Hvilke vitaminer tager I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.142 visninger
27 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

IAH

Hej allesammen

Hvilke vitaminer og lign. tager I?

Jeg tager selv Gravitamin. Derudover fiskeolie, tranebærkapsler og Dvitamin. Det sidste fordi det for nylig er bevist at det forebygger sclerose. Jeg har selv sclerose og min neurolog anbefalede det (30 mcg Dvitamin pr. dag udover det, der er i Gravitamin)

Men hvad spiser I?

Iben (uge 7 + 0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Mettemus

Ingenting endnu, men er spændt på hvad lægen siger til mig om ca. en uge når jeg skal til 1. lægeundersøgelse. Prøver egentligt bare at spise varieret, men det er ikke sikkert det er nok

Anmeld

1. juni 2010

Diana...

Jeg tager gravitamin multipakken og ekstra kalk.

Anmeld

2. juni 2010

CamiRon

Gravitamin!

Anmeld

2. juni 2010

Malonde1985

Gravitamin

Anmeld

2. juni 2010

Frejsmor

Jeg tager matas de stribede vitaminer til gravide.. Men kan se I alle sammen tager gravitamin, er det bedre eller?

Bliver sådan helt i tvivl om det jeg tager er godt nok eller om jeg skal skifte til gravitamin eller noget helt tredje..

Anmeld

2. juni 2010

IAH

SkrukNu skriver:

Jeg tager matas de stribede vitaminer til gravide.. Men kan se I alle sammen tager gravitamin, er det bedre eller?

Bliver sådan helt i tvivl om det jeg tager er godt nok eller om jeg skal skifte til gravitamin eller noget helt tredje..

Lad endelig være med at bekymre dig!

Det er, så vidt jeg har forstået i Matas de samme vitaminer, der er i. Så de stribede er ligeså gode som Gravitamin..

Iben

Anmeld

2. juni 2010

Frejsmor

IAH skriver:

Lad endelig være med at bekymre dig!

Det er, så vidt jeg har forstået i Matas de samme vitaminer, der er i. Så de stribede er ligeså gode som Gravitamin..

Iben

Tusind tak for dit svar, jeg holder op med at bekymre mig så hehe...

Anmeld

7. juni 2010

DK

Jeg er også på de stribede vitaminer til gravide fra matas. Derudover spiser jeg fiskeolie i pille form!

Jeg glemte at tage piller i forgårs og fik så raaasende dårlig samvittighed, he he... Meeeen mon ikke bebsen derinde overlever?

Anmeld

15. juni 2010

mimse

Hejsa :-)

Jeg tager almindelige multi vitaminpiller, fiskeolie i kapsler og folsyre (lidt endnu). Og disse 3 ting har jeg også taget i perioden hvor jeg forsøgte at blive gravid.

Jeg spurgte ved lægen, om jeg skulle tage D-vitamin, som også anbefales på nuværende tidspunkt af graviditeten, men fik at vide, det ikke var nødvendigt, når blot jeg fik min. 15 "udendørslys" om dagen.

Mh. Mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.