nu vil jeg godt nok gerne lige vide noget om negleklipning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2008

ka li ja

birgittemarie skriver:

Jeg plejer at tage noget sjovt legetøj i munden... så sidder han og glor efter det med jeg klipper så hurtigt jeg overhovedet kan...

Hmmm... Så sidder han altså over for dig imens? Det må afprøves næste gang!

ja arthur sidder også overfor, eller ligger på puslebordet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

birgittemarie

[citat]ja arthur sidder også overfor, eller ligger på puslebordet [/citat] Må prøve det med overforsidning så! Det havde jeg automatisk udelukket, fordi jeg gik ud fra, at hun ville stikke af med det samme, men med legetøj i munden, kan det tænkes, at det går... Puslebordet, uha! Der lykkes det mig at klippe hendes tæer, når Michael holder begge hendes ben, mens han kilder hende på maven med mundpruttere, så hun ikke kan knock out'e mig imens med en lige højre fra det andet ben 8D

Anmeld

17. juni 2008

linemus

Åh synes også det er en kamp.

Sebastian har jeg altid (da han blev stor nok) taget med ind i sofaen foran fjerneren. Så sad han med ryggen til mig mellem mine ben, og så var det ingen sag at klippe neglene på ham. Men han var også dybt optaget af Koala Brødrene eller Postmand Per.

Jeg tror vist, jeg skal prøve det samme med pigerne nu. Tror bare ikke de har samme forfaldenhed til fjernsynet som ham...

Knus Line

Anmeld

17. juni 2008

bette

ivfmarie skriver:

Jeg plejer at tage noget sjovt legetøj i munden... så sidder han og glor efter det med jeg klipper så hurtigt jeg overhovedet kan... :D

haha gad jeg sku godt se.. !! (C)

Anmeld

17. juni 2008

ivfmarie

bettemouse skriver:

ivfmarie skriver:

Jeg plejer at tage noget sjovt legetøj i munden... så sidder han og glor efter det med jeg klipper så hurtigt jeg overhovedet kan... :D

haha gad jeg sku godt se.. !! (C)

Jaaah... det er en spændende syn. Både far, Freja og hunden står helt stille og stirrer - men det er jo desværre ikke dem jeg skal klippe negle på 8D

Anmeld

17. juni 2008

Plysbjørnen

Her er det farmand der klipper neglene, aner ikke hvordan han gør, ved bare at jeg er bange for at klippe dem...

Betina1978

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.