Så rundede jeg uge 30....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

Faith

Munder skriver:

Det er da lidt vildt Det havde jeg aldrig skænket en tanke....egentligt ret interessant.

Omkring dine bekymringer vil jeg sige, at de fortsætter efter man har født, men jeg synes overhovedet ikke de var i samme grad som da jeg var gravid. Det er fantastisk at blive mor!!

Dorte - mor til Andrea på 3 år og 8 md.

Ja glæderne er vel større end bekymringerne kunne jeg forestille mig. Heldigvis da.

Det er sjovt at man glæder sig sådan, for man ved jo reelt ikke hvad det er man glæder sig til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Munder

smillaluna skriver:

Ja glæderne er vel større end bekymringerne kunne jeg forestille mig. Heldigvis da.

Det er sjovt at man glæder sig sådan, for man ved jo reelt ikke hvad det er man glæder sig til.

Det er måske også derfor man glæder sig, man ved jo ikke hvor hårdt det bliver.....for ingen tvivl det bliver hårdt (specielt med 2 kan jeg forestille mig)

Men som du selv skriver er glæderne, kærligheden og den fantastiske moderfølelse langt større end bekymringerne.

Tænk dig inden 10 uger er du blevet mor. Det er da lidt vildt ik?

Anmeld

4. juni 2010

Faith

Munder skriver:

Det er måske også derfor man glæder sig, man ved jo ikke hvor hårdt det bliver.....for ingen tvivl det bliver hårdt (specielt med 2 kan jeg forestille mig)

Men som du selv skriver er glæderne, kærligheden og den fantastiske moderfølelse langt større end bekymringerne.

Tænk dig inden 10 uger er du blevet mor. Det er da lidt vildt ik?

Uh ha du får helt tårerne frem i mine øjne.... Er vidst lidt hormonella. Jo det er helt ufattelig fantastisk at tænke på at jeg om mindre end 10 uger forhåbentlig sidder med 2 sunde og raske drenge. SÅ uvirkeligt!

Anmeld

4. juni 2010

Munder

smillaluna skriver:

Uh ha du får helt tårerne frem i mine øjne.... Er vidst lidt hormonella. Jo det er helt ufattelig fantastisk at tænke på at jeg om mindre end 10 uger forhåbentlig sidder med 2 sunde og raske drenge. SÅ uvirkeligt!

Årh du fik mig til at sidde her og smile dumt. Du skal da bare have et .

Anmeld

4. juni 2010

Faith

Munder skriver:

Årh du fik mig til at sidde her og smile dumt. Du skal da bare have et .

til dig osse!

Anmeld

4. juni 2010

FruEllingsen

Dejligt at du er nået så langt.

Er glad for at det hele viste sig at være okey, og at der var fuld gang i lille Emil

Anmeld

4. juni 2010

Lone Jakobsen

super dejligt at der ikke var grund til bekymring

Anmeld

4. juni 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Skøn milepæl.

Men fejrede lige dagen på fødegangen hvor jeg fik kørt hjertekurve og blev skannet.

Synes ikke jeg har mærket Emil ret meget på det sidste. Og til vækstskanningen i mandags havde lægen svært ved at få ham til at bevæge sig. Så jeg skulle gå hjem og holde lidt øje med banditten.

Det gjorde jeg så, og synes egentlig han har været meget stille siden mandag.

Så jeg fik kørt hjertekurve som var fuldstændig normal og viste 2 flotte kurver. Og skanningen viste en livlig Emil, så faren ser ud til at være drevet over for denne gang.

Men hvor er der dog bare mange bekymringer forbundet ved at være gravid! Glæder mig faktisk mere og mere til drengene kommer til verden, for synes faktisk ikke det er så sjovt mere (ved godt det er fy fy at sige sådan)

Nå ville ikke så meget med dette indlæg, bare lige dele tanker og dagens oplevelser.

det er da HELT i orden at glæde sig til det er "overstået" når det har været sådan en hård omgang!! hatten af for at du indrømmer det

Utroligt at du allerede er i uge 30 - tiden flyver bare afsted, må du komme til baby.dk møde inden du føder, eller skal du være forholde dig HELT rolig??

skal vi ik se billeder af maven??

Knus...

Anmeld

4. juni 2010

L-Mortil3

Dejligt de begge har det godt! Bum bum uge 30! Så er det da snart tid til et mavebillede Jeg er jo så nysgerrig, nu blev jeg jo snydt for mavekig ved sidste møde

Anmeld

5. juni 2010

Faith

Må gerne komme i mødregruppe, behøver ikke være fuldstændig lænket til sengen heldigvis. Skal jo osse se det nyeste skud på stammen (Alberte). Markus har jeg været så heldig at se. Magen til dejlig lille gut skal man lede længe efter.

Jo skal nok lige få manden til at hjælpe med at lægge et nyere mavebillede ind. Kan ikke selv finde ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.