Har I hørt om dette navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

L.J.L

Mai-pigen skriver:

Min kæreste og jeg er ved at færdiggøre vores hus, og regner med at vi skal flytte søndag, men heldigvis indimellem finder vi tid til lige at snakke om graviditeten, baby osv...  Vi kender ikke kønnet på vores lille bebs, men her sidst snakkede vi drengenavne, og Martin, min kæreste nævnte et, som jeg ikke har hørt før..

Jeg skulle lige "smage" på det til at starte med, kunne godt tænke mig at høre jeres mening, om det er "go" eller "no go"???

MILAN

Min dejlige nevø hedder Milan, og det passer bare lige til ham

Han er ikke opkaldt efter fodbold, men efter min families forfader "Gabriel Milan". Og så "Mi" de samme forbogstaver i farens navn og "An" de samme forbogstaver i morens navn, så det passer super godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

N&J

jeg tror ret hurtigt man kommer over det med fodbolden, min datter er opkaldt efter en fiktiv person i en serie... hihi..

men jeg er så vild med Milo og så skal det udtales på engelsk 

Anmeld

13. juni 2013

Loumads

Mai-pigen skriver:

Min kæreste og jeg er ved at færdiggøre vores hus, og regner med at vi skal flytte søndag, men heldigvis indimellem finder vi tid til lige at snakke om graviditeten, baby osv...  Vi kender ikke kønnet på vores lille bebs, men her sidst snakkede vi drengenavne, og Martin, min kæreste nævnte et, som jeg ikke har hørt før..

Jeg skulle lige "smage" på det til at starte med, kunne godt tænke mig at høre jeres mening, om det er "go" eller "no go"???

MILAN

Sjovt. Jeg tænker Milan Kundera - forfatter til "Tilværelsens ulidelige lethed" og "Udødeligheden". Kan klart anbefales hvis du endnu ikke har læst dem...

Anmeld

13. juni 2013

esioul

Mai-pigen skriver:

MILAN

Jeg går i klasse med en der hedder det. Synes det er fint.

Anmeld

13. juni 2013

PernilleogLouis

Flot navn

Anmeld

13. juni 2013

emsaroto

ej det et no go ...

minder mig om den dumme dating side for folk der vil have en afære .. den der hele tiden kommer i radioen ..

Victoria milan .. Pun nej  

Anmeld

13. juni 2013

Smilehul

MILAN

Jeg har set det mange steder og mener, at det stammer fra Kroatien og jeg synes om det .. hm, den er lidt trickyyy  det minder om MILAN fodboldhold.

Men hvis I synes om det, s å å å GO FOR IT 

Anmeld

13. juni 2013

dukke

Smilehul skriver:

Jeg har set det mange steder og mener, at det stammer fra Kroatien og jeg synes om det .. hm, den er lidt trickyyy  det minder om MILAN fodboldhold.

Men hvis I synes om det, s å å å GO FOR IT 

Det er et meget gammelt indlæg

Anmeld

13. juni 2013

BellaCiinea

Mai-pigen skriver:

MILAN

Har hørt det mange gange.. 

Tænker AC Milan.. Fodbold...

Havde dog en tidligere nabo der hed Milan.. 

Men ja... brydes mig ikk om det.. men hvis I kan li det, så er det jo fint

Heldigvis kan vi ikke alle lide de samme navne

Anmeld

13. juni 2013

Kløver

Har hørt det før, men ikke et jeg ville vælge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.