BH størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

Skal I ikke være på et patient hotel eller lignende? For så har I jo bare gæster i opholdsstuen og så trækker du dig bare tilbage til jeres værelse

Ja det er selvfølgelig rigtigt at der er den der opholdsstue.. Men tænkte at vi ville gøre det hele på værelset da man sikkert er træt og udmattet af fødslen .. Men god ide.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Sommerfuglelarven

Jeg købte to ammebh'er i Bilka for 80 kr pr stk, den ene en skålstørrelse større, og den anden to skålstørrelser større, og faktisk passede de begge to, og så havde jeg dem til at starte med, så jeg kunne gå ud og købe noget "bedre" når amningen fungerede 100%, og brysterne var faldet til. Jeg vil anbefale dig det samme, så du ikke mister flere hundrede kroner på en BH som du alligevel ikke kan passe

Anmeld

7. juni 2010

lululupo

Jeg har købt en sådan ammetop, efter råd fra andre her, og venter også med at købe bh til bagefter, mine bryster er i graviditeten vokset enormt, så tør ikk tage chancen.....

Anmeld

7. juni 2010

Risen

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg købte to ammebh'er i Bilka for 80 kr pr stk, den ene en skålstørrelse større, og den anden to skålstørrelser større, og faktisk passede de begge to, og så havde jeg dem til at starte med, så jeg kunne gå ud og købe noget "bedre" når amningen fungerede 100%, og brysterne var faldet til. Jeg vil anbefale dig det samme, så du ikke mister flere hundrede kroner på en BH som du alligevel ikke kan passe

Det var da godt nok billigt ! .. Tror lige jeg skal smutte forbi Bilka.. God ide med lidt forskellige størrelser.. 

Tak for tippet 

Anmeld

7. juni 2010

Risen

lululupo skriver:

Jeg har købt en sådan ammetop, efter råd fra andre her, og venter også med at købe bh til bagefter, mine bryster er i graviditeten vokset enormt, så tør ikk tage chancen.....

Ja sådan havde jeg det også efter ekspedienten nærmest skubbede mig ud ad butikken ! hehe.. Meen synes nu det er meget rart at have en ordenlig bh de første dage på sygehuset.. 

Anmeld

7. juni 2010

Sommerfuglelarven

Jeg kom også til at tænke på at jeg faktisk altid havde en stroptrøje på, som sad til over brystet, altid, fordi den også støttede brysterne lidt... De kan altså godt være tunge i starten! Stroptrøjen havde jeg så indenunder en anden trøje, for så kunne jeg rykke den yderste trøje op over brystet, og stroptrøjen ned under brystet, så følte jeg mig ikke så blottet i starten

Anmeld

7. juni 2010

LISBETH:-)

Jeg har også købt 2 i forvejen. Jeg købte dem i to forskellige størrelser - 1 og 2 nummere større end min normal størrelse og jeg kan også bruge begge to. Jeg købte 2 hotmil bh'er på en engelsk hjemmeside og det blev 500 kr. ialt. Jeg synes de er pæne, og ligner slet ikke ammebh'er så jeg tænkte at hvis de var for små kunne jeg godt bruge dem, når jeg er færdig med at amme.

Jeg var rigtig glad for at jeg havde købt amme bh som jeg kunne tage med på sygehuset. Jeg kan i forvejen ikke fordrage ikke at have bh på, da jeg har en rimelig stor barm.

Anmeld

7. juni 2010

LHB

Har Bilka amme-bh'er der lignner alm. bh'er?

Jeg har købt dem fra carrywell, eller hvad det hedder - de er udemærket og koster 199 og der er størrelsen ikke så præcis at man ikke kan bruge dem hvis man vokser eller bliver lidt mindre, så dem kan jeg anbefale at købe til inden hvor man ikke ved hvor stor man bliver.

Anmeld

7. juni 2010

Tulle28

Jeg gik fra en 70 C til en 75 D. Jeg ville helt klart vente med at købe til efter du har født, det er umuligt at sige på forhånd, hvor meget dine bryster vil ændre sig.

Jeg købte en ammetop i H&M til de første par dage i en størrelse større end jeg normalt bruger og det var helt fint.

Knus Tulle

Anmeld

25. august 2010

Sillepigen

Kan også varmt anbefale nogle af bomuld og så er vel elastin i dem. Brugte dem altid om natten i ammeperioden og så kan du starte med at bruge den om dagen. Tror jeg købte dem i Babysam.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.