åhh er så irriteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. juni 2008

bette

og har så pisse dårlig samvittighed.. mikkel skriger bare non stop konstant og hele tiden.. kan ikke putte ham på nogen som helst tidspunkter af døgnet.. han falder i søvn senere og senere om aftnen.. og vågner tidligere og tidligere. er ved at blive sindssyg.. og synes slet ikke der er noget som helst sjovt eller fedt eller noget som helst ved ham lige i tiden... har røv dårlig samvittighed fordi jeg ikke har overskudet til at det skrigeri.. har nogen gange bare lyst til at smække døren og skride.. !! ja undskyld jeg skriver det så hårdt.... men det har bare stået på såååå længe nu.. kan sætte mig og hyle over det (og ja hyler over det nu) står op kl 5 om morgnen for at tage på arbejde.. kommer hjem og skal have min dreng.. hvilket også er fint nok.. vil jo gerne tilbringe tid med ham.. men det er fandeme hårdt at være alene med ham hele aftnen.. steffen kommer først hjem kl. 23.. er så udkørt og pisse ked af det:'(.. har bare prøvet alt efterhånden.. skulle bare lige ud med det.. sidder sku her og græder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2008

Nadi

Ej puha da! Der er sgu da ikke noget at sige til at du ahr lyst til at smække døren og gå din vej nogle gange... Sådan ville jeg fandeme også have det, hvis det var migd er var i din situation!

Er det ikke muligt for Steffen at lave sin arbejdstider om?? De må dda være lidt fleksible dernede i SportsClub? Eller hva? Du kan jo ikke holde til den rutine i længden, det er dét man får stress af!

Du må sige til hvis du har brug for noget hjælp? Måske vi skulle lave en mad klub?? Ja eller hvis du bare vil herover i et par timer om eftermiddagen må du også det. Så kan Mikkel og Oliver lege sammen lidt og du kan få slappet af...

Ja du må aætså endelig sige til hvis jeg på noegn måde kan hjælpe, så kan jeg se om mine evner rækker til det!

-Nadia

Anmeld

16. juni 2008

bette

Nadi skriver:

Ej puha da! Der er sgu da ikke noget at sige til at du ahr lyst til at smække døren og gå din vej nogle gange... Sådan ville jeg fandeme også have det, hvis det var migd er var i din situation!

Er det ikke muligt for Steffen at lave sin arbejdstider om?? De må dda være lidt fleksible dernede i SportsClub? Eller hva? Du kan jo ikke holde til den rutine i længden, det er dét man får stress af!

Du må sige til hvis du har brug for noget hjælp? Måske vi skulle lave en mad klub?? Ja eller hvis du bare vil herover i et par timer om eftermiddagen må du også det. Så kan Mikkel og Oliver lege sammen lidt og du kan få slappet af...

Ja du må aætså endelig sige til hvis jeg på noegn måde kan hjælpe, så kan jeg se om mine evner rækker til det!

-Nadia

tak søde det er pænt af dig.. vil da meget gerne kigge over når jeg kommer hjem fra arbejde.. kunne da være hyggeligt.. kunne være mikkel kunne bruge lidt energi så.. han er jo pt ikke i dp.. fordi hun holder ferie til og med onsdag..

Anmeld

16. juni 2008

heaven

jamen altså jamen altså, det lyder da træls for dig.... Kender godt den der, "hold nu bare KÆÆÆFT, inden jeg gør et eller andet-følelse" - det er bare træls!! og ja, man bliver bare så ked af det.. det er så frustrende at tænke på, at de sidste man ved barnet har set/oplevet på sin dag, er "sure" mor.....
Nu ved jeg ikke hvad der ligger bag denne dummer cirkel, og det gør du jo nok heller ikke selv, men:

er det dp/vugge - start?
Tænder?
Ørene?
Feber?

ville ønske jeg lige havde guldkornet, men det har jeg ikke... men vil sige at jeg forstår dig!!! Og så synes jeg det er helt ok i de der situationer hvor det hele kammer over - så sæt/læg - Mikkel et forsvarlig sted og gå fra ham i et minut mens du trækker vejret....

Nu ved jeg ikke om du er alene med ham hver dag om aftenen, men hvis det er tilfældet, kan kunne din mand/kæreste måske få lavet om på sine arbejdstider en kort periode, til i er ude af denne dumme spiral?? Så er i 2 om at dele......

suk, hvor jeg kender det

Stort knuz til dig

Jannie

Anmeld

16. juni 2008

Nadi

tak søde det er pænt af dig.. vil da meget gerne kigge over når jeg kommer hjem fra arbejde.. kunne da være hyggeligt.. kunne være mikkel kunne bruge lidt energi så.. han er jo pt ikke i dp.. fordi hun holder ferie til og med onsdag..

Jeg har desværre ikke så meget tid i den her uge, men derfor gælder mit tilbud stadig! Og du skal bare skirve og høre om jeg er hjemme så kan vi sagtens finde ud af noget.

Nårh ja og du har jo garanteret ikke en gæste dp da hun er privat!

Anmeld

16. juni 2008

bette

heaven skriver:

jamen altså jamen altså, det lyder da træls for dig.... Kender godt den der, "hold nu bare KÆÆÆFT, inden jeg gør et eller andet-følelse" - det er bare træls!! og ja, man bliver bare så ked af det.. det er så frustrende at tænke på, at de sidste man ved barnet har set/oplevet på sin dag, er "sure" mor.....
Nu ved jeg ikke hvad der ligger bag denne dummer cirkel, og det gør du jo nok heller ikke selv, men:

er det dp/vugge - start?
Tænder?
Ørene?
Feber?

ville ønske jeg lige havde guldkornet, men det har jeg ikke... men vil sige at jeg forstår dig!!! Og så synes jeg det er helt ok i de der situationer hvor det hele kammer over - så sæt/læg - et forsvarlig sted og gå fra ham i et minut mens du trækker vejret....

Nu ved jeg ikke om du er alene med ham hver dag om aftenen, men hvis det er tilfældet, kan kunne din mand/kæreste måske få lavet om på sine arbejdstider en kort periode, til i er ude af denne dumme spiral?? Så er i 2 om at dele......

suk, hvor jeg kender det

Stort knuz til dig

Jannie

det er man,tirs, og ons jeg er alene med mikkel om aftnen.. og engang imellem også fredag.. tror ikke han har mulighed for at ændre det desværre.. de er ikke særlig mange instruktøre i sportsclub.. :(

jeg ved godt nok heller ikke hva der er galt.. han er godt nok ved at få kindtænder men synes dælme det her er lant overdrevet.. !!!

ørene er tjekket så det er ikke dem.. og han har ikke feber..

er på bar bund.. og forstår ikke hvorfor han er sådan

Anmeld

16. juni 2008

ivfmarie

øv osse :'( Ingen løsning herfra, desværre. Bare et kram og et håb om at det lige pludselig bliver bedre :( (H) Marie

Anmeld

16. juni 2008

heaven

bettemouse skriver:

heaven skriver:

er det dp/vugge - start?
Tænder?
Ørene?
Feber?

ville ønske jeg lige havde guldkornet, men det har jeg ikke... men vil sige at jeg forstår dig!!! Og så synes jeg det er helt ok i de der situationer hvor det hele kammer over - så sæt/læg - et forsvarlig sted og gå fra ham i et minut mens du trækker vejret....

suk, hvor jeg kender det

Stort knuz til dig

Jannie

det er man,tirs, og ons jeg er alene med mikkel om aftnen.. og engang imellem også fredag.. tror ikke han har mulighed for at ændre det desværre.. de er ikke særlig mange instruktøre i sportsclub.. :(

jeg ved godt nok heller ikke hva der er galt.. han er godt nok ved at få kindtænder men synes dælme det her er lant overdrevet.. !!!

ørene er tjekket så det er ikke dem.. og han har ikke feber..

er på bar bund.. og forstår ikke hvorfor han er sådan

hrum...... det er bare træls..... har du ikke en veninde eller noget, han ser tit eller lign, som kunne komme og hjælpe et par aftener, så du kan få lidt ro på ?? Det er jo desværre sådan, at de små aflæser os LYNHURTIGT, så jo mere du stresser, jo mere stresser han.. men alt det ved du jo nok... men en enkelt aften hvor en anden kan tage slåskampen ville gøre underværker tror jeg....

kram Jannie

Anmeld

16. juni 2008

Rasmine

Sikke noget lort, Bette.
Kan sagtens forstå du bare har lyst til at... >(

Ved egentlig ikke hvad jeg skal sige...

Har du slet ikke nogen som kan hjælpe/aflaste?

Anmeld

16. juni 2008

Rasmine

PS; ved ikke om du har set feks. Sloggi's indlæg om den skrappe Tif? Hun er blevet en sød dame igen. Måske skal han bare igennem springet? Er sikker på det bliver bedre i morgen da!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.