opdatering på "lidt bekymret"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

Lone Jakobsen

VIPpigen skriver:

Føj for den. Jeg håber ikke det er noget alvorligt. Jeg bøvler i perioder med mange blå mærker, og her kan de heller ikke forklares, andet end de har snakket om det kan være noget af det medicin jeg tager.

Men  alt der kan krydses, og håber på positive svar

jeg ville heller aldrig ha undret mig hvis det var alm blå mærker, men fordi de ikke er ømme, og er kommet ud af det blå....ja så blev jeg sørme noget bekymret.

har læst at netop noget medicin kan sænke antallet af blodplader, men tager kun høfeber medicin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Lone Jakobsen

WilliamsMor skriver:

Okay, ja kunne jeg godt forestille mig der gør.

Hvordan har dig og din familie det ellers ?

jamen ellers kan jeg bestemt ikke klage hvad med jer?

Anmeld

3. juni 2010

W&M <3

nutche skriver:

jamen ellers kan jeg bestemt ikke klage hvad med jer?

Dejligt

Jamen det er super, Marius og jeg fik jo en lille pige her d.27/3. så det er super dejligt

Anmeld

3. juni 2010

Lone Jakobsen

WilliamsMor skriver:

Dejligt

Jamen det er super, Marius og jeg fik jo en lille pige her d.27/3. så det er super dejligt

tillykke med det

Anmeld

3. juni 2010

N&J

nutche skriver:

ja hun ville ikke helt udtale sig om hvad det ku være, men manglen på blodplader var hendes umiddelbare gæt. hun spurgte dog om jeg fik svedeture om natten, og lige netop det har jeg kæmpet meget med på det sidste.

det lyder nu meget sandsynligt eller noget med blodprocenten som vel kan skyldes flere ting, men selvfølgelig kan der være andre ting, og overgangsalderen er vel alt for tidligt..  

Anmeld

3. juni 2010

N&J

Hov må heller lige sige at det ikke er fordi jeg mener du er gammel, men mere fordi symtomerne kunne tyde på det.. 

Anmeld

3. juni 2010

Lone Jakobsen

N&J skriver:

det lyder nu meget sandsynligt eller noget med blodprocenten som vel kan skyldes flere ting, men selvfølgelig kan der være andre ting, og overgangsalderen er vel alt for tidligt..  

har selv spurgt til en tidlig overgangs alder, men det ville de tidligere prøver ha vist tegn på, og der var ikke noget.

Anmeld

3. juni 2010

VIPpigen

nutche skriver:

jeg ville heller aldrig ha undret mig hvis det var alm blå mærker, men fordi de ikke er ømme, og er kommet ud af det blå....ja så blev jeg sørme noget bekymret.

har læst at netop noget medicin kan sænke antallet af blodplader, men tager kun høfeber medicin

Ja så kan jeg godt se det nok ikke er det. Mine er heller ikke ømme når jeg får dem, og bemærker dem sjældent selv, det er som regel kæresten der siger noget når jeg er kommet ud af badet.

Mener nemlig sådan noget som alm smertestillende i længere perioder kan give nedsatte blodplader. Er dog ikke sikker. Men vil meget gerne høre en update når du har fået svar

Anmeld

3. juni 2010

W&M <3

nutche skriver:

tillykke med det

Tak

Anmeld

3. juni 2010

Lone Jakobsen

VIPpigen skriver:

Ja så kan jeg godt se det nok ikke er det. Mine er heller ikke ømme når jeg får dem, og bemærker dem sjældent selv, det er som regel kæresten der siger noget når jeg er kommet ud af badet.

Mener nemlig sådan noget som alm smertestillende i længere perioder kan give nedsatte blodplader. Er dog ikke sikker. Men vil meget gerne høre en update når du har fået svar

mener at ibumentin netop har den effekt.

skal nok skrive en opdate herinde. men bliver da dejlig beroliget af din forklaring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.