BH størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

LC

Jeg voksede slet ikke i størrelsen... men havde heller ikke så meget mælk, men igen det er jo forskelligt.

Jeg brugte kun sånan nogle bomulds toppe til at starte med, da de var rigtig behagelige og ikke sad så stramt(hvilket er rart hvis man får mange sår, av av) Lidt ala dem fra Sloggi, dog et andet billigere mærke..

Hvis der er nogle fra din familie der ikke vil se det kan du evt overveje et ammetæppe, så kan du amme uden nogle kigger på og din baby kan få ro under tæppet..

evt sådan et: http://morogbaby.com/taepper-15/ammetaepper-16/coverme-ammetaeppe-i-sort-og-roed-6.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

SussieThyssen

Voksede slet ikke, men var også en elendig amme, og havde stort set ingen mælk til mine..men igen, med de størrelser børn jeg har leveret, så skulle de også næsten fodres med leverpostegmadder fra starten LOL
Jeg har haft en A-skål hele livet, og det har jeg stadig. Kan dog huske én enkelt morgen hvor jeg vågnede og troede jeg var blevet lavet om til Dolly Parton, men det er så også kun den ene gang LOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. september 2010

FruHolm <3

jeg har ikke født endnu. men jeg har simpelthen lånt nogen af min svigerinde, fordi jeg allerede er vokset ud af de fleste af mine bh´er, så det er rart at kunne tage sådan en på, især da mine har været lidt "utætte" den sidste måneds tid og ammeindlæg passer bedre i en ammebh end i en almindelig

Anmeld

14. september 2010

businesstigger

Jeg gik en eller to str. op da mælken køb til. Personligt ville jeg vente med at købe til du har den helt rette str du skal bruge.

En ting du kan købe inden er amme bluser - H&M har dem og ellers kan du købe et mærke der hedder Milker på nettet. Dem brugte jeg meget for det gør at man ikke sidder og blotter sig fuldstændigt mens man ammer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.