henriette larsen skriver:
Tessa85 skriver:
ja så sker det igen! det er anden gang nu og forstår det bare ikk! hvorfor ska det ske igen?
jeg tænker på alle dem der ikk tar sig af deres børn fordi de sys der er andre ting der er vigtigere! og så tænker jeg på dem der bruger aborter som prævention hvorfor ska de folk ha lov til at bli gravide hele tiden og få en masse unger de alligevel ikk tar sig af! når der så står nogle som bare ikk ka få børn som helt vildt gerne vil ha! og så der nogle som har barn/børn som lever og ånder for dem så nogle som jeg selv, jeg lever og ånder fandme for min datter:'( og alligevel er der højere magter der går ind og blander sig og sir mit ufødte barn ska ''dræbes'' det er møg uretfærdigt, jeg hader naturens måde at arbejde på!
det skær igennem hjertet at miste et barn som er planlagt og ønsket.. og tanken om dem der bruger aborter som prævention den slags folk de gir mig kvalme+o( det er seriøst noget jeg ka brække mig over!
nå jeg trænger bare lii til at rase ud et sted over naturens mærkelige måde at arbejde på:'(
Jeg er ked af dit tab håber du har det lidt bedre for kan se du har skrive indlæg d.19/12-08.
Jeg kan sgu godt forstå dig..
Lige min ord og sådan jeg har det om dem der bare blever gravid gang på gang og få en abort sgu ikke dårlig af vi så prøver og prøver ..
Jeg har selv 6 SA og 2 MA bag mig.også født to skønne børn.
Nu er vi lige i nov gået igang igen med en nr 3 sammen efter en kort pause pga mens ikke kom pænt efter p.sprøjte udløb idten af juni mdr og pga jeg skulle have reve alle mine tænder ud og tandlægen sagde jeg helt ikke måtte bleve gravid eller være det på den bedøvelse hun brugte holde vi pause i 2-2½ mdr og min mens kom endelig pænt på 29-29 de to mdr.
Nu her den 14 dec kom min mens så på 28 dage så super så nu er vi igang.
Jeg tænkte på om du er bleve undersøgt af en gynækolog osv.
Det blev jeg nemlig efter min sidste SA var 7+0 den 19/2-2005 og der fandt man frem til jeg har slap slimhinde så derfor kan jeg ikke helt holde på foster. Så ligeså snart jeg blever gravid her næste gang skal jeg igen som da jeg vente min datter have stikpiller som hedder progestan 2 gang om dagen indtil jeg er 10+0 henne.
siger ikke det er grunden til jeg har tabt alle gangen og det kan man aldrig finde helt ud af den kan jo også ha været syg
Men måske det du også har eller fået efter du fik datter..
Jeg ville nok prøve af få det undersøgt.
mvh Henriette
skulle have stået 17/6-08
Anmeld