sædprøve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

Gaya

Kruse90 skriver:

stort tillykke med det Hvor er det dejligt
Hvilken behandling var du i? Og hvor langtid gik der?

Mange tak skal du have

Tusind tak ;o)

Grundet vores "problemer" gik vi direkte til IVF (ICSI) det har taget 5 år i alt, men 2 på behandlinger. Det lykkedes i 3. og sidste forsøg. Det kan vist gøres hurtigere, men vi valgte at holde lange pauser mellem hver behandling, da det er ret hårdt for kroppen at være på hormoner.....

Det er rigtig vigtigt at tale godt med klinikken om hvordan du reagerer på behandlingen. De første 2 forsøg begyndte jeg at bløde på 10. dagen hver gang.....så derfor tog vi en snak med hospitalet om hvad man kunne gøre anderledes, og jeg fik 3. gang flere hormoner efter æg-oplægning.......og det var åbentbart det der skulle til.... ;o)

Jeg krydser fingre for at det lykkes hurtigt for jer......;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Sujan

Kruse90 skriver:

Hej i skønne kvinder.

Så fik vi afleveret sædprøve igår.
Og regner med at have svaret tirsdag.

Hvor mange ml. afleverede i? Altså hvor meget sæd kom der?

Syntes nemlig ikke vi afleverede så meget?
Har det også noget at sige eller?

Hej... Hvor lang tid gik der for at få en tid til sædprøve? Min kæreste skal til Sverige og arbejde fra d. 22 juli.. Vi overvejer at få tjekket hans sæd inden. Men ved ikke om det kan lade sig gøre.. Mere så får det afklaret så mp vi hvad vi skal gøre når han kommer hjem i december

Anmeld

13. juni 2010

Kruse90

Sujan skriver:

Hej... Hvor lang tid gik der for at få en tid til sædprøve? Min kæreste skal til Sverige og arbejde fra d. 22 juli.. Vi overvejer at få tjekket hans sæd inden. Men ved ikke om det kan lade sig gøre.. Mere så får det afklaret så mp vi hvad vi skal gøre når han kommer hjem i december

Hejsa
Ring til lægen imorgen tidlig og forhør dig.
Det kan være du selv kan få lov til at ringe ud på
sygehuset og få en tid, og så har du jo mulighed for
at presse lidt på
Der er ikke andet at gøre, end at fatte knoglen

Anmeld

13. juni 2010

foto på lærred

Kruse90 skriver:

årh Det er så dejligt er der er nogle her man kan snakke med tingene om.
Har også lige haft en super dejlig tlf samtale med Caroline

Var din kærestes kvalitet ned på 250.000 pr. ml?
Det er en super HÅRDT slag at få smidt i hovedet. Men jeg ser sådan på det, jamen så er vi da ikke i gruppen med uforklarlig barnløse! Det syntes jeg betyder meget. Det er nemmere at give den rigtige behandling.

Har du fået lavet en udredning?
Og hvornår skal i igang med iui?

Mener de fleste steder skal være over 2 mill. før de går i gang med IUI. Ved 250.000 vil det nok være IVF, vil jeg tro?

Held og lykke med alle projekterne, må 2010 være et godt år for babymaking..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.