Fisher Price Learning hjem og stol sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. juni 2010

eliasogmor

Sommerfuglelarven skriver:

Da vi ikke skal have flere små herhjemme, så må dette vist videre til et andet barn, som kan få masser af glæde af det - det har ihvertfald været blandt yndlings legetøjet herhjemme!

Fisher Price Learning hjem:

Det er købt i oktober 2008 og brugt ca 1 år frem (hun fik det lidt sent, derfor blev det ikke brugt længere. Hun vil dog gerne bruge det stadig, men moderen mener at det skal videre nu hvor hun er 4 år). Nyprisen var 1099 kr, og jeg har ladet mig fortælle at det ikke kan købes mere, prisen er nu 500 kr + porto hvis det skal sendes, det tror jeg dog ikke kan lade sig gøre.

Se det og læs mere her: http://www.fisher-price.com/dk/infanttoys/product.asp?s=bulnl&id=35699

Fisher Price Learning stol:

Absolut det stykke legetøj der har bragt mest glæde herhjemme, og den er brugt flittigt fra hun var 7 mdr til nu hvor hun er 4 år, så helt klart værd at investere i. Nyprisen var 499 kr, prisen er nu 150 kr + porto hvis den skal sendes.

Se den og læs mere her: http://www.fisher-price.com/dk/infanttoys/product.asp?s=bulnl&id=33588&index=0&pos=0

Køb begge dele samlet for 550 kr + porto!

Jeg har også en del babylegetøj fra Lamaze, Tiny Love, Bellino osv. liggende som sælges, så spørg hvis du er interesseret i noget bestemt, eller hold øje med mine annoncer i nærmeste fremtid

en mindste pris for huset..bor  i kolding....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

klmf

Er det måske muligt at du kan afhente det i Fredericia? For så kan jeg måske få det transporteret dertil - det er nok noget billigere.

Det kan jeg da! Min svigermor bor i Fredericia, så det er bare i vinkel

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

Fisher Price learning mobil: (yderst til venstre) God men brugt, god til at have med i barnevognen som underholdning til baby/barnet, kan sige tallene, alfabetet eller bare spille musik. Nypris 170 kr - nu kun 50 kr.

Diverse legetøjstelefoner: Gode men brugte, trænger til nye batterier ellers virker de (den gule gammeldags telefon bruger ikke batterier). Giv et bud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

lotchen aka Charlotte skriver:

Det kan jeg da! Min svigermor bor i Fredericia, så det er bare i vinkel

Jeg får lige fat i min kusine, jeg ved nemlig at hun er i Aalborg nu - så jeg håber at hun gider at tage det med

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

eliasogmor skriver:

en mindste pris for huset..bor  i kolding....

500 kr - det skal afhentes i Aalborg, eller måske kan jeg få det transporteret til Fredericia så det kan afhentes der, det kommer an på om min kusine er i bil eller tog.

Anmeld

9. juni 2010

eliasogmor

Jeg får lige fat i min kusine, jeg ved nemlig at hun er i Aalborg nu - så jeg håber at hun gider at tage det med

kunne jeg få et pris for huset..så ku hun jo lige smutte forbi kolding med et hus????

Anmeld

9. juni 2010

eliasogmor

500 kr - det skal afhentes i Aalborg, eller måske kan jeg få det transporteret til Fredericia så det kan afhentes der, det kommer an på om min kusine er i bil eller tog.

okay æv..det har jeg desværre ikke råd til...

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

Legetøj til turen: Bilrat fra Bellino, uro fra Tiny Love og legetøjsbøjle fra Tiny Love - alle 3 dele i super flot stand, bilrattet har dog lidt brugsridser og trænger til nye batterier. Giv et bud pr del

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

Diverse rangler: Lidt forskellige rangler fra Fisher Price, Lamaze, Sassy, Bambino og ukendte mærker, stort set som nye allesammen. Giv et bud pr stk eller samlet

Anmeld

9. juni 2010

Sommerfuglelarven

Krea Bamse & Kylling spejl/rulle: (Øverst til venstre) Godt men brugt, det er den model som er en trekant, og som kan laves om til en rulle. Giv et bud

Disney Peter Plys nusseklud: (Nederst til venstre) Aldrig brugt, har lagt gemt blandt en masse andet legetøj. Giv et bud

Tiny Love aktivitets elefant: Skønt stykke legetøj som kan skilles helt ad, 3 stk bolde medfølger, og når de kommes i elefanten spiller den musik og blinker. Giv et bud

Bolde: 2 stk babybolde kan medfølge ved køb af andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.