BH størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.136 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Risen

Har afholdt mig fra at købe en ammebh da ekspedienten i butikken synes det var spild af penge at købe den nu hvor jeg ikke har født.. Hun rådede mig til at købe den efter fødslen, fordi brysterne selvfølgelig vokser.. Men tænkte nu alligevel at det er meget rart at have de første par dage, da der kommer mange gæster og jeg gerne vil være en smule diskret med blottede bryster.. .. Så tænkte på hvor mange BH størrelser i voksede efter fødslen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Risen skriver:

Har afholdt mig fra at købe en ammebh da ekspedienten i butikken synes det var spild af penge at købe den nu hvor jeg ikke har født.. Hun rådede mig til at købe den efter fødslen, fordi brysterne selvfølgelig vokser.. Men tænkte nu alligevel at det er meget rart at have de første par dage, da der kommer mange gæster og jeg gerne vil være en smule diskret med blottede bryster.. .. Så tænkte på hvor mange BH størrelser i voksede efter fødslen?

hmm ca to.... str...

men hvis jeg må give dig et godt råd... jeg ved godt at der kommer mange gæster osv... men når du skal amme, så gå ind for dig selv i soveværelset eller andet, så der er dejlig ro og fred....

Anmeld

7. juni 2010

Svei

Ingen.

Anmeld

7. juni 2010

Risen

Ni-ko-li-ne skriver:

hmm ca to.... str...

men hvis jeg må give dig et godt råd... jeg ved godt at der kommer mange gæster osv... men når du skal amme, så gå ind for dig selv i soveværelset eller andet, så der er dejlig ro og fred....

Okay tak .. Ja det er en god idé , men tænker også når vi er på hospitalet.. Der er jo ikke rigtig mulighed for at sidde alene eller lige at gå ind i et andet rum.. 

Anmeld

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Risen skriver:

Okay tak .. Ja det er en god idé , men tænker også når vi er på hospitalet.. Der er jo ikke rigtig mulighed for at sidde alene eller lige at gå ind i et andet rum.. 

nej det har du ret i...

i H&M i MAMA afd. der har de sådan nogle bomuldstoppe der er indrettet til at amme...

så er du sikker på at du ikke får købt en BH du senere bliver ked af

Anmeld

7. juni 2010

Anne85

Køb evt en fra bilka... de er faktisk udemærket og koster vist kun 150... og så køb den en enkelt størrelse eller to større. Så kan du gå ud og investere i et par ordentlige når mælken er løbet til.

Men jeg vil også sige at gæster eller ej... amning er det vigtigste i starten... og både du og lillepigen har brug for ro til at lære det - så når det er amme tid trækker du dig ind i soveværelset eller lignende - ihvertfald lige til I lærer det

Anmeld

7. juni 2010

XXSS

Risen skriver:

Jeg voksede også et par størrelser, men det kan du ikke regne med, det varierer meget.. Så ja vent med at give mange penge for en ammebh til når du er kommet hjem fra hospitalet  Jeg gik også i et rum for mig selv når jeg skulle amme også pga at den lille har brug for ro omkring sig...

Anmeld

7. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

Skal I ikke være på et patient hotel eller lignende? For så har I jo bare gæster i opholdsstuen og så trækker du dig bare tilbage til jeres værelse

Anmeld

7. juni 2010

Risen

Ni-ko-li-ne skriver:

nej det har du ret i...

i H&M i MAMA afd. der har de sådan nogle bomuldstoppe der er indrettet til at amme...

så er du sikker på at du ikke får købt en BH du senere bliver ked af

Ja det var en god ide.. Ellers må folk altså bare kigge væk.. Det er ikke fordi jeg er sart , men ved at der er nogle fra min familie som absolut ikke bryder sig om at se på hud haha

Anmeld

7. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Risen skriver:

Ja det var en god ide.. Ellers må folk altså bare kigge væk.. Det er ikke fordi jeg er sart , men ved at der er nogle fra min familie som absolut ikke bryder sig om at se på hud haha

altså, så har jeg nok den holdning, at de må gå....

nogle børn har svært ved at sutte, andre har let ved det og det tager tid at lære! så det er sgu jer der er vigtigst, eller rettere baby, baby skal jo have mad også uden at mor er stresset!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.