Nye regler i køb og salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Super god ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Baby.dk

Diana... skriver:

Ok er det noget man kan ændre på?

Yeps, ved at stille på din skærm.... farvegengivelse, kontrast, lysstyrke osv.

Anmeld

3. juni 2010

Karo

Henrik skriver:

For at give alle en lige chance for at få solgt deres ting, har vi valgt at opsætte nogle regler for debatkategorierne "Køb og salg".

Det er fremover kun tilladt at oppe sine tråde 1 gang ugentligt. Opper man alligevel før, eller kommer med unødvendige besvarelser med det ene formål for øje at rykke tråden op, bliver tråden rykket tilbage til sin forrige placering, og man får en påmindelse om reglerne. Hvis man fortsætter med at oppe på den måde, vil tråden blive låst.

Vi henstiller til at man forsøger at samle sine tråde mest muligt inden for samme kategori; Dvs. har man en klap- og en barnevogn til salg, kan disse sagtens ligge i samme kategori og samme tråd. Man behøver ikke oprette en annonce på hver ting man har til salg.

Vi henstiller desuden til, at man låser sine tråde når de ikke længere er relevante.

Vi håber i vil benytte køb og salg lige om flittigt som før og overholde de simple regler, som tilgodeser os alle

Hej Henrik

Kan man ikke gøre sådan, at man i stedet for at låse sin tråd når varen er solgt, kan slette den. Det forhindre at andres indlæg ligger efter en masse låste tråde og folk derfor opper sine indlæg ??

Anmeld

3. juni 2010

Diana...

Henrik skriver:

Ok det må jeg lige se på Tak. 

Anmeld

3. juni 2010

Lone Jakobsen

Karo skriver:

Hej Henrik

Kan man ikke gøre sådan, at man i stedet for at låse sin tråd når varen er solgt, kan slette den. Det forhindre at andres indlæg ligger efter en masse låste tråde og folk derfor opper sine indlæg ??

kanon ide

Anmeld

3. juni 2010

Laulund87

Karo skriver:

Hej Henrik

Det efterlyser jeg også

Anmeld

3. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Henrik skriver:

Jeeg efterlyser at man kan rette i overskriften...

Anmeld

3. juni 2010

Baby.dk

Ikke slette, for så går Google i selvsving, hvis der pludselig forsvinder en masse sider, men jeg kan sagtens kyle dem helt bagerst i listen så de er væk.

Rettelse af tråd overskrift er ikke en mulighed, da alle links til tråden ikke længere vil være gyldige, da overskriften i tråden er en del af linkets navn.

Anmeld

3. juni 2010

anna-jonas

Aha..........det er derfor der står Op i nogle af annoncerne, havde godt undret mig over hvad der foregik.

Er vist ikke så hurtig...........

Anmeld

3. juni 2010

lisbethita

Henrik skriver:

For at give alle en lige chance for at få solgt deres ting, har vi valgt at opsætte nogle regler for debatkategorierne "Køb og salg".

Det er fremover kun tilladt at oppe sine tråde 1 gang ugentligt. Opper man alligevel før, eller kommer med unødvendige besvarelser med det ene formål for øje at rykke tråden op, bliver tråden rykket tilbage til sin forrige placering, og man får en påmindelse om reglerne. Hvis man fortsætter med at oppe på den måde, vil tråden blive låst.

Vi henstiller til at man forsøger at samle sine tråde mest muligt inden for samme kategori; Dvs. har man en klap- og en barnevogn til salg, kan disse sagtens ligge i samme kategori og samme tråd. Man behøver ikke oprette en annonce på hver ting man har til salg.

Vi henstiller desuden til, at man låser sine tråde når de ikke længere er relevante.

Vi håber i vil benytte køb og salg lige om flittigt som før og overholde de simple regler, som tilgodeser os alle

Fair nok at sætte regler!! Det var da heldigt jeg lige så din tråd ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.