Et skud i tågen (ang Hawai !)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. juni 2008

Anja

Ja, jeg er sgu efterhånden lidt misundelig på alle jer der skal til fest ! Et skud i tågen: Nogen der kører forbi Slagelse, som så også har plads i bilen, der kunne give et lift ? Jeg ved sgu ikke helt om jeg har mod på det når det kommer til stykket - vil super gerne møde alle jer skønne kvinder, men ved ikke om jeg kan undvære drengene her hjemme så længe :'( Var jo ude at spise med en veninde i går og det var SKØNT ! Men også vildt mærkeligt at efterlade skuden til farmand. Anja, der er misundelig på festen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

Loggidut

hmmm...slagelse...jeg kigger altså lige hvor det ligger...for dig vil jeg bare mægtigt gerne møde!

Anmeld

18. juni 2008

Marco2

Nai, kom da. Mon ikke du kan tage et tog til en station som Tut kommer forbi. For hun kører vist hjem igen om aftenen, og så er det da ikke så lang tid du skal undvære ungerne....

Jeg synes sgu også det er drønhårdt at skulle undvære mand og Emily i weekenden. For Thomas har drøntravlt på arbejdet i øjeblikket og sidste weekend var han til Le Mans...
Og jeg var på arbejde igår til klokkon 22 og sidder atter på pinden, så jeg kunne også godt have brugt noget tid med family....Men vi har snart ferie.

Men på den anden side er jeg sikker på at det bliver så skægt at møde tøzzerne igen, og når først vi er rullet fra matriklen tænker jeg nok ikke så meget over det anyway....

AG - som gerne vil møde Anja irl

Anmeld

18. juni 2008

Grynt

véd du hvad Anja, du skal da pakke din sovepose og øller og tage med os til fest. Trust me, når jeg fortæller dig at det er herre sund at overlade det hele til faderen (og jo de kan faktisk godt klare sig uden os ;)) og komme lidt væk fra det hele. Du vil vende hjem med ny energi, glad og med en smule hovedepine ;) Det er ALTID svært den første gang at skulle afsted, men du vil være rigtig glad for, at du tog chancen og fik en aften for DIG selv uden at skulle 1000 andre ting end at pleje DIG og din Sommersby :) Hvis manden siger god for det, så stol på hvad han siger og tag afsted :)

Anmeld

18. juni 2008

Loggidut

hmmm, altså, det ligger jo nærmest lige på vejen! men nu er jeg jo ovre i marcos bil...hmmmm.....ved du hvad, jeg finder lige ud af det med marco, og om jeg evt. alligevel skal køre til falster....det ville dælme være så dejligt at møde dig!

Anmeld

18. juni 2008

Loggidut

ja hvad med tut....kan det kringle sig???

kom så lige på trut tut...så vi kan få Anja med til fest!!!!!

Anmeld

18. juni 2008

Marco2

Loggidut skriver:
... men nu er jeg jo ovre i marcos bil...hmmmm....

Jamen så kommer jeg lige ned med noget vand til dig, for det må sgu da være herrevarmt at sidde i den nu.... 8D 8D 8D

AG

Anmeld

18. juni 2008

Tut

Jeg ved ikke om Slagelse ligger på vejen.

Men Lise og jeg kører fra KBH og samler Siber op i Køge, og så er det kurs mod Nykøbing F...

Jeg er ikke så kendt på de kanter - ligger slagelse på vejen????

For ja, du SKAL da med :D

Anmeld

18. juni 2008

Mikkelmusen

slagelse er på vejen når man kommer over broen fra fyn. Men det er i hvert fald langt fra vejen fra KBH.

-Christina (der har boet i Slagelse, og KBH osv)

Anmeld

18. juni 2008

Tut

Tak Mikkelmus.... Jeg mente nok også at det er på den "forkerte" motorvej på vejen fra KBH til Nykøbing.

Men så samler nogle jyder da bare Anja op, eller???????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.