Mister igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.754 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

Tessa85

ja så sker det igen! det er anden gang nu og forstår det bare ikk! hvorfor ska det ske igen? jeg tænker på alle dem der ikk tar sig af deres børn fordi de sys der er andre ting der er vigtigere! og så tænker jeg på dem der bruger aborter som prævention hvorfor ska de folk ha lov til at bli gravide hele tiden og få en masse unger de alligevel ikk tar sig af! når der så står nogle som bare ikk ka få børn som helt vildt gerne vil ha! og så der nogle som har barn/børn som lever og ånder for dem så nogle som jeg selv, jeg lever og ånder fandme for min datter:'( og alligevel er der højere magter der går ind og blander sig og sir mit ufødte barn ska ''dræbes'' det er møg uretfærdigt, jeg hader naturens måde at arbejde på! det skær igennem hjertet at miste et barn som er planlagt og ønsket.. og tanken om dem der bruger aborter som prævention den slags folk de gir mig kvalme+o( det er seriøst noget jeg ka brække mig over! nå jeg trænger bare lii til at rase ud et sted over naturens mærkelige måde at arbejde på:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

Honningblomst

Åh, stakkels dig, gør mig ondt...:'( Kan godt forstå du ikke synes det er fair og ja, det er livet jo desværre ikke altid.:( Min mands kammerat er lige faldet død om 37 år og nede på torvet sidder en flok sutter og drikker sig ihjel....hmm... Jeg synes ikke rigtig man kan dømme eller afgøre hvem der har mest, mere eller mindre ret til børn og det er nok heller ikke det du mener. Børn er en gave og ikke en ret og det er nok sådan man må se på det. De bedste tanker og held og lykke.. Knus Eva.

Anmeld

17. juni 2008

Heidi.

Hvor det dog gør mig ondt på dine vejne. Jeg giver dig 100% ret i det du skriver med abort som prævention, og dem der ikke tager sig af deres børn. Jeg ved hvordan du må havde det. Jeg har selv haft en Sp i 14 uge...

Kh Heidi(H)

Anmeld

17. juni 2008

Mathilde

Åh nej:'( Hvor er det bare så uretfærdigt! Jeg er sgu ked af det på dine vejne.... Det må gøre frygteligt ondt at miste et barn som er så ønsket... Det er godt du kan komme af med nogle af dine frustrationer herinde. Jeg håber du kommer "hurtigt" overnpå igen. Kram og tanker fra Mathilde(H)

Anmeld

17. juni 2008

Stumpen

Det gør mig virkelig ondt at I skal igennem dette.. Ikke "kun" en gang,en to gange!! Det er slet ikke fair.. Min søster mistede også to gange inden hun blev gravid med hendes datter.. Det gør så ufattelig ondt..
(H) Anja..

Anmeld

18. juni 2008

Tessa85

tak for jeres tanker, og ja det gør ubeskriveligt ondt, men ja sådan er det nu, der er jo ikk noget at gøre ved det end at prøve at holde humøret oppe og holde hovedt koldt, mon ikk vi for lov at få en change til? men uanset hva der kommer til at ske i fremtiden har vi Linea ønsker bare at gi hende en bror eller søster hun ka vokse op med. det kommer vel også med tiden.
men ige tak for jeres søde tanker

Anmeld

18. juni 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej

Hvor er det synd for dig. Jeg kan godt forstå, at du er ulykkelig, vred, frustreret, føler dig uretfærdigt behandlet fra naturens side, etc. Det er bare så hårdt at gå igennem en spontan abort. Jeg havde selv en missed abortion i uge 11 mellem mit 1. og 2. barn. Jeg kommer aldrig helt over det, glemmer aldrig hvor ulykkelig jeg var, det er det værste, jeg har oplevet i mit liv. Folk, der ikke har oplevet det, kan nok ikke sætte sig helt ind i, hvordan det føles - at man faktisk er i en form for sorg og krise, for det er bare så stor en del af os at skabe liv og få det til at vokse og ende med et dejligt barn. Så selv om man godt kan forstå med sin fornuft, at der jo nok var noget galt med fosteret, og at det så var "det bedste", så føles det så uretfærdigt, at ens lille ønskebarn ikke bare kunne være levedygtigt.

Ja selvfølgelig skal man da videre, men giv dig selv lov til at sørge og være ked af det og vred. Få det bearbejdet inden du bliver gravid igen, for det skal nok lykkes, selv om man har svært ved at tro på det, når man lige har mistet. Snak med alle dem, der gider lytte. Gider de ikke lytte, er det sgu for dårligt ;)

Jeg sender dig en masse (H) for det har man brug for.

Anmeld

18. juni 2008

Muffinmus

Jep, moder natur er pr difinition en led kælling nogle gange. Har selv lige mistet for 2 gang....røvtur når andre bare bliver gravide ved smuttere og får børnene uden problemer. Så står sgu med samme følelse som sidste gang..øv.
Føler med dig hele vejen.

Anmeld

19. december 2008

MM

Jeg mistede min første i julen 2006, der havde den ligget død i siden uge 9 (var i 14 uge), havde ingen tegn på det før der, fik en lille pletblødning som senere blev mens agtig. det er virklig hårdt og det gør så ondt i hjertet... , hvis du har brug for at snakke om det, så er jeg der altid.

Anmeld

9. januar 2009

H+S Skjolgborg.

Tessa85 skriver:

ja så sker det igen! det er anden gang nu og forstår det bare ikk! hvorfor ska det ske igen? jeg tænker på alle dem der ikk tar sig af deres børn fordi de sys der er andre ting der er vigtigere! og så tænker jeg på dem der bruger aborter som prævention hvorfor ska de folk ha lov til at bli gravide hele tiden og få en masse unger de alligevel ikk tar sig af! når der så står nogle som bare ikk ka få børn som helt vildt gerne vil ha! og så der nogle som har barn/børn som lever og ånder for dem så nogle som jeg selv, jeg lever og ånder fandme for min datter:'( og alligevel er der højere magter der går ind og blander sig og sir mit ufødte barn ska ''dræbes'' det er møg uretfærdigt, jeg hader naturens måde at arbejde på! det skær igennem hjertet at miste et barn som er planlagt og ønsket.. og tanken om dem der bruger aborter som prævention den slags folk de gir mig kvalme+o( det er seriøst noget jeg ka brække mig over! nå jeg trænger bare lii til at rase ud et sted over naturens mærkelige måde at arbejde på:'(

Jeg er ked af dit tab håber du har det lidt bedre for kan se du har skrive indlæg d.19/12-08.

Jeg kan sgu godt forstå dig..
Lige min ord og sådan jeg har det om dem der bare blever gravid gang på gang og få en abort sgu ikke dårlig af vi så prøver og prøver ..
Jeg har selv 6 SA og 2 MA bag mig.også født to skønne børn.
Nu er vi lige i nov gået igang igen med en nr 3 sammen efter en kort pause pga mens ikke kom pænt efter p.sprøjte udløb idten af juni mdr og pga jeg skulle have reve alle mine tænder ud og tandlægen sagde jeg helt ikke måtte bleve gravid eller være det på den bedøvelse hun brugte holde vi pause i 2-2½ mdr og min mens kom endelig pænt på 29-29 de to mdr.
Nu her den 14 dec kom min mens så på 28 dage så super så nu er vi igang.

Jeg tænkte på om du er bleve undersøgt af en gynækolog osv.
Det blev jeg nemlig efter min sidste SA var 7+0 den 19/2-2005 og der fandt man frem til jeg har slap slimhinde så derfor kan jeg ikke helt holde på foster. Så ligeså snart jeg blever gravid her næste gang skal jeg igen som da jeg vente min datter have stikpiller som hedder progestan 2 gang om dagen indtil jeg er 10+0 henne.
siger ikke det er grunden til jeg har tabt alle gangen og det kan man aldrig finde helt ud af den kan jo også ha været syg
Men måske det du også har eller fået efter du fik datter..
Jeg ville nok prøve af få det undersøgt.
mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.