Hvilke vitaminer tager I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

evamor

maj2011 skriver:

jeg tager en multivitamin, og kalk med ekstra d. vitamin i, så tager jeg folin. er lidt i tvivl om hvornår det anbefales at tage jern??? skal til læge undersøgelse i starten af juli, så der fortæller han mig det vel....

ved i hvad forskellen er på en multivitamin og en gravitamin??? andet end prisen

klem m

Der er lidt forskel på mængden af de forskellige vitaminer og mineraler. Noget er der mere af og noget er der lidt mindre af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

trine1989

Jeg spiser en vitamin til gravide kan ikke huske hvad den hedder men fås i bilka der er det samme i som gravitaminen. også spiser jeg Husk frøskaller 2 gange dagligt for at holde tarmene i ro  

overvejer at starte på D-vitamin da jeg læste i sundehedsstyrrelsens pjece at det var godt under hele graviditen men ved ikke om det er nødvendigt om sommeren ? er der nogen der ved det?

Anmeld

25. juni 2010

Marco2

spiser noget der hedder gravid komplet. Det er 3 piller om dagen. Kan ikke huske hvad de forskellige er til/indeholder ...

AG

Anmeld

28. juni 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg spiser gravitamin, kalk og d-vitamin, samt jern da min blodprocent er for lav

Anmeld

21. august 2010

AnneBJ

Opper lige denne engang...

Jeg spiser matas' stribede guldvitaminer. De indeholder 400 mg folsyre. Så snart jeg rammer uge 13 og ikke behøver folin mere, skifter jeg, da disse piller er forfærdelige at synke

Men ellers er jeg lige ved at skulle begynde på Jern. Regner med at købe de jernpiller der er nævnt her i indlægget, og måske også noget graviomega.. får aldrig fisk... er fiskeoliekapsler ligeså godt, og er der nogle man ikke må få?

Når jeg drikker ca. en halv liter mælk dagligt, skal jeg så stadig tage kalkpiller?

På forhånd tak fra Anne, som synes det er lidt en jungle at finde rundt i ... 9+3

Anmeld

21. august 2010

Mka

Hej

Jeg spiser Gravitamin til aftensmad. Og så tager jeg en jern og fiskeolie lige inden jeg putter..

Har hørt man ikke behøver kalk hvis man får et glas mælk og en skive ost om dagen?? Og d vitamin har min læge ikke snakket om..

Anmeld

21. august 2010

Moaaar <3

Gravitamin og Jern, kalk har jeg taget i starten men efter jeg er begyndt at spise ost og drikke mælk er jeg stoppet med kalk

Anmeld

21. august 2010

AnneBJ

Ok. så kan jeg i hvert fald godt skippe kalken

Men fiskeolie og jern inden sengetid må jeg hellere starte med her lige om lidt så Kan det baer være helt almindelige fiskeoliepiller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.