Til jer der er gået hos DDV eller stadig gør - hvordan er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

Pia.

Yrsa skriver:

Det kan du godt, det ved jeg....

Hvad var din vægt på da du startede...

Helt tilbage fra start ( for længe siden, da jeg toppede det allerhøjeste) hed den 81,5 kilo men så tabte jeg mig jo selv de 10 kilo og tog desværre 4,5 kilo på igen ret hurtigt da jeg røg I igen ...

Ufff  

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Svei

Pia. skriver:

Helt tilbage fra start ( for længe siden, da jeg toppede det allerhøjeste) hed den 81,5 kilo men så tabte jeg mig jo selv de 10 kilo og tog desværre 4,5 kilo på igen ret hurtigt da jeg røg I igen ...

Ufff  

Knus Pia.

Åh, det er det der er så fandens...den der konstante fokus og så især hvis der lige er noget der er lidt dumt, så ryger jeg i hvert fald på maden som trøst...det er noget man skal have meget fokus på, tror jeg.

Men det lyder som en super måde at gøre det så der er lidt kontrol med det en gang om ugen...er det i aften du skal vejes?

Og 15 kg, det er jo ikke meget, de ryger hurtigt, bare vent...

Anmeld

8. juni 2010

Pia.

Yrsa skriver:

Åh, det er det der er så fandens...den der konstante fokus og så især hvis der lige er noget der er lidt dumt, så ryger jeg i hvert fald på maden som trøst...det er noget man skal have meget fokus på, tror jeg.

Men det lyder som en super måde at gøre det så der er lidt kontrol med det en gang om ugen...er det i aften du skal vejes?

Og 15 kg, det er jo ikke meget, de ryger hurtigt, bare vent...

Nej det er i morgen aften jeg skal vejes... - Det er hver onsdag jeg går til vejning.. Det er nu ud over det meget hyggeligt at være der oppe, der er masse hygge snak og for det meste glade mennesker som er så stolte over dem selv... Forståeligt nok de er sgu også seje...

Tak for dine søde ord... Knus Pia.

Anmeld

8. juni 2010

Pia.

Fik lige læst min overskrift på det her indlæg, gad vide hvad jeg har prøvet på at skrive !!!! griner.... Men Nogen må da ha' forstået hvad jeg mente...

Knus....

Anmeld

8. juni 2010

Svei

Pia. skriver:

Nej det er i morgen aften jeg skal vejes... - Det er hver onsdag jeg går til vejning.. Det er nu ud over det meget hyggeligt at være der oppe, der er masse hygge snak og for det meste glade mennesker som er så stolte over dem selv... Forståeligt nok de er sgu også seje...

Tak for dine søde ord... Knus Pia.

Lyder også rigtig hyggeligt...er der mange der går til de møder?

Anmeld

8. juni 2010

Pia.

Yrsa skriver:

Lyder også rigtig hyggeligt...er der mange der går til de møder?

lige på mit hold er vi ca. 20 (plus- minus) det er ikke alle der bliver bagefter vejningen... man bliver vejet først og så får man lidt "undervisning" bagefter -f.eks snakker vi om den periode vi går imøde nu med grill mad - og hvordan vi nemmest og lækrest kommer igennem de svære dage... om lækre desserter til sommeraftnerne og alt muligt andet - sidste gang var der smagsprøver på en lækker dessert.... og så er der lidt løs hygge snak....

Knus...

Anmeld

8. juni 2010

Svei

Pia. skriver:

lige på mit hold er vi ca. 20 (plus- minus) det er ikke alle der bliver bagefter vejningen... man bliver vejet først og så får man lidt "undervisning" bagefter -f.eks snakker vi om den periode vi går imøde nu med grill mad - og hvordan vi nemmest og lækrest kommer igennem de svære dage... om lækre desserter til sommeraftnerne og alt muligt andet - sidste gang var der smagsprøver på en lækker dessert.... og så er der lidt løs hygge snak....

Knus...

Lige før man aldrig skulle stoppe der... altså hele tiden have en vis kontrol så ikke man ryger af vognen igen...det kunne jeg til tider godt savne, men får nu hevet mig op af sølet efter få dage...lige nu er jeg syg og så kan jeg ikke få løbet og det er virkelig ikke noget der motiverer mig, så håber snart jeg kan komme ud igen.

Går du med nogen du kender så?

Anmeld

8. juni 2010

Pia.

Yrsa skriver:

Lige før man aldrig skulle stoppe der... altså hele tiden have en vis kontrol så ikke man ryger af vognen igen...det kunne jeg til tider godt savne, men får nu hevet mig op af sølet efter få dage...lige nu er jeg syg og så kan jeg ikke få løbet og det er virkelig ikke noget der motiverer mig, så håber snart jeg kan komme ud igen.

Går du med nogen du kender så?

Øv du er syg - Rigtig god bedring... nej jeg går alene..planen var at en veninde skulle havde været med mig, men hun meldte fra i sidste øjeblik og det samme var jeg så selv ved at gøre - stod faktisk der nede ude foran døren og fik så en sms om at hun ikke kom alligevel - så var godt nok tæt på at køre hjem, men tænkte næ nej nu havde jeg glædet mig sådan til det her så længe og sat mig en dato for at det skulle være den dag. og så ville jeg ikke bare give op fordi hun pludselig gjorde det..

Så jeg går alene...

Og ja det med kontrol tror jeg for mig er vigtigt - jeg ved at jeg uden tvivl var faldet I i weekenden hvis jeg ikke havde skulle afsted onsdag.. så havde jeg tænkt som så mange gange før - nå pyt en enkelt af det og det skader nok ikke, og så var jeg faldet I igen...

Knus Pia.

Anmeld

8. juni 2010

slettet_7530

Det vigtigste er nemlig at det er dit projekt og ikke din venindes, så supersejt at du gik ind af døren  du har taget ansvar for dit liv og det er et stort skridt på vejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.