Vores Lille Spiril :) 12+2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

VIPpigen

VNB skriver:

Forstod det skam slet heller ikke som ondt ment

Kan godt forstå at du gerne vil have at din mave ser gravid ud. men mon ikke den gør det lidt? Måske kan du bare ikke selv se det?  Min har nærmest vokset med lyn-fart de sidste 2 uger, men der jo SKØNT at man endelig kan se at jeg er gravid.

Er sikker på at du får en flot stor mave! Måske misunder jeg dig når vi nærmer os uge 40????  Der vil man nok gerne være en analse mindre...

Åhh, det var godt

Ja, den skal vel nok følge med efterhånden som den lille vokser, hmm, måske vi skal måle billeder når vi når lidt længere hen, der er kun 4 dages forskel mellem os jo... hehe

Men hold op hvor jeg glæder mig til den ser gravid ud, og ikke bare tyk. Mødte en gammel veninde i lufthanven i fredags, og hun kiggede hurtigt på maven, smilede, men sagde ikke noget, så om hun har haft en mistanke, eller om hun bare syntes jeg så tyk ud ved jeg ikke???

Hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Åhh, det var godt

Ja, den skal vel nok følge med efterhånden som den lille vokser, hmm, måske vi skal måle billeder når vi når lidt længere hen, der er kun 4 dages forskel mellem os jo... hehe

Men hold op hvor jeg glæder mig til den ser gravid ud, og ikke bare tyk. Mødte en gammel veninde i lufthanven i fredags, og hun kiggede hurtigt på maven, smilede, men sagde ikke noget, så om hun har haft en mistanke, eller om hun bare syntes jeg så tyk ud ved jeg ikke???

Hehe...

hehe ja det kunne da være sjovt at have en at sammenligne mave-vokseværk med  det kan vi sagtens finde ud af.

Var lige inde og finde et billede af dig, har skrevet en lille kommentar! og det er IKKE bare for at være sød, man kan da SAGTENS se det!

Tror helt sikkert også din veninde har haft kraftig mistanke, især hvis hun ved hvordan din mave plejer at se ud. Tror tit folk er bange for at spørge i denne "fase" man vil jo nødig såre nogle HVIS nu de IKKE var gravide...  

Anmeld

1. juni 2010

VIPpigen

VNB skriver:

hehe ja det kunne da være sjovt at have en at sammenligne mave-vokseværk med  det kan vi sagtens finde ud af.

Var lige inde og finde et billede af dig, har skrevet en lille kommentar! og det er IKKE bare for at være sød, man kan da SAGTENS se det!

Tror helt sikkert også din veninde har haft kraftig mistanke, især hvis hun ved hvordan din mave plejer at se ud. Tror tit folk er bange for at spørge i denne "fase" man vil jo nødig såre nogle HVIS nu de IKKE var gravide...  

Mange tak for de søde ord... hihi.

Ja, det er nok rigtigt, og hun har selv 2 børn, så kan godt være hun ikke var helt sikker i sin sag... hehe.

Anmeld

1. juni 2010

MM1987

VNB skriver:

ja kan godt forstå at det lyder helt forkert at sige.. men altså du VAR jo gravid.. så det er reelt nok...

Hvor er det bare skønt at høre at du/i er ovenpå igen, og ser fremad med nyt mod! Jeg tænker hele tiden at i nu i det mindste VED at du jo godt kan blive gravid, og næste gang kan det da kun gå bedre!

Ih jo mere jeg ser dine billeder, jo mere for jeg lyst til at pakke kufferten LIGE NU og smutte langt væk fra eksamen!

Ja fredag blir en god dag! det er jeg sikker på - for os begge to!  vi er da også sådan lidt små nervøse for om alt nu virkeligt er fuldstændig fint med vores lille solstråle... tør slet ikke tænke tanken at skulle få dårlige nyheder, så vi glæder os "bare" til at se om den vinker til os vi må jo gå ud fra at den vokser, sådan som min mave jo vokser...

er det IVF samtale i skal til så?

Ja, det ved jeg også godt, men følelserne er slet ikke fulgt med, og tror ikke de gør de det, følelsesmæssigt har jeg vidst ikke være gravid, hvis det giver mening.

Jeg er sikker på det lykkedes næste gang, og derfor kan jeg slet ikke vente med at komme i gang...

Jeg ved det faktisk ikke endnu, men det tror jeg, det hele er lidt mærkeligt pga af det med vores læge, så vi skal have en samtale med en helt ny læge, og forhåbentligt mener denne også at vi skal i gang med IVF (og gerne kort og inden sommerferien).

Jeg er sikker på alt er som det skal være, sådan som din mave vokser, det bliver dejligt at se den lille igen, og denne gang ligner det også en baby

Jeg kan godt forstå dig, og du får sikkert endnu mere lyst når jeg siger vi har været afsted for 3000 kr pr. per., og det er incl. transport til og fra hotellet (der er 125 km), morgenmad og aftensmad og havudsigt på et 4 stjernet hotel. 

Det var lige det vi havde brug for...

Anmeld

1. juni 2010

Mira0911

VNB skriver:

Så blev det lige tid til et slinternyt mave billede. er taget for 10 min siden  der er virkelig begyndt at ske noget og familien, ISÆR KÆRESTEN, kan nu begynde at følge lidt med

Jeg kan forresten varmt anbefale alle gravide en buskedrag! Intet der strammer nogen steder

knus

Ih super flot mave...

Anmeld

2. juni 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Ja, det ved jeg også godt, men følelserne er slet ikke fulgt med, og tror ikke de gør de det, følelsesmæssigt har jeg vidst ikke være gravid, hvis det giver mening.

Jeg er sikker på det lykkedes næste gang, og derfor kan jeg slet ikke vente med at komme i gang...

Jeg ved det faktisk ikke endnu, men det tror jeg, det hele er lidt mærkeligt pga af det med vores læge, så vi skal have en samtale med en helt ny læge, og forhåbentligt mener denne også at vi skal i gang med IVF (og gerne kort og inden sommerferien).

Jeg er sikker på alt er som det skal være, sådan som din mave vokser, det bliver dejligt at se den lille igen, og denne gang ligner det også en baby

Jeg kan godt forstå dig, og du får sikkert endnu mere lyst når jeg siger vi har været afsted for 3000 kr pr. per., og det er incl. transport til og fra hotellet (der er 125 km), morgenmad og aftensmad og havudsigt på et 4 stjernet hotel. 

Det var lige det vi havde brug for...

Jeg kan sagtens forstå at du føler sådan... du nåede jo aldrig at forholde dig til det som en "rigtig" graviditet, da der lige fra starten af var meget usikkerhed og forvirring omkring det.

Tror det er HELT naturligt at du ikke har knyttet noget specielt bånd til graviditeten, og måske er det også sundt nok, nu hvor det jo endte som det gjorde? Du sidder jo måske ikke med den der følelse af at du på dén måde har mistet noget...

Men samtidig så tror jeg du blir ENDNU mere glad når det lykkes (næste gange ja!  det tror jeg også på!) og så kan nogle følelser måske dukke op... at du blir bange osv. men mest af alt GLAD!

Er overbevist om at ferien har gjort jer godt, det hele var jo en anden verden lige før i rejste, og nu har i fået et pusterum, og kan starte på en frisk!

og nej nej nej nej jeg blir da SLET ikke mere misundelig når jeg høre at i har fået hele herligheden til så billig penge!

det er godt nok helt vildt billigt! Gennem hvilket selskab?

VI håber stadig på at kommer afsted i uge 33 og 34. men er kommet til at tænke på at en høj gravid og 50 graders varme måske ikke hænger helt sammen... nu må vi se... håber meget på at vi får vores sidste kæreste-rejse hvor der ikke er et barn med på slæb  (kun i mavsen selvfølgelig...)

Blir da spændende at høre hvad samtalen med den nye læge bringer med sig så. Måske er det "nok" med IUI igen? altså nu hvor i ved at du jo godt kan blive gravid? det var bare lige en tanke... ved jo hvor hårdt IVF er for kroppen, og tror de helst vil udenom den... men bare i får et barn ud af det er det da fuldstændig ligemeget hvordan det sker

Ja vi tror også på at alt er fint med vores lille bebs. Nu er det i overmorgen! puha jeg kan mærke at spændingen stiger! på den gode måde!

Anmeld

2. juni 2010

VNB

MoarJ skriver:

Ih super flot mave...

Mange tak søde Er også super glad for at man nu begynder at kunne se det. Så er man ligesom lidt mere RIGTIG gravid hihi

Anmeld

2. juni 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Mange tak for de søde ord... hihi.

Ja, det er nok rigtigt, og hun har selv 2 børn, så kan godt være hun ikke var helt sikker i sin sag... hehe.

Ja hun har helt sikkert haft sine anelser!

Har i fortalt det til andre end familien endnu? Har vi nemlig ikke... hverken min klasse, eller min kærestes arbejde ved noget. Vi har hele tiden aftalt at vi ville have en veloverstået NF før det blev offentligt...

men det er sgu godt at det er på fredag, for jeg ved faktisk ikke hvor meget længere jeg kan skjule det... især i skolen. har set at nogle fra klassen kigger ned på min mave, og snakker når de tror jeg ikke kan se og høre dem  men måske snakker de bare om at jeg er blevet lidt tyk? hihi  

Jeg sidder jo også i store bluser hver dag selvom det er varmt udenfor... men det er det eneste som kan skjule det.

blir skønt når vi kan fortælle det, og jeg lovligt kan gå og strutte med maven!

Anmeld

2. juni 2010

Dictes mor

VNB skriver:

Så blev det lige tid til et slinternyt mave billede. er taget for 10 min siden  der er virkelig begyndt at ske noget og familien, ISÆR KÆRESTEN, kan nu begynde at følge lidt med

Jeg kan forresten varmt anbefale alle gravide en buskedrag! Intet der strammer nogen steder

knus

Næææ sikke dog en dejlig mave du har fået dig allerede. Det ser bare så fint ud! Hvor er det bare fantastisk, det er vist et rigtigt lille mirakelbarn du har i maven. Og hvor er det spændende med nf på fredag. Jeg glæder mig til at høre om det

Anmeld

2. juni 2010

VIPpigen

VNB skriver:

Ja hun har helt sikkert haft sine anelser!

Har i fortalt det til andre end familien endnu? Har vi nemlig ikke... hverken min klasse, eller min kærestes arbejde ved noget. Vi har hele tiden aftalt at vi ville have en veloverstået NF før det blev offentligt...

men det er sgu godt at det er på fredag, for jeg ved faktisk ikke hvor meget længere jeg kan skjule det... især i skolen. har set at nogle fra klassen kigger ned på min mave, og snakker når de tror jeg ikke kan se og høre dem  men måske snakker de bare om at jeg er blevet lidt tyk? hihi  

Jeg sidder jo også i store bluser hver dag selvom det er varmt udenfor... men det er det eneste som kan skjule det.

blir skønt når vi kan fortælle det, og jeg lovligt kan gå og strutte med maven!

Der er mange der ved det, det er kommet på FB, men det er kun veninder som selv er gravide jeg som sådan har kontakt med. Har en enkellt veninde som følger i tykt og tyndt, og hun har allerede sagt hun skal være moster.

Vi har ikke rigtig gjort noget for at skjule det, men nogen bliver stadig overrasket når de høre det...

Forstår nu godt i ikke har fortalt det til alle endnu, selvom ja, det må da være svært at skjule, og så er det jo en glædelig ting man gerne vil råbe ud over hele verden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.