VNB skriver:
Jeg kan sagtens forstå at du føler sådan... du nåede jo aldrig at forholde dig til det som en "rigtig" graviditet, da der lige fra starten af var meget usikkerhed og forvirring omkring det.
Tror det er HELT naturligt at du ikke har knyttet noget specielt bånd til graviditeten, og måske er det også sundt nok, nu hvor det jo endte som det gjorde? Du sidder jo måske ikke med den der følelse af at du på dén måde har mistet noget...
Men samtidig så tror jeg du blir ENDNU mere glad når det lykkes (næste gange ja!
det tror jeg også på!) og så kan nogle følelser måske dukke op... at du blir bange osv. men mest af alt GLAD! 
Er overbevist om at ferien har gjort jer godt, det hele var jo en anden verden lige før i rejste, og nu har i fået et pusterum, og kan starte på en frisk!
og nej nej nej nej jeg blir da SLET ikke mere misundelig når jeg høre at i har fået hele herligheden til så billig penge! 

det er godt nok helt vildt billigt! Gennem hvilket selskab?
VI håber stadig på at kommer afsted i uge 33 og 34. men er kommet til at tænke på at en høj gravid og 50 graders varme måske ikke hænger helt sammen... nu må vi se... håber meget på at vi får vores sidste kæreste-rejse hvor der ikke er et barn med på slæb
(kun i mavsen selvfølgelig...)
Blir da spændende at høre hvad samtalen med den nye læge bringer med sig så. Måske er det "nok" med IUI igen? altså nu hvor i ved at du jo godt kan blive gravid? det var bare lige en tanke... ved jo hvor hårdt IVF er for kroppen, og tror de helst vil udenom den... men bare i får et barn ud af det er det da fuldstændig ligemeget hvordan det sker 
Ja vi tror også på at alt er fint med vores lille bebs. Nu er det i overmorgen! puha jeg kan mærke at spændingen stiger! på den gode måde!
Ja følelserne kommer nok frem når jeg igen står med 2 streger - og de bliver sikkert blandede
Jamen vi rejste ikke med noget selskab, vi købte flybilletter på cimber sterling og hotel+transport på alpharoom.com, det kan godt betale sig
Hmm, nej det er nok ikke sjovt når du kommer meget over 20 uger - så har i ikke mulighed for at tage afsted her først på sommeren??
Det er ikke fordi jeg ikke kan blive gravid med IUI, men fordi jeg er svær at stimulere så man rammer 1-3 æg så man kan inseminere, for enten for jeg ingen æg eller også rammer jeg 8 æg, jeg har jo haft for mange æg 2 gange, 0 æg engang og 2 gange hvor det er lykkedes med 1 æg og 3 æg. Der er det jo "nemmere" med IVF da jeg "bare" skal producere mange æg der. Men vi må se, og ja det er om 2 dage nu...men det er meget mere spændende med dig, glæder mig til at høre om jeres oplevelse.