nu vil jeg godt nok gerne lige vide noget om negleklipning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

Loggidut

hjælp lige her...hvor tit klipper i jeres ungers negle...

jeg får skyld for at gøre det for sjældent, men jeg syntes sgu det er hele tiden jeg klipper, de gror som ondskaben i hel****...

come on...skal de klippes hver dag?

det kan da ikke passe...kan det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

ka li ja

jeg klipper for sjældent!!! jeg gør det nemlig først når jeg selv bliver neven eller krasset af en af dem, og så går der yderligere 3 dages tid før der sker noget!!! lol jaja....

men jeg bør gøre det en gang om ugen. det er passende mht længden, her hjemme

Anmeld

17. juni 2008

ivfmarie

jeg tror sgu jeg gør det flere gange om ugen... sådan føles det i hvert fald! Men de gror jo helt vildt, og de bliver til lange syleskarpe våben som han skamferer alt og alle med hvis ikke de holdes nede!

Marie - træt af at klippe negle

Anmeld

17. juni 2008

Loggidut

hæ hæ...ja så gør jeg det sgu nok for sjældent, for jeg gør det ca en gang om ugen...i går fik hun klippet negle...og lige nu så jeg at jeg kan gå i gang igen....æv...jeg hader den slåskamp!>(

Anmeld

17. juni 2008

ka li ja

kom -on line ivf

Anmeld

17. juni 2008

birgittemarie

GOD, negleklipning... >( Åh, hvor jeg hader det!

Jeg synes forøvrigt, at Nova Marias negle gror i forskellige tempi (?) I en lang, dejlig periode har det ikke været nødvendigt at klippe dem mere end en tre gange om måneden og nu er de begyndt at gro som død og kritte igen, så jeg skal slås med hende flere gange om ugen :@

Hvis der forøvrigt er nogle, der har nogle gode fifs til at få umuligt barn til at forholde sig i ro under seancen, vil jeg være svært taknemmelig! Og for tiden nytter det ikke noget, at klippe hende, mens hun sover, for det tager hende så lang tid at falde i søvn, at jeg er ude af stand til at håndtere en saks i halvmørket bagefter...

Anmeld

17. juni 2008

ka li ja

nix her her mutter bare streng, og holder fast i hånden. og klipper tilgengæld HURTIGT :D

Anmeld

17. juni 2008

ivfmarie

Jeg plejer at tage noget sjovt legetøj i munden... så sidder han og glor efter det med jeg klipper så hurtigt jeg overhovedet kan... :D

Anmeld

17. juni 2008

birgittemarie

Jamen jeg kan simpelthen ikke holde den lille, fedtede, vrede hånd fast længe nok til at få saksen ned til fingeren! Hver gang, jeg lige har fået placeret neglen mellem saksens blade rykker hun den til sig og vrider og snor sig og hyler som en gnu :@

Anmeld

17. juni 2008

birgittemarie

Jeg plejer at tage noget sjovt legetøj i munden... så sidder han og glor efter det med jeg klipper så hurtigt jeg overhovedet kan...

Hmmm... Så sidder han altså over for dig imens? Det må afprøves næste gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.