, når de kommer over broen????!!!!
Birgitte (som er ved at bage boller til på lørdag.....)

Anmeld

18. juni 2008

Loggidut

jyderne er jo samlet i en bil, nymor! 5 stk. så nu venter jeg spændt på svar fra Anja, om hun kan komme i nærheden af tut...ellers kører jeg sgu selv ned og henter hende.,...ha ha

Anmeld

18. juni 2008

Marco2

Ja, jyderne er jo samlet i én bil, og 6 quinder er nok lige i überkanten....

- Og der kommer jo ikke andre jyder end os 5...

Men mon ikke der kører et zug til en holdeplads tæt på tut, Lise og Siber, når de kører mod Falster??

AG

Anmeld

18. juni 2008

Susan1978

Jeg vil sådan håbe at Anja gerne vil med.. men jeg ville selv have det sådan at hvis jeg var i tvivl også skulle med tog osv.. så ville det blive for uoverskueligt. så det bedste ville nok være hvis jyderne ville dele sig op.. Men så skal du (anja) være helt sikker.. (L) ihh det ville være så fedt.. vi har jo mad nok.. nu når Astrid ikke kommer alligevel.. :'( (men forstår dig godt) Susan som også glæder sig for vildt.. og har købt ind til kage..

Anmeld

18. juni 2008

Ny mor

Loggidut skriver:

jyderne er jo samlet i en bil, nymor! 5 stk. så nu venter jeg spændt på svar fra Anja, om hun kan komme i nærheden af tut...ellers kører jeg sgu selv ned og henter hende.,...ha ha

Nå, selvfølgelig - jeg er lige lidt langsom :P

Anmeld

18. juni 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] Jeg vil sådan håbe at Anja gerne vil med.. men jeg ville selv have det sådan at hvis jeg var i tvivl også skulle med tog osv.. så ville det blive for uoverskueligt. så det bedste ville nok være hvis jyderne ville dele sig op.. Men så skal du (anja) være helt sikker.. (L) ihh det ville være så fedt.. vi har jo mad nok.. nu når Astrid ikke kommer alligevel.. :'( (men forstår dig godt) Susan som også glæder sig for vildt.. og har købt ind til kage.. [/citat] lol...siger du at Astrid grovæder??? aj det gas!

Anmeld

18. juni 2008

Anja

Øv, uanset hvad kan det ikke lade sig gøre :@

Har haft ringet til manden som så kunne meddele, at han skal på arbejde i weekenden, da han har en medarbejder der netop har sagt op her til formiddag - og så må mor her jo blive hjemme ....

Men tak for alle de positive tilkendegivelser :)(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.