Yrsa skriver:
Dejligt det kører for dig..du må da snart være i mål, synes du var tæt på for lang tid siden.
Som skrevet mange gange synes jeg det nemme er at tabe sig, men øv hvor er det et livslangt projekt at holde det
...vil du så veje maden resten af dit liv eller hvordan?
Håber du snart er i mål og sender dig en masse styrke til at holde de forbandede kilo langt væk resten af dit liv.
Har du fået meldt dig ind i danmark, så din mavse kan laves..
Hov og her går det godt....jeg er jo bare på Eva-sund-resten-af-livet..
og jeg holder min vægt på 62-63 kg-.
Uha der er sørme langt vej til mål... vil gerne slutte på 55-60 kilo (sund BMI) så uha, der er et par tal der fra...
jeg tabte selv 10 kilo (9,8 for at være præcis) men så røg jeg i og et par uger gjorde at jeg lyn hurtigt tog først 3 kilo på og da jeg kom til vejning viste det sig at jeg havde taget 4,3 kilo på
- så jeg var endnu mere glad for mit valg om at starte og lagde også ud med første uge minus 2,5 kilo ...
Nej jeg vil ikke veje min mad resten af mit liv det er heller ikke planen med DDV - planen er at lære for mig at leve som jeg skal - spise de sunde ting, tit og ofte i stedet for 2 gange dagligt og så måske for meget usundt...
Allerde nu kan jeg se hvor meget der skal ligge på min tallerken af det forskellige - der går lige som sport i at ramme de rigtige gram...
Så ind til videre har jeg syntes det var sjovt... har dog ramt et par enkle kriser - i fredags til stor sommerfest med buffet havde jeg min egen mad med og jeg ville da lyve hvis ikke jeg kunne have spist DET HELE
- og lørdag havde min far 25 års jubilæum på Solrød brandstation (eller brandstationen havde) og der blev grillet og hygget i bedste stil og der takkede jeg også nej og spiste min egen frokost...
Så jo der er da dage hvor jeg ville ønske at jeg kunne springe let og elegang hen over det sunde, men jeg ved nu med mig selv at det går simpelthen ikke...
så det her må være vejen frem for mig..
Knus Pia.
Anmeld