åhh er så irriteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2008

Nadi

[blå]hrum...... det er bare træls..... har du ikke en veninde eller noget, han ser tit eller lign, som kunne komme og hjælpe et par aftener, så du kan få lidt ro på ?? Det er jo desværre sådan, at de små aflæser os LYNHURTIGT, så jo mere du stresser, jo mere stresser han.. men alt det ved du jo nok... men en enkelt aften hvor en anden kan tage slåskampen ville gøre underværker tror jeg....[/blå] Har tilbudt min hjælp og håber hun vil ta den ;) Vi bor heldigvis ikke langt fra hinanden! Og Heidi jeg mener virkelig at du skal sige til hvis jeg kan hjælpe! Ved godt hvor svært det kan være nogle gange... But I'm here for you (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2008

heaven

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [blå]hrum...... det er bare træls..... har du ikke en veninde eller noget, han ser tit eller lign, som kunne komme og hjælpe et par aftener, så du kan få lidt ro på ?? Det er jo desværre sådan, at de små aflæser os LYNHURTIGT, så jo mere du stresser, jo mere stresser han.. men alt det ved du jo nok... men en enkelt aften hvor en anden kan tage slåskampen ville gøre underværker tror jeg....[/blå] Har tilbudt min hjælp og håber hun vil ta den ;) Vi bor heldigvis ikke langt fra hinanden! Og Heidi jeg mener virkelig at du skal sige til hvis jeg kan hjælpe! Ved godt hvor svært det kan være nogle gange... But I'm here for you (H)[/citat] så det godt, så det håber jeg også hun tager imod - man kan bare blive så fyldt op.... og så er det godt at få brudt cirklen og en anden lige tager slåskampen med ham en aften eller 2;) Jannie

Anmeld

16. juni 2008

birgittemarie

Nej, hvor er det synd for dig, bette mus :'( Det lyder som det værste mareridt, det der. Man bliver jo fuldstændigt afsindig af alt det skrigeri, blandet med det umulige i tanken om at stikke af, blandet med den dårlige samvittighed over for lille-bassen, som selvfølgelig også har det rigtig skidt :( Puha, jeg kan godt forstå, du græder. Jeg synes virkelig, at du skal gøre alt, hvad du kan for at finde en, der kan hjælpe dig et par aftener, for sådan kan I jo ikke blive ved :(. Tror forøvrigt godt, det kan være kindtænder, der gør så ondt, kombineret med det tigerspring, der ligger lige her. Stakkels bette mus og stakkels bette mus' bettemus. Mange tanker og trøstekrammere fra Birgitte

Anmeld

16. juni 2008

bette

hvor er i bare søde alle sammen.!!! :$

dejligt at i ikke tog det som om jeg ik kan lide min dreng, for elsker ham jo over alt på jorden.. det er bare SÅ hårdt.. og føler mig så magtesløs..

har prøvet at have min svigermor her en aften.. netop for at få løst problemet..
han sov dejligt mens hun var her og 1 time efter hun var taget afsted startede showet igen.. :(

men jo hvis jeg da bare have en der kunne komme og hjælpe mig lidt.. eller bare være der og bakke mig op.. men det har jeg faktisk ikke(?)
dem jeg har i tankerne bor alt for langt væk eller er gravide= træt
og ja der er sku mange undskyldninger.. !

hmm viste ikke at kindtænderne kunne være SÅ dumme??
han har fået 3 og mangler at den sidste af de 4 skal bryde igennem også.. har jo forsøgt pano uden held.. der har ihvertfald intet forskel været.. åhh suk

dejligt i gad at høre på mig det lettede virkelig.!! i er sku nogle dejlige damer:)

Anmeld

16. juni 2008

Rasmine

Men for helvede, Bette, vi elsker jo alle sammen vores børn.
Men de kan bare drive os til vanvid!!!!!!!!!

Hvad skal der til?
Det tager da ikke lang tid at køre herfra om til dig, hvis det er!

Anmeld

17. juni 2008

Loggidut

åh nej Bette...det der lyder som mig den anden dag...ak og ve, og jeg har ingen gode råd....jo da forresten...et enkelt, men ikke noget som hjælper på ham...men på dig.

få ham ud og blive passet, og tag dig en tøsetur, ud at spise, i biffen eller andet...og så kom hjem og gå i gang igen.

det er ikke til at holde ud når de små gør tingene som de selv vil det!

Så du får lige det største trøsteknus, fra en her som kun alt for godt kender din situation!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.