nutche skriver:
ja det er nu rart.
manden og jeg har ellers været helt ude og snakke kræft og sygemelding....puha der kan man bare se hvor meget man når at tænke på kort tid.
Det er også fordi man som regel tænker det værste om situationen, for så bliver man hvertfald ikke skuffet når svaret kommer. Men alligevel så hvor meget du tænker de negative tanker, så vil de stadig overraske dig hvis du får et negativt svar. Kan sige så meget, du kan ikke gøre noget ved det før du har svaret i morgen, du stresser dig selv endnu mere, og "køre" dig selv op jo mere du tænker de negative ting.
Gå i seng med tanker om at lige nu kan du kun ligge dig til at sove, er det positive svar, så er weekenden en vidunderlig miniferie hvor man lige pludselig ser positivt på en masse ting. Er svaret negativt, så tro mig, lægerne sætter gang i ALT de kan med det samme. De handler meget hurtigt. Et eksempel: Min mor fik for 1½ år siden konstateret kræft i tyktarmen, fra de havde undersøgt/taget prøvet, og til hun var helbredt, der gik 1 måned. Vi nåede dårligt nok at forstå hun var syg, fordi de var så hurtige.
Så positivt indtil der kommer noget negativt, du kan intet gøre i aften... 
Anmeld