2 sønner kan også være lýkken!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

Corn

Bare vent til du venter dreng nr. 3... Så bliver folk endnu mere flabede

Jeg synes jo selv det er lykken, jeg har ikke det store ønske om en pige, ikke at jeg ville elske en pige mindre end drenge, men jeg har bare aldrig gået og ønsket mig et bestemt køn... Bare sunde og raske børn...

De to første vidste vi ikke kønnet på forhånd, men denne 3. gang ville jeg vide om jeg skulle vaske det jeg havde fra sidst, eller om jeg bare skulle købe nyt... Og hvor er det irriterende at folk har ondt af en...

JEg er jo hamrende lykkelig

Majken 35+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

CS

Pojkmamma skriver:

Vi har en skøn søn på godt 2 år - og venter indenfor den nærmeste tid en lillebror.

Vi synes om at kende kønnet på forhånd, og har derfor fået det at vide til scanning. Familie venner og kolleger vil naturligvis gerne høre, hvilket køn vores kommende "nr 2" har - og det er da helt utroligt, hvad man skal lægge øre til.

Mange siger "jamen, det er jo også godt" eller "det er jo praktisk". Og i den underliggende tone lægger, at nu får du så en søn til - men en pige havde nu været bedre. For så ville du jo have en af hver.

Helt ærligt - det vigtigste er da, at jeg får en velskabt baby. Uanset kønnet!.

I lørdags var jeg til bryllup - og efter flere af de kvindelige gæster havde fået noget rødvin, kom de og fortalte, at en dreng jo også er godt - men at det aldrig er helt det sammen for en mor, som hvis hun havde en pige.

Hvem tror de, de er?

Jeg vil gerne høre fra jer, der er lykkelige mødre til drenge!!!

Kærlig hilsen,

pojkmamman

Nu venter jeg ikke en søn men en datter - kunne dog ikke lade lade være med at kommentere dit indlæg..

For da jeg fandt ud af jeg ventede en pige var folks kommentar nemlig "Åhhh det er så meget lettere for en mor at elske sin søn, det er så kompliceret med mor og datter!! "

Så ja det handler i mine øjne om folk selv, og deres historier. Jeg kan kun give dig ret - det vigtigeste er at barnet har det godt. Jeg tror på at kærlighed er ubetinget uanset køn.

Men rigtig god fornøjelse med dine 2 skønne sønner

Anmeld

31. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi venter jo pige nr 2 herhjemme... Vi har hørt maaaaaaaange ting, men flest gange.:

Ja, altså - det havde jo været bedst, hvis det var en af hver.

- Det er da ikke så klogt at I har ventet SÅÅÅÅÅ længe, hva? Tror I virkelig at de overhovedet får glæde af hinanden?...

Jeg syntes det er helt vidlt træls at høre på, efter de ting vi har været igennem.

Jeg er overlykkelig for at jeg skal have mine 2 piger Og jeg er overlykkelig over at hun er rask i maven på mig.

Anmeld

31. maj 2010

HappyPip

Kloster skriver:

Og det var "flot" at få en søn, som første barn....  Og lige efter blev jeg så gravid igen. Og det var jo self en pige.... Næhh det var jo en dreng mere. Det var ligefrem synd for os. Men med kun 2 børn, havde vi jo åbenbart en chance mere...

VH Kloster

Hehe, det har jeg også fået at vide, at det var flot at få en dreng første gang

Jeg har en ide om at næste barn også bliver en søn - hvilket er fantastisk, lige så fantastisk om en pige næste gang vil være. Jeg ved ikke om det er noget særlig for en mor at få en pige, for mig er det noget særligt at få et BARN, mit/vores barn, uanset køn

Anmeld

31. maj 2010

twinboys

Hejsa guuud hvor bliver jeg træt af at høre at det er bedst at få det ene køn frem for det andet og det sætter virkelig mit pis i kog ( undskyld mit sprog. )

Jeg er moar til to dejlige drenge og jeg elsker dem overalt på jorden og havde det været to piger, eller en af hver havde min kærlighed været lige så stor...

Synes at det klart er bedre at få sunde raske børn end at det enten er en pige frem for en dreng eller omvendt...

Jeg bliver tit spurgt om jeg ikke skal have en lille efternøgler en lille pige og jeg spørger hver gang, hvad skal jeg da med hende... Vi har valgt at få to børn og ja de valgte så at komme samme dag og havde vi ønsket en mere ja så kommer han eller hun nok også...  Det er altid en lillesøster folk foreslår...

Jeg sagde også en gang til en der håbede på at få en pige, at så ville det da være langt nemmere hvis man kunne købe børn nede i Føtex og fortrød man kønnet inden 14 dage, kunne man jo få barnet byttet...

Jeg elsker mine børn uanset hvilket køn de er...

Og er en super glad moar nettop fordi jeg er moar til mine drenge...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2010

LinLin

Jeg var SÅÅÅ glad da vi fik at vide det er en lillebror vi venter (selvom om en pige var lige så velkommen ) men jeg er bare mest "til" drenge, så skønt skønt Min kæreste har i øvrigt to drenge i forvejen - så fire i alt her! 

Anmeld

31. maj 2010

Lise

To sønner er absolut lykken - ligesom to piger ville være...eller en af hver

Det er ligesom om at alle har en kommentar til ens graviditet på en eller anden måde. Jeg valgte at lade dem fise ind af det ene øre, og ud af det andet...

Og nu har jeg to skønne drenger - og ja, det er praktisk, men det er meget mere end det

Anmeld

31. maj 2010

Faith

Jeg blir sku et eller andet sted lidt stødt. Jeg venter selv 2 drenge og er ret sikker på at det er de eneste børn vi får. Jeg går da ikke og ærgrer mig over at den ene ikke er en pige. Jeg er bare super lykkelig for at jeg efter lang tids hård kamp er blevet gravid og venter 2 skønne drenge. Jeg har osse mødt den der " det ku da ha været sjovt hvis det havde været en af hver". Ja det ku da sikkert ha været sjovt, men nu er det nu engang 2 drenge og det er vi overlykkelige for.

Anmeld

31. maj 2010

Pia.

2 Sønner er så skønt... jeg elsker mine drenge såååå højt og jeg har hele vejen igennem været fløjtende lige glad med om det var drenge eller piger...

MEN, ud over mine to skønne drenge er jeg også beriget med den skønneste pige

ELSKER alle mine børn lige højt - selvfølgelig... Så skid da hul I hvad andre siger og mener...

Knus Pia.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2010

twinboys

Pia. skriver:

2 Sønner er så skønt... jeg elsker mine drenge såååå højt og jeg har hele vejen igennem været fløjtende lige glad med om det var drenge eller piger...

MEN, ud over mine to skønne drenge er jeg også beriget med den skønneste pige

ELSKER alle mine børn lige højt - selvfølgelig... Så skid da hul I hvad andre siger og mener...

Knus Pia.

og de er super skønne....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.