opdatering på "lidt bekymret"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.032 visninger
36 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

Lone Jakobsen

ja så var jeg ved læge endnu engang.

jeg har ellers fået tid til mamografi den 24 juni. men jeg måtte lige afsted igen da jeg pludselig blev meget urolig.

jeg havde i mandags fået et blåt mærke under mit ene øje, det ser meget grimt ud, og jeg har da undret mig over hvor det stammer fra. havde dog valgt at se tiden lidt an. igår i brusebadet opdagede jeg en række små blå mærker op af min arm, og nede ved min ene albue var der et meget stort mærke. ingen af dem var ømme, men størrelsen og antallet, fik mine alarmklokker til at ringe.

så idag da min datter alligevel sku en tur forbi lægen. spurgte jeg ind til mine mærker. da hun med det samme begyndte at spørge til andre symptomer, fx. svedeture, punktformede blødninger, vægt tab og manglende appetit, bad jeg min datter vente udenfor. hun tog nogle (flere) blodprøver og mente umiddelbart at jeg kan ha manglen på røde blodplader.

så ja, det er status lige nu. hun ville ringe imorgen hvis der var noget (alvorligt) galt, og ellers vil hun bare sende en mail, hvis alt er okay.

så her sidder jeg, prøver på at tage det med ro, men spekulere som en gal på hvad der er galt med min krop. jeg tigger og ber til at alt er normalt, men er forberedt på at det kan falde negativt ud.

det blev lidt langt, men jeg håber nok at nogen kan genkende noget og måske har en posetiv beretning til mig (ingen skræk historier tak.... hverdagen er skræmmende nok)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

XXSS

Pyha sikke en omgang - især ventetiden  Håber alt er vel og forstår udmærket dine frustrationer...

Knus Tanja

Anmeld

3. juni 2010

Lone Jakobsen

Tanja78 skriver:

Pyha sikke en omgang - især ventetiden  Håber alt er vel og forstår udmærket dine frustrationer...

Knus Tanja

tak skal du ha.

ja hvor er ventetid dog noget mærkeligt noget.

Anmeld

3. juni 2010

W&M <3

nutche skriver:

ja så var jeg ved læge endnu engang.

jeg har ellers fået tid til mamografi den 24 juni. men jeg måtte lige afsted igen da jeg pludselig blev meget urolig.

jeg havde i mandags fået et blåt mærke under mit ene øje, det ser meget grimt ud, og jeg har da undret mig over hvor det stammer fra. havde dog valgt at se tiden lidt an. igår i brusebadet opdagede jeg en række små blå mærker op af min arm, og nede ved min ene albue var der et meget stort mærke. ingen af dem var ømme, men størrelsen og antallet, fik mine alarmklokker til at ringe.

så idag da min datter alligevel sku en tur forbi lægen. spurgte jeg ind til mine mærker. da hun med det samme begyndte at spørge til andre symptomer, fx. svedeture, punktformede blødninger, vægt tab og manglende appetit, bad jeg min datter vente udenfor. hun tog nogle (flere) blodprøver og mente umiddelbart at jeg kan ha manglen på røde blodplader.

så ja, det er status lige nu. hun ville ringe imorgen hvis der var noget (alvorligt) galt, og ellers vil hun bare sende en mail, hvis alt er okay.

så her sidder jeg, prøver på at tage det med ro, men spekulere som en gal på hvad der er galt med min krop. jeg tigger og ber til at alt er normalt, men er forberedt på at det kan falde negativt ud.

det blev lidt langt, men jeg håber nok at nogen kan genkende noget og måske har en posetiv beretning til mig (ingen skræk historier tak.... hverdagen er skræmmende nok)

Hej Lone.

Det lyder godt nok ikke rart håber svaret bliver positivt for dig.

Kan godt forstå du spekulere og er fustreret Tænker på dig.

Knus Janie.

Anmeld

3. juni 2010

Lone Jakobsen

WilliamsMor skriver:

Hej Lone.

Det lyder godt nok ikke rart håber svaret bliver positivt for dig.

Kan godt forstå du spekulere og er fustreret Tænker på dig.

Knus Janie.

hej janie

tak skal du ha. har været inde og google det lidt, men der står så meget forskelligt.

Anmeld

3. juni 2010

N&J

Ville også bare lige sige at jeg håber det ikke er noget, men måske netop bare noget med blodpladerne eller ligende... men kan godt forstå du blev nervøs.. ;O)

Anmeld

3. juni 2010

VIPpigen

Føj for den. Jeg håber ikke det er noget alvorligt. Jeg bøvler i perioder med mange blå mærker, og her kan de heller ikke forklares, andet end de har snakket om det kan være noget af det medicin jeg tager.

Men  alt der kan krydses, og håber på positive svar

Anmeld

3. juni 2010

W&M <3

nutche skriver:

hej janie

tak skal du ha. har været inde og google det lidt, men der står så meget forskelligt.

Okay, ja kunne jeg godt forestille mig der gør.

Hvordan har dig og din familie det ellers ?

Anmeld

3. juni 2010

Lone Jakobsen

N&J skriver:

Ville også bare lige sige at jeg håber det ikke er noget, men måske netop bare noget med blodpladerne eller ligende... men kan godt forstå du blev nervøs.. ;O)

ja hun ville ikke helt udtale sig om hvad det ku være, men manglen på blodplader var hendes umiddelbare gæt. hun spurgte dog om jeg fik svedeture om natten, og lige netop det har jeg kæmpet meget med på det sidste.

Anmeld

3. juni 2010

L-Mortil3

Puha sikke da en omgang

Krydser fingre for at du bare er tip top iorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.