sædprøve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

Agnete

Kruse90 skriver:

Hej i skønne kvinder.

Så fik vi afleveret sædprøve igår.
Og regner med at have svaret tirsdag.

Hvor mange ml. afleverede i? Altså hvor meget sæd kom der?

Syntes nemlig ikke vi afleverede så meget?
Har det også noget at sige eller?

I følge WHO's kriterier for en normal sædprøve, skal der være minimum 2 ml. Det betyder dog ikke at det er en dårlig sædprøve, hvis der mindre, eller bedre, hvis der er mere, da det er antallet af normale sædceller, der er vigtig for fertiliteten. Held og lykke med prøven

Kh Agnete

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Kruse90

Agnete skriver:

I følge WHO's kriterier for en normal sædprøve, skal der være minimum 2 ml. Det betyder dog ikke at det er en dårlig sædprøve, hvis der mindre, eller bedre, hvis der er mere, da det er antallet af normale sædceller, der er vigtig for fertiliteten. Held og lykke med prøven

Kh Agnete

tusinde tak for svar. så er 3.5 ml jo nok helt fint
Jeg håber den er helt i top

Anmeld

2. juni 2010

Soap

Jeg ved det faktisk ikke , vi har kun fået at vide hvor mange der var pr ml og har faktisk ikk bidt mærke i ml målet på koppen men jeg ka da spørge manden når han kommer hjem hvis han vil ud med det *GG* 

Anmeld

2. juni 2010

Kruse90

Soap skriver:

Jeg ved det faktisk ikke , vi har kun fået at vide hvor mange der var pr ml og har faktisk ikk bidt mærke i ml målet på koppen men jeg ka da spørge manden når han kommer hjem hvis han vil ud med det *GG* 

okay
Det må du da gerne.
Var din mands sædkvalitet så i top? eller?

Anmeld

2. juni 2010

Soap

Bedre end i top så det gir absolut ingen mening at vi ikke undfanger 

Han siger der har været ca en cm i bunden men hvor mange ml ved han ikke , han havde heller ikke opdaget målet *G* 

Men gyn har sagt at det er ikke mængden som er det afgørende at det er hvor mange gode svømmere som er og det er det vi får at vide pr ml 

Anmeld

2. juni 2010

Kruse90

Soap skriver:

Bedre end i top så det gir absolut ingen mening at vi ikke undfanger 

Han siger der har været ca en cm i bunden men hvor mange ml ved han ikke , han havde heller ikke opdaget målet *G* 

Men gyn har sagt at det er ikke mængden som er det afgørende at det er hvor mange gode svømmere som er og det er det vi får at vide pr ml 

okay
Ja så havde min kæreste lidt mere
Tror ca. der var 2 cm

Det var da underligt.
Er der heller intet med dig?

Anmeld

2. juni 2010

Soap

Kruse90 skriver:

okay
Ja så havde min kæreste lidt mere
Tror ca. der var 2 cm

Det var da underligt.
Er der heller intet med dig?

Intet prøver har påvist og jeg har fået taget alt som snart kan tages 

Jeg har en søn fra tidligere og vi har 2 stks fælles men har kæmpet i 3 år nu for at få nummer 4 og den kommer bar ikke  Så i januar i år søgte vi hjælp og håber så det er vejen frem da vores drøm er en STOR familie , og test dag her i weekenden så det blir spændende 

Anmeld

2. juni 2010

Kruse90

jeg håber SÅ meget at den er der krydser i hvertfald alt hvad jeg kan

Anmeld

2. juni 2010

KajaH

Jeg krydser fingre for jer søde

Anmeld

2. juni 2010

Soap

Tusind tak 

Jeg håber på baby for alle jer herinde og helst i går 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.