Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Syntes det lyder fint vores dreng skal måske hedder Nilan Det er så starter de alle tre med N og har et i og a i
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
milan
så kan du se lidt om navnet
Jeg kender en dreng der hedder det men har ikke vænnet mig til det...synes virkelig ikke det er et navn...men en fodbold klub.. så NOT herfra.. så hellere Milas.
jeg må indrømme, jeg syntes ikke helt så godt om det! men hvis i kan lide det, er det jo fuldstændig ligemeget!
Jeg bryder mig ikke om det.
Giv ham evt et almindelig navn og så brug det som kælenavn
hejsa....
Jo... jeg har også hørt navnet før
Jeg synes nu det er meget sødt, men ikke noget, jeg selv ville kalde min søn :-)
Ellers er der jo også muligheden milas
Det minder da lidt om det.... heheh
Tak for jeres tilbagemeldinger. Havde det lidt ligesom jer i starten, at jeg bare forbandt det med fodbold. Men nu er jeg sådan begyndt at syntes at det er lidt sødt..
Men nu må vi se om det overhovedet bliver en dreng..
Jeg synes det passer bedre til et pigenavn end et drengenavn. Og jeg tænker ikke fodbold når jeg hører navnet, jeg tænker i stedet på Disney-filmen af samme navn.... altså Milan. Synes det er sødt som pigenavn men ikke som drengenavn
FrkT skriver: Jeg synes det passer bedre til et pigenavn end et drengenavn. Og jeg tænker ikke fodbold når jeg hører navnet, jeg tænker i stedet på Disney-filmen af samme navn.... altså Milan. Synes det er sødt som pigenavn men ikke som drengenavn
Tror Disney´s tegnefilm hed "Mulan", men jeg har det bare helt modsat.. Syntes slet ikke en pige kan hedde Milan.
jeg absolut eeeelsker det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128