Fisher Price Learning hjem og stol sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. juni 2010

LotteN

kan se du har gang i udtømning af legetøj. så tænkte om du måske ligger inde med en billigt legekøkken og udstyr dertil. Min datter har lige fået legehus, så det skal jo fyldes ud med noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

LotteN skriver:

kan se du har gang i udtømning af legetøj. så tænkte om du måske ligger inde med en billigt legekøkken og udstyr dertil. Min datter har lige fået legehus, så det skal jo fyldes ud med noget

Der er det røde Brio komfur (se 2. indlæg), men tilbehør har jeg desværre ikke, det bruger min egen datter stadig til hendes egne legekøkkener

Anmeld

9. juni 2010

LotteN

Sommerfuglelarven skriver:

Der er det røde Brio komfur (se 2. indlæg), men tilbehør har jeg desværre ikke, det bruger min egen datter stadig til hendes egne legekøkkener

ja har godt set briokøkkenet, men kan også læse mig til det ikke er brugt ret meget, så regnede med du ville have en god pris for det

Anmeld

9. juni 2010

Mor-til-asta-09

Da vi ikke skal have flere små herhjemme, så må dette vist videre til et andet barn, som kan få masser af glæde af det - det har ihvertfald været blandt yndlings legetøjet herhjemme!

Fisher Price Learning hjem:

Det er købt i oktober 2008 og brugt ca 1 år frem (hun fik det lidt sent, derfor blev det ikke brugt længere. Hun vil dog gerne bruge det stadig, men moderen mener at det skal videre nu hvor hun er 4 år). Nyprisen var 1099 kr, og jeg har ladet mig fortælle at det ikke kan købes mere, prisen er nu 500 kr + porto hvis det skal sendes, det tror jeg dog ikke kan lade sig gøre.

Se det og læs mere her: http://www.fisher-price.com/dk/infanttoys/product.asp?s=bulnl&id=35699

Fisher Price Learning stol:

Absolut det stykke legetøj der har bragt mest glæde herhjemme, og den er brugt flittigt fra hun var 7 mdr til nu hvor hun er 4 år, så helt klart værd at investere i. Nyprisen var 499 kr, prisen er nu 150 kr + porto hvis den skal sendes.

Se den og læs mere her: http://www.fisher-price.com/dk/infanttoys/product.asp?s=bulnl&id=33588&index=0&pos=0

Køb begge dele samlet for 550 kr + porto!

Jeg har også en del babylegetøj fra Lamaze, Tiny Love, Bellino osv. liggende som sælges, så spørg hvis du er interesseret i noget bestemt, eller hold øje med mine annoncer i nærmeste fremtid

Hvad skulle du have for learninghuset incl porto??

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

LotteN skriver:

ja har godt set briokøkkenet, men kan også læse mig til det ikke er brugt ret meget, så regnede med du ville have en god pris for det

90 kr kan du få det for - det er lidt under halvdelen af tilbudsprisen (der er dog givet fuld pris for dette, og så var det på tilbud ugen efter)

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

forældre-til-Asta skriver:

Hvad skulle du have for learninghuset incl porto??

Jeg tror desværre ikke at det kan sendes (Postdanmark er så besværlige) - men du er fra Tårs ik? Så kan vi helt sikkert godt finde ud af at levere det

Anmeld

9. juni 2010

Mor-til-asta-09

Jeg tror desværre ikke at det kan sendes (Postdanmark er så besværlige) - men du er fra Tårs ik? Så kan vi helt sikkert godt finde ud af at levere det

Jo det er jeg havde ikke set du var fra Aalborg

Hvad skulle du have for det så?

Anmeld

9. juni 2010

Mor-til-asta-09

Jo det er jeg havde ikke set du var fra Aalborg

Hvad skulle du have for det så?

Og er det intakt med både lyde osv??

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

Og er det intakt med både lyde osv??

Det er 100% i orden, skal måske snart have nye batterier, alle dele er med også.

Det kan afhentes for 500 kr

Anmeld

9. juni 2010

Mor-til-asta-09

Det snakker jeg lige med manden om.. er din pris fast eller kan vi prutte lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.