Fisher Price Learning hjem og stol sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. juni 2010

Sommerfuglelarven

forældre-til-Asta skriver:

Det snakker jeg lige med manden om.. er din pris fast eller kan vi prutte lidt..

Det har kostet 1100 kr fra nyt, og kan (vist nok) ikke købes i butikkerne mere, så det er ikke meget jeg vil handle med det, for så beholder jeg det hellere selv til jeg skal være dagplejer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Fyn

Hej - Du skrev også du havde LaMaze legetøj? Vi er klart interesserede hvis det altså kan vaskes...

Skriv hvad du har og cirka prisen, så tager vi det derfra.

C.

Anmeld

9. juni 2010

iris-mor

Jeg vil gerne købe barnevognskæden.

Send en mail med koto etc, så overfører jeg

ida

vedstadion5@hotmail.com

Anmeld

9. juni 2010

LotteN

Sommerfuglelarven skriver:

90 kr kan du få det for - det er lidt under halvdelen af tilbudsprisen (der er dog givet fuld pris for dette, og så var det på tilbud ugen efter)

okay, det var en fin pris...

Kan se du tidligere har skrevet noget med du kan få det leveret til fredericia? min mor bor nemlig der - jeg selv er fra viborg

Anmeld

9. juni 2010

klmf

Jeg får lige fat i min kusine, jeg ved nemlig at hun er i Aalborg nu - så jeg håber at hun gider at tage det med

Top nice! Jeg skal faktisk igennem Fredericia på søndag på vej til familiefødselsdag i Grindsted, så det ville jo passe perfekt - hvis hun altså er hjemme søndag formiddag

Du kan jo lige give besked, når du ved noget.... Og du kan jo lige vise hende mit billede herindefra så hun ved hvem der kommer til hendes dør

Anmeld

10. juni 2010

Sommerfuglelarven

Fyn skriver:

Hej - Du skrev også du havde LaMaze legetøj? Vi er klart interesserede hvis det altså kan vaskes...

Skriv hvad du har og cirka prisen, så tager vi det derfra.

C.

Der er indtil videre fluen med vibrator, den lille hare og frøen (der er billede af dem under "rangler") - men jeg ved at der kommer mere også, jeg skal bare have min mand op i vores andet skur og finde det, og det bliver nok først søndag han kan det

Anmeld

10. juni 2010

Sommerfuglelarven

iris-mor skriver:

Jeg vil gerne købe barnevognskæden.

Send en mail med koto etc, så overfører jeg

ida

vedstadion5@hotmail.com

Er det dem jeg kalder for legetøjslinks du er interesseret i? Bare lige så jeg er helt med

Anmeld

10. juni 2010

Sommerfuglelarven

LotteN skriver:

okay, det var en fin pris...

Kan se du tidligere har skrevet noget med du kan få det leveret til fredericia? min mor bor nemlig der - jeg selv er fra viborg

Jeg får snakket med hende idag om det, hun ved nemlig endnu ikke om hun skal med bil eller tog hjem - men jeg giver besked så snart jeg ved mere

Anmeld

10. juni 2010

LotteN

Jeg får snakket med hende idag om det, hun ved nemlig endnu ikke om hun skal med bil eller tog hjem - men jeg giver besked så snart jeg ved mere

okay, bare i orden. du vender bare tilbage når du ved noget! men ellers sidder jeg lige og tænker, jeg skal jo til aalborg i zoologiske have der d. 25. juni. skal du ikke også med der?

Anmeld

10. juni 2010

Sommerfuglelarven

LotteN skriver:

okay, bare i orden. du vender bare tilbage når du ved noget! men ellers sidder jeg lige og tænker, jeg skal jo til aalborg i zoologiske have der d. 25. juni. skal du ikke også med der?

Jo det skal jeg - så kan du jo bare få det der, hvis du kan vente på det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.