Til jer der er gået hos DDV eller stadig gør - hvordan er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Pia.

Yrsa skriver:

Bare vent....de bliver super når alt er tabt...jeg kan godt fortryde jeg ikke havde nosser til at tage billeder dengang..

Ja det kræver faktisk nosser at tage de billeder (eller at få andre til det) - men det bekræftede mig da virkelig I at det var det rigtige valg jeg havde taget... for nøj et grimt syn især bagfra...

Hvor meget var det du vejede da du startede og hvor meget var det du tabte i det hele og hvor lang tid tog det for dig ?

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977
Pia. skriver:

....Det gået jer... og hvordan syntes I det er og forløber det fint hos jer... ?

For mig køre det og kiloerne rasler af mig, hvilket jeg aldrig i mit liv har prøvet før - kan stadig godt syntes det hele kan være lidt svært med at veje alt min mad, men er ved at have fat i hvad jeg må få og ikke må få... Jeg har prøvet opskrifter og smagt mad jeg aldrig ville spise normalt og jeg elsker det - alt min mad tager tid, men det smager så fantastisk...

Dog syntes jeg at jeg står i mit køkken konstant og hele tiden... Men har fundet fidusen i at lave til flere dage og veje mit grønt op i forvejen så det er klar...

Nå bare et lille pip fra mig - Tænkte der måske var andre end mig der har prøvet det eller er i gang...

Knus Pia - minus 2,5 på sidste uges vægttab så er spændt på hvad den næste vejning siger.

Tillykke med tabet

Da jeg var på DDV i 2005 gik det rigtig godt. Har tænkt mig at prøve igen hvis jeg kan finde tiden. Jeg vejede 92 da jeg begyndte og endte på 69 da jeg så blev gravid. Min lillesøster har indtil nu tabt 20 kg og de rasler også bare af hende

Anmeld

7. juni 2010

Pia.

Jeanne skriver:

Tillykke med tabet

Da jeg var på DDV i 2005 gik det rigtig godt. Har tænkt mig at prøve igen hvis jeg kan finde tiden. Jeg vejede 92 da jeg begyndte og endte på 69 da jeg så blev gravid. Min lillesøster har indtil nu tabt 20 kg og de rasler også bare af hende

Altid dejligt med nogen positive historier..

Det nyder jeg godt af, så ved man er det KAN lykkes... men jeg føler godt nok der er lang vej igen...

Syntes helt bestemt du skulle starte op igen, hvis det er det du føler for og du ved det kan lykkes for dig - har du ikke alt det gamle matriale så du kunne begynde selv med at spise efter deres metoder... ? Jeg har to veninder - den ene har tabt 42 kilo hos dem og er stabilliseret og den anden har tabt 15 kilo hos dem men blev så gravid og nu gerne vil tabe sig igen - hun køre det selv der hjemme med vejedag og det hele og så bare efter deres metode med hendes gamle bøger m.m.

Knus fra Pia

Anmeld

7. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977
Pia. skriver:

Altid dejligt med nogen positive historier..

Det nyder jeg godt af, så ved man er det KAN lykkes... men jeg føler godt nok der er lang vej igen...

Syntes helt bestemt du skulle starte op igen, hvis det er det du føler for og du ved det kan lykkes for dig - har du ikke alt det gamle matriale så du kunne begynde selv med at spise efter deres metoder... ? Jeg har to veninder - den ene har tabt 42 kilo hos dem og er stabilliseret og den anden har tabt 15 kilo hos dem men blev så gravid og nu gerne vil tabe sig igen - hun køre det selv der hjemme med vejedag og det hele og så bare efter deres metode med hendes gamle bøger m.m.

Knus fra Pia

Jo og jeg har fået min søster til at kopiere hendes bog så jeg har de nyeste opdateringer - jeg er bare for træt til at begynde Det kræver jo lidt at starte op.

Anmeld

7. juni 2010

Pia.

Jeanne skriver:

Jo og jeg har fået min søster til at kopiere hendes bog så jeg har de nyeste opdateringer - jeg er bare for træt til at begynde Det kræver jo lidt at starte op.

Det kræver faktisk rigtig meget at starte op - det er en stor planlægning af ens liv og der skal ændres på mange ting - i hvert fald hos mig...

Skriv lige hvis du vælger at starte, så kan vi støtte og hjælpe hinanden - det betyder meget når man har KÆMPE krise...

Du ligner ikke en der mangler at tabe dig - hvor mange kilo vil du gerne tabe ?

Anmeld

7. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977
Pia. skriver:

Det kræver faktisk rigtig meget at starte op - det er en stor planlægning af ens liv og der skal ændres på mange ting - i hvert fald hos mig...

Skriv lige hvis du vælger at starte, så kan vi støtte og hjælpe hinanden - det betyder meget når man har KÆMPE krise...

Du ligner ikke en der mangler at tabe dig - hvor mange kilo vil du gerne tabe ?

Jeg skal tabe mig 17 kg Men mange tak Jeg tror jeg snart bliver nødt til at begynde, for efter vi begge er begyndt at arbejde igen (jubii manden har fået jo efter 7 mdr som arbejdsløs ) har jeg ikke så meget tid til at træne. Men jeg cykler på job og der er 8 km

Anmeld

7. juni 2010

Pia.

Jeanne skriver:

Jeg skal tabe mig 17 kg Men mange tak Jeg tror jeg snart bliver nødt til at begynde, for efter vi begge er begyndt at arbejde igen (jubii manden har fået jo efter 7 mdr som arbejdsløs ) har jeg ikke så meget tid til at træne. Men jeg cykler på job og der er 8 km

Tillykke med mandens nye job... dejligt...

Sig lige til ikk, så støtter vi hinanden ikk...Glæder mig til at følge dig også...

Knus fra Pia.

Anmeld

8. juni 2010

Svei

Pia. skriver:

Ja det kræver faktisk nosser at tage de billeder (eller at få andre til det) - men det bekræftede mig da virkelig I at det var det rigtige valg jeg havde taget... for nøj et grimt syn især bagfra...

Hvor meget var det du vejede da du startede og hvor meget var det du tabte i det hele og hvor lang tid tog det for dig ?

Knus Pia.

Men så sejt du tog dem...virkelig...

Jamen jeg vejede omkring 90kg og så tabte jeg mig ned til 59kg, hvilket var for lidt.. men det tog mig 6 mdr. men for pokker hvor er det evig fokus, er træt af det og inde i en JEG-VIL-HA'-SUKKER periode...

Anmeld

8. juni 2010

Pia.

Yrsa skriver:

Men så sejt du tog dem...virkelig...

Jamen jeg vejede omkring 90kg og så tabte jeg mig ned til 59kg, hvilket var for lidt.. men det tog mig 6 mdr. men for pokker hvor er det evig fokus, er træt af det og inde i en JEG-VIL-HA'-SUKKER periode...

Det er altså også bare super sejt og godt gået - 6 mdr. er jo ingen tid at tabe 30 kilo... Håber virkelig jeg kan gøre dig kunsten efter - dog ikke på 6 mdr. men at jeg også taber alle de kilo jeg skal af med.

for at vægten er gået ned af igen i morgen...

Knus Pia.

Anmeld

8. juni 2010

Svei

Pia. skriver:

Det er altså også bare super sejt og godt gået - 6 mdr. er jo ingen tid at tabe 30 kilo... Håber virkelig jeg kan gøre dig kunsten efter - dog ikke på 6 mdr. men at jeg også taber alle de kilo jeg skal af med.

for at vægten er gået ned af igen i morgen...

Knus Pia.

Det kan du godt, det ved jeg....

Hvad var din vægt på da du startede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.