Vores Lille Spiril :) 12+2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

NoName

VNB skriver:

Så blev det lige tid til et slinternyt mave billede. er taget for 10 min siden  der er virkelig begyndt at ske noget og familien, ISÆR KÆRESTEN, kan nu begynde at følge lidt med

Jeg kan forresten varmt anbefale alle gravide en buskedrag! Intet der strammer nogen steder

knus

WOW en fine baby bule du har fået....

så flot så slot... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Hvor fin.... Er du førstegangs gravid??

ja, vores aller første lille guldklump

Min mor havde advaret mig om at kvinderne i vores familie blir store, og at det går ret hurtigt...

Anmeld

1. juni 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Nu kan man virkelig se det - jeg tror endnu en meget smuk gravid mave er på vej

Nu har jeg jo været på ferie i en uge, og er slet ikke opdateret, så må lige spørge om du har været til NF??

mange tak søde ja nu begynder der virkelig at ske noget! Er helt forbavset over hvor stærkt det egentlig går... men har heldigvis kun taget 1.7 kg på

Og velkommen hjem! Ser ud til at i har haft en SKØN tur!

Vi skal til NF på fredag kl 9.30!

Ih det blir spændende! Glæder os sindsygt meget

Anmeld

1. juni 2010

VNB

Astasmor skriver:

årh sikke da en fin lille bule der er der på mavsen.

mange tak  Er også blevet ret vild med den. synes det er utroligt hvor lang tid jeg lige pludselig kan bruge foran spejlet hihi  

Anmeld

1. juni 2010

VNB

noname skriver:

WOW en fine baby bule du har fået....

så flot så slot... 

1000 tak!

Anmeld

1. juni 2010

VIPpigen

VNB skriver:

ja, vores aller første lille guldklump

Min mor havde advaret mig om at kvinderne i vores familie blir store, og at det går ret hurtigt...

Det var bestemt heller ikke ment på en "ond" måde, men ja, sådan når jeg lige kigger på min mave ærger jeg mig da over min ikke ser mere gravid ud end din... Jeg ligner stadig en der bare har taget en lille smugle på hehe

Men syntes den er rigtig fin i, og ja, er helt vild med dine bukser, så vil da se om jeg kan finde nogen, det vare nok ikke længe før min også ændre sig til en graviditets-mave...

Anmeld

1. juni 2010

MM1987

VNB skriver:

mange tak søde ja nu begynder der virkelig at ske noget! Er helt forbavset over hvor stærkt det egentlig går... men har heldigvis kun taget 1.7 kg på

Og velkommen hjem! Ser ud til at i har haft en SKØN tur!

Vi skal til NF på fredag kl 9.30!

Ih det blir spændende! Glæder os sindsygt meget

Jeg nåede at tage 2 kg på da jeg var "gravid" i 7 uger (det lyder forkert i mine øre, det er aldrig gået op for mig jeg har været gravid) - så det er ingenting

Vi har haft en rigtig dejlig ferie, og når trætheden efter rejsen hjem og vasketøjet er aftaget er jeg helt klar igen - det gjorde virkelig godt.

Hvor er det spændende, og jeg skal til fertilitetssamtale fredag -  for en god dag for os begge, men er nu ikke så bekymret for dig

Anmeld

1. juni 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Det var bestemt heller ikke ment på en "ond" måde, men ja, sådan når jeg lige kigger på min mave ærger jeg mig da over min ikke ser mere gravid ud end din... Jeg ligner stadig en der bare har taget en lille smugle på hehe

Men syntes den er rigtig fin i, og ja, er helt vild med dine bukser, så vil da se om jeg kan finde nogen, det vare nok ikke længe før min også ændre sig til en graviditets-mave...

Forstod det skam slet heller ikke som ondt ment

Kan godt forstå at du gerne vil have at din mave ser gravid ud. men mon ikke den gør det lidt? Måske kan du bare ikke selv se det?  Min har nærmest vokset med lyn-fart de sidste 2 uger, men der jo SKØNT at man endelig kan se at jeg er gravid.

Er sikker på at du får en flot stor mave! Måske misunder jeg dig når vi nærmer os uge 40????  Der vil man nok gerne være en analse mindre...

Anmeld

1. juni 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Jeg nåede at tage 2 kg på da jeg var "gravid" i 7 uger (det lyder forkert i mine øre, det er aldrig gået op for mig jeg har været gravid) - så det er ingenting

Vi har haft en rigtig dejlig ferie, og når trætheden efter rejsen hjem og vasketøjet er aftaget er jeg helt klar igen - det gjorde virkelig godt.

Hvor er det spændende, og jeg skal til fertilitetssamtale fredag -  for en god dag for os begge, men er nu ikke så bekymret for dig

ja kan godt forstå at det lyder helt forkert at sige.. men altså du VAR jo gravid.. så det er reelt nok...

Hvor er det bare skønt at høre at du/i er ovenpå igen, og ser fremad med nyt mod! Jeg tænker hele tiden at i nu i det mindste VED at du jo godt kan blive gravid, og næste gang kan det da kun gå bedre!

Ih jo mere jeg ser dine billeder, jo mere for jeg lyst til at pakke kufferten LIGE NU og smutte langt væk fra eksamen!

Ja fredag blir en god dag! det er jeg sikker på - for os begge to!  vi er da også sådan lidt små nervøse for om alt nu virkeligt er fuldstændig fint med vores lille solstråle... tør slet ikke tænke tanken at skulle få dårlige nyheder, så vi glæder os "bare" til at se om den vinker til os vi må jo gå ud fra at den vokser, sådan som min mave jo vokser...

er det IVF samtale i skal til så?

Anmeld

1. juni 2010

NinaNymannMadsen

VNB skriver:

mange tak  Er også blevet ret vild med den. synes det er utroligt hvor lang tid jeg lige pludselig kan bruge foran spejlet hihi  

den kender jeg godt fra da jeg var gravid man kan bare ikke få nok af at se den voksene mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.