Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: Hej i skønne kvinder.Så fik vi afleveret sædprøve igår.Og regner med at have svaret tirsdag.Hvor mange ml. afleverede i? Altså hvor meget sæd kom der?Syntes nemlig ikke vi afleverede så meget?Har det også noget at sige eller?
Hej i skønne kvinder.Så fik vi afleveret sædprøve igår.Og regner med at have svaret tirsdag.Hvor mange ml. afleverede i? Altså hvor meget sæd kom der?Syntes nemlig ikke vi afleverede så meget?Har det også noget at sige eller?
Hej du
Min kæreste afleverede næsten ingenting......og det var alligevel nok til at blive tjekket......Vi fik at vide at under pres....(som det jo er at lave en sådan prøve) kommer der mindre end normalt......Og de skal jo også "bare" tjekke om der er "liv"......;o)
Held og lykke
Vh Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gaya skriver: Hej du Min kæreste afleverede næsten ingenting......og det var alligevel nok til at blive tjekket......Vi fik at vide at under pres....(som det jo er at lave en sådan prøve) kommer der mindre end normalt......Og de skal jo også "bare" tjekke om der er "liv"......;o) Held og lykke Vh Lene
okay jeg syntes nemlig også der var mindre end der plejerMen håber virkelig der er liv.Fik i hjælp eller?
Hvor spændende! Hvornår får I svar, søde?
ct skriver: Hvor spændende! Hvornår får I svar, søde?
forhåbelig imorgen Det mente sygehuset i hvertfald
Kruse90 skriver: forhåbelig imorgen Det mente sygehuset i hvertfald
Så smider du lige resultatet ind, ikke?
Jeg håber så meget, at kvaliteten er helt i top, og at det bare er fordi I ikke har ramt helt rigtigt endnu
ct skriver: Så smider du lige resultatet ind, ikke? Jeg håber så meget, at kvaliteten er helt i top, og at det bare er fordi I ikke har ramt helt rigtigt endnu
jo det skal jeg nok.Jan nåede ikke at ringe til lægen.Kan han få svaret hos sekretæren?
ellers venter vi til imorgen
Kruse90 skriver: jo det skal jeg nok.Jan nåede ikke at ringe til lægen.Kan han få svaret hos sekretæren? ellers venter vi til imorgen
I kan da prøve at høre ad Det burde da ikke være umuligt.
jo det skal jeg nok.Jan nåede ikke at ringe til lægen.Kan han få svaret hos sekretæren? ellers venter vi til imorgen
Ja prøv, det skader ikke
KajaH skriver: Ja prøv, det skader ikke
ihh kan ikke få fat på janJeg kan vel ikke få svaret ?
Kruse90 skriver: ihh kan ikke få fat på janJeg kan vel ikke få svaret ?
Syntes da du skal prøve og ringe der op for det er intet problem at du får svaret...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128