Hvilke vitaminer tager I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

AA10

Jeg tager mulitivitamin, D-Vitamin og folinsyre 400 mg det anbelfales til man er i 3 måned sagde min læge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

se85

spiser også gravitamin...

Anmeld

15. juni 2010

piadas

Jeg spiser også Gravitamin men vil også have fat i nogle GraviOmega, da jeg ikke spiser fisk. De er fra samme firma, som laver Gravitamin.

Jeg fik desuden et tip fra min læge, at når jeg skal i gang med jernpillerne, skal jeg prøve nogle der hedder AminoJern Ferrochel fra pharmoVital. De skulle være knap så hårde ved maven, som nogle af de andre kan være! Så tippet er hermed givet videre!

Anmeld

15. juni 2010

IAH

piadas skriver:

Jeg spiser også Gravitamin men vil også have fat i nogle GraviOmega, da jeg ikke spiser fisk. De er fra samme firma, som laver Gravitamin.

Jeg fik desuden et tip fra min læge, at når jeg skal i gang med jernpillerne, skal jeg prøve nogle der hedder AminoJern Ferrochel fra pharmoVital. De skulle være knap så hårde ved maven, som nogle af de andre kan være! Så tippet er hermed givet videre!

Jeps.. der er også meget mere jern pr. pille, end i mange af de andre slags jernpiller (og kräuterblut). Tager dem selv. Så det råd kan jeg godt tilslutte mig..  

Anmeld

15. juni 2010

piadas

IAH skriver:

Jeps.. der er også meget mere jern pr. pille, end i mange af de andre slags jernpiller (og kräuterblut). Tager dem selv. Så det råd kan jeg godt tilslutte mig..  

Det var da rart at vide, at det passer - tak for det!

Anmeld

17. juni 2010

evamor

Hej

Sidste graviditet tog jeg alm multivitamin og det gik fint. Og så tog jeg jern. Så jeg vil tage begge dele igen i denne graviditet.

Jeg er lidt delt i forhold til alle de der gravid produkter generelt - jeg gider ikke rigtig betale overpris bare fordi produktet markedsfører sig mod os gravide kvinder som selvfølgelig vil det bedste for vores kommende barn. Men jeg ved da også godt at nogle produkter er udemærkede.

Hilsen Eva 7+2

Anmeld

17. juni 2010

Mettemus

Er nu på gravitamin, jern og kalk...

Jern fordi jeg stadig ikke har blod nok efter operation og kalk fordi jeg ikke drikker mælk

Anmeld

18. juni 2010

maj2011

jeg tager en multivitamin, og kalk med ekstra d. vitamin i, så tager jeg folin. er lidt i tvivl om hvornår det anbefales at tage jern??? skal til læge undersøgelse i starten af juli, så der fortæller han mig det vel....

ved i hvad forskellen er på en multivitamin og en gravitamin??? andet end prisen

klem m

Anmeld

18. juni 2010

Mettemus

maj2011 skriver:

jeg tager en multivitamin, og kalk med ekstra d. vitamin i, så tager jeg folin. er lidt i tvivl om hvornår det anbefales at tage jern??? skal til læge undersøgelse i starten af juli, så der fortæller han mig det vel....

ved i hvad forskellen er på en multivitamin og en gravitamin??? andet end prisen

klem m

Fik papirer ved lægen med sundhedsstyrrelsens anbefalinger og de siger jern fra 10. uge

- Mette

Anmeld

19. juni 2010

maj2011

Mettemus skriver:

Fik papirer ved lægen med sundhedsstyrrelsens anbefalinger og de siger jern fra 10. uge

- Mette

takker.... så vil jeg begynde om nogle uger :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.