Kørsel vedr. Hawaii...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

Marco2

Hej Slogs og IVF.

Hvis I kun kører 2 i jeres bil og vi nu kun er 3 i vores, er det så ikke smartere at I bare kommer til Århus og parkerer jeres bil hos mig, og så kører vi i vores bil til Hawaii?? Den er rimelig bred, så vi kan sagtens sidde 5, og der er free gazzzz...

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

Tut

Pas nu på hvad du siger AG... Både sloggi og Humpe har jo nogle ordenlige ladeporte bagtil :D

Anmeld

17. juni 2008

Grynt

Var det ikke noget med at Astrid skal hentes i Odense???? Hvis ja, så er vi jo 6 i bilen og det er jo et NO GO :(

Anmeld

17. juni 2008

ivfmarie

Tut skriver:

Pas nu på hvad du siger AG... Både sloggi og Humpe har jo nogle ordenlige ladeporte bagtil :D

Nå nå nå.... Tutski! Du er sgu ikke så lidt fræk!

Jeg skal vist finde på en spændende drink der kan få dig ned på jorden igen ;)

Anmeld

17. juni 2008

Grynt

[citat][f][småt]Grynt/Tina skriver:[/småt][/f] Var det ikke noget med at Astrid skal hentes i Odense???? Hvis ja, så er vi jo 6 i bilen og det er jo et NO GO :([/citat] ok så fik jeg så lige læst det triste indlæg fra Astrid :'(

Anmeld

17. juni 2008

ivfmarie

Marco2 skriver:

Hej Slogs og IVF.

Hvis I kun kører 2 i jeres bil og vi nu kun er 3 i vores, er det så ikke smartere at I bare kommer til Århus og parkerer jeres bil hos mig, og så kører vi i vores bil til Hawaii?? Den er rimelig bred, så vi kan sagtens sidde 5, og der er free gazzzz...

AG

GLIMRENDE IDE!! HVAD SIGER DU LOGGI?

Anmeld

17. juni 2008

Loggidut

Tut skriver:

ja altså...min rævo er enorminus...sagt på godt gebrokkensk latinsk!

marco...kan vi parkere helt op i din indkørsel...for manden syntes det lyder vildt at blien skal stå i århus...altså...mænd! (?)

(skriv bare ja, for jeg ved jo lige som godt hvor stille der er hos dig!)

gu vil vi da med...er du vims, men hvorfor nu den med free gazzzzz...den kan jeg ikke lige regne ud?

HUMPER DU EN GAZZZZ-MAND I DIN FRITID?

Anmeld

18. juni 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

HUMPER DU EN GAZZZZ-MAND I DIN FRITID?

HARH!! LOL :D

Anmeld

18. juni 2008

ka li ja

jubii ja jeg syntes klart i skal komme med i bilen8D8D8D8D8D8D

ivfs mås må i hvert fald være svundet ind!!!

Anmeld

18. juni 2008

Loggidut

vil det så sige...Marco, Grynt, Kalaha; IVF og mig selv sagde hunden...lol...sikke en fest!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.