ja så var jeg ved læge endnu engang.
jeg har ellers fået tid til mamografi den 24 juni. men jeg måtte lige afsted igen da jeg pludselig blev meget urolig.
jeg havde i mandags fået et blåt mærke under mit ene øje, det ser meget grimt ud, og jeg har da undret mig over hvor det stammer fra. havde dog valgt at se tiden lidt an. igår i brusebadet opdagede jeg en række små blå mærker op af min arm, og nede ved min ene albue var der et meget stort mærke. ingen af dem var ømme, men størrelsen og antallet, fik mine alarmklokker til at ringe.
så idag da min datter alligevel sku en tur forbi lægen. spurgte jeg ind til mine mærker. da hun med det samme begyndte at spørge til andre symptomer, fx. svedeture, punktformede blødninger, vægt tab og manglende appetit, bad jeg min datter vente udenfor. hun tog nogle (flere) blodprøver og mente umiddelbart at jeg kan ha manglen på røde blodplader.
så ja, det er status lige nu. hun ville ringe imorgen hvis der var noget (alvorligt) galt, og ellers vil hun bare sende en mail, hvis alt er okay.
så her sidder jeg, prøver på at tage det med ro, men spekulere som en gal på hvad der er galt med min krop. jeg tigger og ber til at alt er normalt, men er forberedt på at det kan falde negativt ud.
det blev lidt langt, men jeg håber nok at nogen kan genkende noget og måske har en posetiv beretning til mig (ingen skræk historier tak.... hverdagen er skræmmende nok)
Anmeld