smillaluna skriver:
Skøn milepæl
.
Men fejrede lige dagen på fødegangen hvor jeg fik kørt hjertekurve og blev skannet.
Synes ikke jeg har mærket Emil ret meget på det sidste. Og til vækstskanningen i mandags havde lægen svært ved at få ham til at bevæge sig. Så jeg skulle gå hjem og holde lidt øje med banditten.
Det gjorde jeg så, og synes egentlig han har været meget stille siden mandag
.
Så jeg fik kørt hjertekurve som var fuldstændig normal og viste 2 flotte kurver. Og skanningen viste en livlig Emil, så faren ser ud til at være drevet over for denne gang
.
Men hvor er der dog bare mange bekymringer forbundet ved at være gravid! Glæder mig faktisk mere og mere til drengene kommer til verden, for synes faktisk ikke det er så sjovt mere (ved godt det er fy fy at sige sådan
)
Nå ville ikke så meget med dette indlæg, bare lige dele tanker og dagens oplevelser.
det er da HELT i orden at glæde sig til det er "overstået" når det har været sådan en hård omgang!! hatten af for at du indrømmer det 
Utroligt at du allerede er i uge 30 - tiden flyver bare afsted, må du komme til baby.dk møde inden du føder, eller skal du være forholde dig HELT rolig??
skal vi ik se billeder af maven?? 
Knus...
Anmeld