Kørsel vedr. Hawaii...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2008

ivfmarie

ja ikk - det blir skide hyggeligt... Fuld skrue og tilbagestrøget hår!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

Loggidut

og 2 - 3 timers ekstra søvn når vi skal hjem! ja da!

lol...du overnatter derovre ik marco?

Anmeld

18. juni 2008

Marco2

Jojo bliver overnight. Men regner ikke med at blive hele formiddagen. Så kører hjemad forholdvis tidligt. Men så må i tanter jo bare sove i bilen.

Humper ikke en gazz-man i fritiden, men én med firmakort :D

Så vi starter the party i Århus!! 8D8D(C):D

Og ja, self må du parkere i indkørslen, men ellers er det jo ikke for at der sker så meget på vejen... Men det ved du jo.

AG - at work igen idag..

Anmeld

18. juni 2008

Loggidut

lol....tak for det min gode ven...nej din gade var da godt nok stille...altså, nu har du jo set hvor befærdet en gade vi selv bor på, og der har han ingen prob. med at parkere...men det hjalp dajeg sagde der var freeeee gazzzzzz...altså mænd og deres biler!

Anmeld

18. juni 2008

Grynt

Loggidut skriver:

Tut skriver:

Pas nu på hvad du siger AG... Både sloggi og Humpe har jo nogle ordenlige ladeporte bagtil :D

ja altså...min rævo er enorminus...sagt på godt gebrokkensk latinsk!

marco...kan vi parkere helt op i din indkørsel...for manden syntes det lyder vildt at blien skal stå i århus...altså...mænd! (?)

(skriv bare ja, for jeg ved jo lige som godt hvor stille der er hos dig!)

gu vil vi da med...er du vims, men hvorfor nu den med free gazzzzz...den kan jeg ikke lige regne ud?

HUMPER DU EN GAZZZZ-MAND I DIN FRITID?

LOOOOOOL ja for i Århus kan tyveknægte nemlig ikke finde ud af at gå ind i en åben indkørsel de magter kun at bryde ind i biler der står på gaden :D

Anmeld

18. juni 2008

Loggidut

ja nemlig....nej når bare jeg kan sige den står på marcos grund, så skaber han sig ikke mere...altså! come on...mænd er da lidt...hmmm...dumme!

Anmeld

18. juni 2008

Grynt

Loggidut skriver:

ja nemlig....nej når bare jeg kan sige den står på marcos grund, så skaber han sig ikke mere...altså! come on...mænd er da lidt...hmmm...dumme!

tjaaa uhmmm nu du siger det ;)

Anmeld

18. juni 2008

ka li ja

hahahahahaha er der plads i din indkørsel!!!!
for grineren sloggi!! jeg parkere sgu min ude på fortovet. eller det der grus der er. så må vi ikke håbe der er nogen der stjæler min bil!!! når nu slogs skal holde in the drive in......;)

hvad tid er i hos marco???

vi er der ca halv tolv vil jeg tro:D

Anmeld

18. juni 2008

Loggidut

ja hør nu her....hvem siger jeg ikke også gør det...lol...men lad nu bare manden tro noget andet!

og lad os nu se om jeg ikke skal afsted og hente Anja!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.