Har I hørt om dette navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

Lillefe

Syntes det lyder fint vores dreng skal måske hedder Nilan   Det er så starter de alle tre med N og har et i og a i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Sara.

milan

så kan du se lidt om navnet

Anmeld

3. juni 2010

Svei

Jeg kender en dreng der hedder det men har ikke vænnet mig til det...synes virkelig ikke det er et navn...men en fodbold klub.. så NOT herfra.. så hellere Milas.

Anmeld

3. juni 2010

CiSo

jeg må indrømme, jeg syntes ikke helt så godt om det! men hvis i kan lide det, er det jo fuldstændig ligemeget!

Anmeld

3. juni 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg bryder mig ikke om det.

Giv ham evt et almindelig navn og så brug det som kælenavn

Anmeld

3. juni 2010

misslea

hejsa....

Jo...  jeg har også hørt navnet før

Jeg synes nu det er meget sødt, men ikke noget, jeg selv ville kalde min søn :-)

Ellers er der jo også muligheden milas

Det minder da lidt om det.... heheh

Anmeld

3. juni 2010

Mai-pigen

Tak for jeres tilbagemeldinger. Havde det lidt ligesom jer i starten, at jeg bare forbandt det med fodbold. Men nu er jeg sådan begyndt at syntes at det er lidt sødt..

Men nu må vi se om det overhovedet bliver en dreng..

Anmeld

3. juni 2010

FrkT

Jeg synes det passer bedre til et pigenavn end et drengenavn. Og jeg tænker ikke fodbold når jeg hører navnet, jeg tænker i stedet på Disney-filmen af samme navn.... altså Milan. Synes det er sødt som pigenavn men ikke som drengenavn 

Anmeld

3. juni 2010

Mai-pigen

FrkT skriver:

Jeg synes det passer bedre til et pigenavn end et drengenavn. Og jeg tænker ikke fodbold når jeg hører navnet, jeg tænker i stedet på Disney-filmen af samme navn.... altså Milan. Synes det er sødt som pigenavn men ikke som drengenavn 

Tror Disney´s tegnefilm hed "Mulan", men jeg har det bare helt modsat.. Syntes slet ikke en pige kan hedde Milan.

Anmeld

3. juni 2010

Lone Jakobsen

jeg absolut eeeelsker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.