Har I hørt om dette navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

BabyDrømme23

Milan Baros mente jeg ikke sikkert det staves så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Frk. Himmelblå

Mai-pigen skriver:

Min kæreste og jeg er ved at færdiggøre vores hus, og regner med at vi skal flytte søndag, men heldigvis indimellem finder vi tid til lige at snakke om graviditeten, baby osv...  Vi kender ikke kønnet på vores lille bebs, men her sidst snakkede vi drengenavne, og Martin, min kæreste nævnte et, som jeg ikke har hørt før..

Jeg skulle lige "smage" på det til at starte med, kunne godt tænke mig at høre jeres mening, om det er "go" eller "no go"???

MILAN

Jeg synes, det er no go. 

Er ret sikker på, det ender i" Brian-kategorien" om få år... 

Det er et navn, mange falder for nu og her, men som ikke har meget klassisk potentiale over sig.

Det er dog et klassisk slavisk navn, men jeg tvivler på, det er Kundera-fans, der typisk bruger navnet herhjemme..

Men hver sig smag! Og man skal selvfølgelig vælge det navn, man selv finder smukt.

Anmeld

14. juni 2013

M&J87

JEg synes at det er et flot navn.

Der er sørme mange der kalder deres børn for mærkeligere navne :-p

Anmeld

14. juni 2013

modesty

Den her tråd er 3 år gammel. 

Anmeld

14. juni 2013

M&J87

modesty skriver:

Den her tråd er 3 år gammel. 

Hahaha

Anmeld

14. juni 2013

Aagaard

Mai-pigen skriver:

Min kæreste og jeg er ved at færdiggøre vores hus, og regner med at vi skal flytte søndag, men heldigvis indimellem finder vi tid til lige at snakke om graviditeten, baby osv...  Vi kender ikke kønnet på vores lille bebs, men her sidst snakkede vi drengenavne, og Martin, min kæreste nævnte et, som jeg ikke har hørt før..

Jeg skulle lige "smage" på det til at starte med, kunne godt tænke mig at høre jeres mening, om det er "go" eller "no go"???

MILAN

For mig ville det være NO GO
Det er et fodbold navn og det er jeg ikke til - jeg har kendt en familie med 3 drenge, alle 3 med fodbold-relaterede navne. DET var frygteligt

Anmeld

14. juni 2013

Smilehul

dukke skriver:

Det er et meget gammelt indlæg

Kan da se mange andre har skrevet p å debatten 

Anmeld

14. juni 2013

Pigent

Mai-pigen skriver:

MILAN

Jeg har hørt om det før og synes det er et fint navn, men jeg kan bedre lide Milas eller Micas

Anmeld

14. juni 2013

Malene76

Mai-pigen skriver:

MILAN

Jeg synes det er det fineste navn og jeg forbinder det overhovedet ikke med fodbold. Fodbold kunne ikke interessere mig mindre, så ingen sammenhæng for mig der. 

Kh Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.